Okay.. niet zo boeiend dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Niks gemist hoor bij opening, ze deden Livin la vida loca
Dank je voor de tip!quote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
Maar er is geen Willem/Pia figuur die nog iemand kan redden aan het eind, als ik dat goed heb begrepen?
Oh, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ze deed de makkelijke stukken ook wel verbazingwekkend slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou iedereen zal wel weer over elkaar heenbuitelen op Twitter enzo hoe vreselijk slecht ze zijn, maar dit goed zingen is maar voor weinigen weggelegd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt
De jury heeft totaal geen toegevoegde waarde
Ah, jammer. Dat vond ik altijd zo'n leuk element eraan. Kan me voorstellen dat de jury nu minder toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso maar matige jury.
Echt een klotenummer en Paul deed het “oké”, die gaat wel een rondje verder. Voor haar lijkt het me moeilijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Is supermoeilijk hoor dit. Zou wel balen als ik dit nummer kreeg.
Mijn dochter is het daar mee eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Sowieso kan een belg echt niet. Daar gaan veels te veel mensen zich aan ergeren.
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen. Je ziet hem toch geen vrouw veroveren of in auto garage staan.quote:
Totaal geen Dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
En sowieso sulletje uitstraling. Soort dennis Aartsen. Lekker jazz nummers gaan zingen in een clubje in antwerpen.
Wel over de Nederlandse.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet zeiken over de Engelse uitspraak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |