Dacht je dan dat ie geforceerd werd om terug te vliegen?quote:
Oldest trick in the booksquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Ratten !
Tijd om die krekels te herintroduceren?
quote:
En nog steeds praten er lui over onderhandelen of het opgeven van grondgebied. Dat is gewoon pleiten voor massale verkrachtingen, moordpartijen en andere wreedheden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef Breekfast het volgende:
Het zoveelste incident dat bewijst wat voor vuile terroristenstaat Rusland is.
Elk Westers bedrijf dat het nog in zijn hoofd haalt om actief te blijven in die schurkenstaat moet gewoon keihard gesanctioneerd worden.
Duurt niet lang en dan is Wagner gewoon de RUS variant van Panzerstrafbattalions die de Wehrmacht vroeger had. Wie is hier nu de nasi?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:26 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wagner heeft blijkbaar zoveel troepen verloren bij Soledar dat ze in de problemen komen.
Ja dus? Wat willen ze eraan doen? Desalniettemin wel laf. Ruskis in het nauwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En onder omstandigheden gewoon verboden.
Ruskis zijn niet in het nauw. Dat zou namelijk suggereren dat ze geen kant op kunnen. Dat kunnen ze wel. Terug naar huis.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dus? Wat willen ze eraan doen? Desalniettemin wel laf. Ruskis in het nauw
Dat zou voor iedereen (behalve Putin) wel het beste zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ruskis zijn niet in het nauw. Dat zou namelijk suggereren dat ze geen kant op kunnen. Dat kunnen ze wel. Terug naar huis.
Op dit moment misschien niet zo veel. Maar ik geloof er wel in dat er op enig moment wordt afgerekend, een eventueel nieuw regime in Rusland (wat er ooit toch een keer komt, al was het maar omdat Poetin ook niet het eeuwige leven heeft) zal toch iets moeten doen om uit de internationale isolatie te komen. En dan is het uitleveren/berechten van misschien niet de absolute top (als die dan nog leeft) maar de laag daar onder natuurlijk een vrij makkelijk gebaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dus? Wat willen ze eraan doen? Desalniettemin wel laf. Ruskis in het nauw
Zeker, maar sommige dingen (zoals het aantrekken van een AFU uniform) zullen lastig te bewijzen zijn wie daar de opdrachtgever van was. Andere zaken, tja... Er zullen zeker tribunalen komen, dat is andere grote oorlogen niet anders geweest. Maar ik denk ook dat een nieuw regime zelf wel afrekent met de betrokkenen opdrachtgevers. En dat zal geen uitlevering zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 00:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op dit moment misschien niet zo veel. Maar ik geloof er wel in dat er op enig moment wordt afgerekend, een eventueel nieuw regime in Rusland (wat er ooit toch een keer komt, al was het maar omdat Poetin ook niet het eeuwige leven heeft) zal toch iets moeten doen om uit de internationale isolatie te komen. En dan is het uitleveren/berechten van misschien niet de absolute top (als die dan nog leeft) maar de laag daar onder natuurlijk een vrij makkelijk gebaar.
Daarom is degene die het gedaan heeft schuldig.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Zeker, maar sommige dingen (zoals het aantrekken van een AFU uniform) zullen lastig te bewijzen zijn wie daar de opdrachtgever van was.
Alsof die soldaat het einde van de oorlog haalt... En wat als een officier hem de opdracht heeft gegeven dat uniform aan te trekken? Of wat als hij dat claimt? Ik zie dat niet werkenquote:Op zondag 15 januari 2023 00:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarom is degene die het gedaan heeft schuldig.
Anders gaan we allemaal verstoppertje spelen, en is uiteindelijk alleen die haatdwerg in het kremlin schuldig.
Dat laatste zie ik idd gebeuren...zodra hij dood is. En de rest van Rusland deed een plas en alles bleef zoals het wasquote:Op zondag 15 januari 2023 00:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarom is degene die het gedaan heeft schuldig.
Anders gaan we allemaal verstoppertje spelen, en is uiteindelijk alleen die haatdwerg in het kremlin schuldig.
Dan ben je schuldig aan een oorlogsmisdaad.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat als een officier hem de opdracht heeft gegeven dat uniform aan te trekken?
Ik vind dat niet zo zwart/wit. Als je de opdracht weigert ga je waarschijnlijk tegen de muur of naar een strafkampquote:Op zondag 15 januari 2023 00:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan ben je schuldig aan een oorlogsmisdaad.
Dat je daar "opdracht" toe krijgt, maakt niet uit.
Dat is het.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo zwart/wit.
Befehl ist befehlquote:Op zondag 15 januari 2023 00:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alsof die soldaat het einde van de oorlog haalt... En wat als een officier hem de opdracht heeft gegeven dat uniform aan te trekken? Of wat als hij dat claimt? Ik zie dat niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |