Ik zal niet beweren dat hij zijn vak niet verstaat maar wat Guardiola doet is de beste voetballers ter wereld in één elftal zetten om ze dan te laten underachieven ondanks dat hij er wel een team van maakt. Dan komt hij toch iets tekort en probeert hij een fysiek en kopsterke 9 toe te voegen. Dat werkte met Ibrahimovich ook al niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:19 schreef -XOR- het volgende:
Je wordt kampioen met 93 punten, koopt vervolgens een spits die er waarschijnlijk meer dan 40 in de competitie gaat maken en er is toch nog een ploeg beter.
De ene ongelofelijke monster is de andere niet . Netto wilde ook geen 15 miljoen neertellen voor Kvaratskheliaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt?Wel Bassie voor 20 miljoen gelukkig.
Hebben Feyenoorders een lichte aversie tegen ajax? Zo ja, dan welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichte aversie tegen vernoemde club, is dat correct?
Had hij die op de korrel?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ene ongelofelijke monster is de andere niet . Netto wilde ook geen 15 miljoen neertellen voor Kvaratskhelia
Pep weg, Klopp weg, Potter weg, wie mogen er nog blijven?quote:
Lampard bij Everton is een beetje uitgedraaid op een drama, vorig seizoen zat er ook al geen lijn in.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Everton thuis op achterstand tegen Southampton, op weg naar de laatste plaats. Lampard zal er wel uitgegooid worden binnenkort.
Wie verwachtte dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:22 schreef Gunner het volgende:
jaja gakpo zou liverpool wel ff uit het slob trekken
zeer amusant dit
Ik hoop het overgewaardeerde coach. nergens succesvol.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:41 schreef TLC het volgende:
Dadelijk belt Liverpool naar Zeist en zit Koeman alweer op n andere trein![]()
Denk niet dat een topclub daar nog gaat intrappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:41 schreef TLC het volgende:
Dadelijk belt Liverpool naar Zeist en zit Koeman alweer op n andere trein![]()
Wel een geweldige speler. Club in paniek idd.quote:
Helaas is de KNVB gek genoeg. Al sinds van Marwijk geen fatsoenlijke bondscoach meer. Terwijl daarvoor Rijkaard, Advocaat en van Basten al vreselijk waren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat een topclub daar nog gaat intrappen.
Hoezoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Shaktar heb je gezien dan?
Valt wel mee. Chelsea betaalt weer eens over de top voor in dit geval een onbewezen speler. Weken aan het flirten met Arsenal en dan voor een paar stuivers meer je ziel aan de duivel verkopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een geweldige speler. Club in paniek idd.
Dacht serieus dat ie al ontslagen was daar, wtf. Maar goed, Everton eruit zou wel drama zijn. Mooie club die nog nooit gedegradeerd is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Everton thuis op achterstand tegen Southampton, op weg naar de laatste plaats. Lampard zal er wel uitgegooid worden binnenkort.
Laatst mooie documentaire over de club gezien. Met als hoogte-en dieptepunt het feit dat ze de beste club in Europa waren midden jaren 80, maar door het Heizeldrama met daardoor schorsing van de Engelse clubs het niet konden laten zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dacht serieus dat ie al ontslagen was daar, wtf. Maar goed, Everton eruit zou wel drama zijn. Mooie club die nog nooit gedegradeerd is.
Ik lees her en der dat scheidsrechters het eens zijn met de beslissing.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
1-1 van United is wel echt dik offside. Hoe kan dit goedgekeurd worden. Hard gelachen
Dat snap ik wel maar vanuit verdedigend perspectief kan ik me voorstellen dat Ederson twijfelt of Rashford of Fernandes iets doet. Dan heeft Rashford wel zijn aandeel in situatie.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat scheidsrechters het eens zijn met de beslissing.
Het was buitenspel geweest als Akanji of Ederson druk had gezet op de bal zodat Rashford echt bij het spel werd betrokken. Nu heeft ie niemand gehinderd.
wat een bedragquote:Op zondag 15 januari 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
Boehly kaapt Mudryk definitief voor de neus van Arsenal weg voor 100 mil
Ja, bizar.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
8,5 jarig contractquote:Op zondag 15 januari 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
Denk het niet, maar momenteel weet je het niet. Ik heb zelf ook maar het geluid van mijn telefoon aangezet want wie weet belt Chelsea mij ook nog welquote:Op zondag 15 januari 2023 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, bizar.
Lijkt mij dat Madueke dan niet meer zal komen? Al koopt Chelsea alles wat los en vast zit.
quote:
Ah okequote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Arsenal gaat morgen niet winnen bij Tottenham en als United kan verrassen volgende week dan is alles weer open.
Iedere Engelse club zijn eigen Antony.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:34 schreef Oriente het volgende:
100x beter dan Driessenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Polanen hadden ze 5 jaar geleden al in een inrichting moeten flikkeren .
Ja lachen manquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woutje Weghorst meteen in de basis.
Dit moet ik zien.
Das toch positiefquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:55 schreef Sabata het volgende:
. Commentator van The Guardian vind hem "een goedkope versie van Haaland"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |