SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor wie niet wil lezen maar luisteren:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Op verzoek https://voca.ro/13a0GTuNcLzH
Ja mag al je kleren uit doen binnenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat sauna's iets voor mij zijn![]()
![]()
Hmm, ik heb blokverwarming, maar ik zet ‘m ‘s nachts gewoon uit. En overdag staat hij ook maar spaarzaam aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elektra valt nog mee, maar gas is wel iets waar we rekening mee moeten houden![]()
Ben er nog steeds niet helemaal over uit of we nu de kachel in de nacht op 15 moeten terugdraaien of dat je gewoon een steady 16,5-17 moet zetten, omdat anders de verwarming elke keer aanslaat.
Kan thuis ook en dan kost het niets.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag al je kleren uit doen binnen
ik vind het leuk voor 5 minuten, daarna heb ik het weer gehad met stil zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ik houd het niet lang volquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Kan je dan wel bepalen op hoeveel graden hij kan of is het dan gewoon aan/ uit?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb blokverwarming, maar ik zet ‘m ‘s nachts gewoon uit. En overdag staat hij ook maar spaarzaam aan.
Hetzelfde heb ik met een bad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het leuk voor 5 minuten, daarna heb ik het weer gehad met stil zitten
Ik krijg op een gegeven moment last van mijn ademhalingquote:
Bijna, is nog niet helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef Haags het volgende:
Parkeert zo´n teringteef haar auto net bijna in de mijne. Mijn God hee leer ff inparkeren of zo.
Ja ik toeterde, ze reed snel weg toen het niet lukte.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna, is nog niet helemaalHeb je haar laten weten wat je van deze actie vond?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik toeterde, ze reed snel weg toen het niet lukte.
Boem is ho enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, is het ook een genot hoe mensen hier parkeren.
Er staat daar een border met hele hoge randen, daar is menig bumper ook over heen geschraapt.Want mensen zijn zo lomp dat ze OVER de border heen parkeren
Ja, liever op de infrastructuur dan tegen mijn autoquote:
Dat zie ik ook best vaak ja. Net over het stoepje heen ook. Als er 1 stoeptegel scheef ligt gaat je hele lak naar de gallemiezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, is het ook een genot hoe mensen hier parkeren.
Er staat daar een border met hele hoge randen, daar is menig bumper ook over heen geschraapt.Want mensen zijn zo lomp dat ze OVER de border heen parkeren
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Iemand los gezien? Sta al 10 minuten op hem te wachten!
naakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Of mensen die zich over verkeersdrempels / pollers heen lanceren.. Ze moeten het zelf weten, maar zo gaat je auto niet echt lang mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zie ik ook best vaak ja. Net over het stoepje heen ook. Als er 1 stoeptegel scheef ligt gaat je hele lak naar de gallemiezen.
Ik heb hier een ‘langneus’ waar ik eigenlijk niet eens overheen kan kijken. Moest ik mijzelf ook eerst even aanleren om voor je ergens indraait toch even op dit soort objecten te scannen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die zit al in adamskostuum op je te wachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Ja pollers hebben veel inwoners van Den Haag ook negatieve ervaringen mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die zich over verkeersdrempels / pollers heen lanceren.. Ze moeten het zelf weten, maar zo gaat je auto niet echt lang mee.
Is wel handig, maar de auto die over de border schraapte was een fiat 500quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier een ‘langneus’ waar ik eigenlijk niet eens overheen kan kijken. Moest ik mijzelf ook eerst even aanleren om voor je ergens indraait toch even op dit soort objecten te scannen.
Je vraagt je toch af of al die mensen geen nieuws lezen of überhaupt zicht hebben ... zou het nog smeuïger vinden als al die mensen geen rijbewijs hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja pollers hebben veel inwoners van Den Haag ook negatieve ervaringen mee.
JOE ik zit bij Veluwse Bron, jij zeker in Busloo, story of my life.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef Ygritte het volgende:
Dan ben je gewoon een ontzettende doosquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel handig, maar de auto die over de border schraapte was een fiat 500
combinatie van dat allesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of al die mensen geen nieuws lezen of überhaupt zicht hebben ... zou het nog smeuïger vinden als al die mensen geen rijbewijs hebben
Het was een man van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een ontzettende doos
Die mensen mogen toch zelf de schade betalen?quote:
Mijn schoonouders hebben een saunaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Privé sauna’s zijn altijd afwerkplekken.
Jammer weer ditquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
JOE ik zit bij Veluwse Bron, jij zeker in Busloo, story of my life.
hoeveel mensen passen hier in?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een sauna
Als ze die verhuren voor een uurtje weer je genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou de blauwe lamp eens meenemenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen met de knop op de radiatorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dan wel bepalen op hoeveel graden hij kan of is het dan gewoon aan/ uit?
FTFYquote:
Ah kijk, dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je gewoon instellen met de knop op de radiator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |