quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:48 schreef Zorro het volgende:
Enige wat belangrijk is is dat Arsenal niks wint.
Gelukkig zijn ze daar de laatste tijd erg goed in.
Zou terecht zijn, die Haaland moet eerst maar eens leveren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Pep hem op de bank zet ten koste van Alvarez
Die vleugels zijn ook maar matig. Misschien Napoli maar opkopen voor 500 miljoenquote:
Maar hoe kan die leveren vanaf de bank?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, die Haaland moet eerst maar eens leveren.
Ik bespeur een lichte aversie tegen vernoemde club, is dat correct?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:48 schreef Zorro het volgende:
Enige wat belangrijk is is dat Arsenal niks wint.
Gelukkig zijn ze daar de laatste tijd erg goed in.
Tegen een treurig Sjelsie maakte het vrij weinig uit , Alvarez of die opgevoerde V Nistelrooyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Pep hem op de bank zet ten koste van Alvarez
Ik zou die Koreaan altijd boven Dias verkiezenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die vleugels zijn ook maar matig. Misschien Napoli maar opkopen voor 500 miljoen
Pohh goeie speler ja. Die gaat ook veel geld opleveren.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou die Koreaan altijd boven Dias verkiezen
PSV en Ajax durfden het niet aan voor 15 miljoenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pohh goeie speler ja. Die gaat ook veel geld opleveren.
Dat lijkt me nou geen uitgesproken PL-speler.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
KimGod. Kvaradona wil ik ook wel in de PL zien, geniale speler.
Alles wat goed is moet naar de PL tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen uitgesproken PL-speler.
Van wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles wat goed is moet naar de PL tegenwoordig.
Ja dat is wel de tendens. Daar zit ook het geld dus de kans is bij elke uitblinker in een andere competitie aanwezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de gemiddelde kijker.
Maar dat is slechts een indruk die ik krijg.
Echt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV en Ajax durfden het niet aan voor 15 miljoen
Waar moeten ze dan heen? Alleen Real, PSGquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles wat goed is moet naar de PL tegenwoordig.
Lekker blijven waar ze zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan heen? Alleen Real, PSGen Bayern kunnen het verder betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |