Daar betaal je ook voor, hij ligt begraven op een dierenbegraafplaats. Daar ergens liggen onze andere overleden katten ook. Ik had al gezegd graaf een wat groter graf. Het moest toch nog iets groter.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met veel zorg gegraven en neergelegd. Hopelijk biedt het je wat steun dat hij daar ligt.
Sterkte.
quote:Op donderdag 26 september 2024 17:45 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht vriendje.
26-08-2026 - 26-09-2024
Sterktequote:Op donderdag 26 september 2024 17:45 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht vriendje.
26-08-2026 - 26-09-2024
Sterktequote:Op donderdag 26 september 2024 17:45 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht vriendje.
26-08-2026 - 26-09-2024
quote:Op zondag 1 september 2024 23:15 schreef Jump het volgende:
Het is al lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost had. En ik wou dat zo graag houden, maar blijkbaar is het niet gelukt...
Donderdagavond kwam Robin terug binnen langs het openstaande schuifraam. Uit nieuwsgierigheid wou ik via de tracker eens kijken waar zijn broer, Ruben, zat. Meestal volgen ze elkaar snel op. Volgens de tracker zat hij vlak voor het huis aan de overkant van de straat. Iets wat hij elke maand wel een keer deed.
Ik ging kijken via het raam, en zag dat de tracker op het midden van de weg lag. Ik wist genoeg...
Het is ondertussen half elf, dus al goed donker. Zaklamp erbij, en naar de overkant van de weg gerend om te gaan zoeken in het lange gras. Niks te vinden, niks te horen, en buiten zijn tracker ook niks te zien.
Na een kwartier ga ik even terug naar binnen om zelf op rust te komen. Enkele minuten later schiet de sensorlamp buiten aan. Ruben komt al mankend aan zijn poot linksachter aan en valt midden het terras neer.
Mond open, al kwijlend, ligt hij daar. Duidelijk in pijn, want zijn hartslag gaat zichtbaar door het dak.
Ondertussen ging ik al aan de lijn met het noodnummer van de dierenarts. Ruben is uiteindelijk nog tot binnen geraakt vooraleer ik hem in zijn reismandje gelegd heb. Dit stond nog in de buurt van het normale bezoek aan de dierenarts drie weken geleden.
Ondertussen is het half twaalf en uit de foto's blijkt dat zijn staart afgedraaid is. Staart onder een wiel gezeten blijkbaar. Hij krijgt nog pijnstilling en dan is het afwachten.
Er is afgesproken dat ik hen ga bellen om negen uur de volgende dag.
...
Half negen, de telefoon rinkelt. Ik weet al genoeg.
Ruben had nog interne bloedingen wat niet direct te zien was op de genomen foto's.
30 Augustus, half drie.
-----
Robin slaapt ondertussen al drie dagen 's nachts ook op bed bij mij. Iets wat hij anders nooit doet. Maar hij ligt wel op de plek waar Ruben altijd lag. Hij is ook iets stiller sindsdien. Hopelijk gaat het ook goed met hem de komende tijd.
Ruben in Robin zijn samen op twee september vorig jaar bij mij gekomen. Ze waren samen binnengebracht in het asiel. Dat asiel moest jammer genoeg de deuren sluiten. En ze wouden graag dat ze ook samen bleven.
Hun namen komen van de agenten die beide binnengebracht hebben in het asiel. Wat mij verteld is, is dat de vorige eigenaar/eigenares in de psychiatrie belandt is, en de katten opgesloten had in een afgesloten buurthuis.
Ruben was toen vier, Robin drie. Geschat, want er was voor de rest niks geweten over hen.
----
Ruben de eerste dag dat hij thuis was:
[ afbeelding ]
Ruben vorige week:
[ afbeelding ]AwHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
Mja. Het hoofd weet het, maar het hart wil er nog niet aan.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:16 schreef F_r het volgende:
Ik ben op het moment aan het wachten op de dierenarts die thuis onze kat komt laten inslapen. Ik weet echt dat het, het beste is voor hem maar mijn gevoel wil niet. Hij is net 8 geworden en 3 jaar geleden geopereerd aan zijn rechterknie. Vorige week maandag viel hij ineens om bij het lopen. Ik ben die dag nog met hem naar de dierenarts geweest die hebben foto's gemaakt en ter beoordeling opgestuurd. Woensdag belde ze dat de orthopeed het somber in zag. Zijn linkerknie is ook slecht evenals zijn rug. Gisteren is mijn man met hem naar de orthopeed geweest die ook euthanasie adviseerde ook als het haar eigen kat zou zijn. Operatie zou eventueel nog kunnen maar hij komt waarschijnlijk de revalidatie niet door, zijn longen klonken ook niet goed en hij heeft nu veel pijn en na operatie ook nog. Ze zouden dan eerst zijn linkerpoot opereren, kruisband gescheurd die moet dan helemaal herstellen en dan zou zijn rechterpoot geamputeerd moeten worden. Met een slechte rug en poot is dat dus eigenlijk geen optie. En toch knaagt het ergens nog.
Afgelopen zondag heeft zijn oude eigenaresse nog afscheid van hem genomen.
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 17:45 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Rust zacht vriendje.
26-08-2026 - 26-09-2024
Oh nee, gecondoleerd. Wat een cutie. Heel veel sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
Gecondoleerd en veel sterkte Pinnenmutskequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
Veel sterkte, Pinnenmutske.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
Ach meis toch wat een gemisquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
Wat ga ik die lobbes missen.
Vele mooie herinneringen op foto.
Ach nee....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier
April 2010 - 18/10/2024
|