quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik dacht dat je haar bedoeldequote:
Vooral als mensen geen televisie makenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit, kaartjes vanuit de regie als het gesprek stil valt?
Normaal zou je zeggen dat het een egotripper is, nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind dat juist in Amsterdam mensen hun eigen stijl moeten kunnen hebben. Vroeger keek niemand er raar van op, tegenwoordig allemaal conservatievelingen uit de provincie en moslims en is het meer grijze massa.
Knap? Nee joh.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar bedoelde
Dan zeg je gewoon balletje hooghouden in je eentje.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het ook echt niet weten, als iemand met zo'n rare vraag komt.
Poppebeertjequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
“Mijn moeder heeft een nieuwe liefde gevonden”
Moslim van mama accepteert de homo zoon niet?
Sneu voor die jongen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Haai woont met zijn moeder samen
Haai woont met zijn vader samen
Ouders liggen van beide Haais in scheiding
Moeder distantieert van haar zoon, meer tijd voor een Turkse scharrel
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Waarom is hij nu weer zielig? Hou toch op.
quote:
Frenkie is echt veel lelijkerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Hij is een AliExpress Frenkie de Jong, nu zie ik het.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Bij hem aan tafel tijdens de piepers geeft zijn vader advies een klysma te gebruiken voor de anale seks.
Hij was al even binnenquote:
Bitch is hetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Goed aangevoelt, alsof hij uit zichzelf geen nee kan zeggen
vrijdag 13 januari 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:[/b]quote:
Daar kan je toch wel doorheen kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil die groene harige man wel met normaal haar zien
Ik kan het ook wel op groen haar jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel doorheen kijken
Ja typo, moest groen haar zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Meteen je seksprofiel even bespreken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Merel die neukt alles wat los en vast zit tot haar 30e en trouwt dan een Martijn/data-analist voor het geld omdat ze het zelf niet heeft door haar losbandige levenstijl en graag alsnog wil settelen met kinderen en dit is een rete lange zin geworden.
Wel neukenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Het klikt: we hebben allebei geen flikker te vertellen.
Van een lekker bord kan je toch wel etenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Het klikt: we hebben allebei geen flikker te vertellen.
Dan trouw je in feite met een afgewerkte hoer. Maar ja een Martijn is gauw tevreden zolang hij maar kan neuken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Merel die neukt alles wat los en vast zit tot haar 30e en trouwt dan een Martijn/data-analist voor het geld omdat ze het zelf niet heeft door haar losbandige levenstijl en graag alsnog wil settelen met kinderen en dit is een rete lange zin geworden.
Je eist een neuklogboek van je vriendin eer je trouwt?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:17 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dan trouw je in feite met een afgewerkte hoer. Maar ja een Martijn is gauw tevreden zolang hij maar kan neuken.
Zelfs dat niet, zo lijkt het. Ik denk dat hij die avond een soort ex tegenkwam en haar alleen liet of naar huis stuurde.quote:
Ciaoquote:
Genoteerdquote:
Eng mannetje gespotquote:
Hoi hoi, gaat goed komen denk ikquote:Op maandag 16 januari 2023 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
preview gemist, ik laat me verrassen
Dit dusquote:Op maandag 16 januari 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zoete witte wijn
Renesse
Feestmuziek
Hahahaha
Hihaho….quote:Op maandag 16 januari 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zoete witte wijn
Renesse
Feestmuziek
Hahahaha
“Ze hep al een zwangerschap meegemaakt dat wil ik niet”quote:Op maandag 16 januari 2023 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Plukje konthaar op zijn kin en coke-ogen
Geen tattoo's op de arm, dat valt mij wel weer mee. Had nog een luipaardprintje verwacht met Nicklesonjasje en bontkraagquote:Op maandag 16 januari 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hont
Chihuahua zeker
Anders een Stafford
Ik ook welquote:Op maandag 16 januari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Docent
Ben benieuwd wat deze engerd doet
Dit inderdaad. Op de bank trek ik nog net, maar in bed gaat echt te ver.quote:
Fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 16 januari 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
Een pedo met een hond die in bed slaapt
Zij?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef Caland het volgende:
Hij heeft dezelfde inteeltogen als die franse bulls hebben
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef Caland het volgende:
Hij heeft dezelfde inteeltogen als die franse bulls hebben
Caland, never a dull momentquote:
Lekker een geslachtsziekte aan de lipquote:Op maandag 16 januari 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
zij heeft chlamydia op der lip zitten
Hij bevindt zich nog in de leeftijd dat hij kan kiezen met z’n mooie koppie. Kuch.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Nooit daten met een frau met kinderen, hij is 36
Als hij er maar geil uitzietquote:Op maandag 16 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof dames voor de bassist van de band gaan
Zeker wel. Fame toch?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof dames voor de bassist van de band gaan
Jeetje mensen zijn op dreef……..quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
op de Herman Brood academie,
daar leren we vliegen van een flatgebouw, zonder vleugels.
AntoonGenotquote:
Blue Mondayquote:
Puntige knieën iddquote:
Voel ik niks vanquote:
Dacht hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Non-binaire chef mag in beeld met de donkergroene vleermuis.
Ik heb 3 weken aan je gedacht bij de oogjes op vakantiequote:Op maandag 16 januari 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Non-binaire chef mag in beeld met de donkergroene vleermuis.
Zwarte dode kraaloogjes die je aanstaren hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken aan je gedacht bij de oogjes op vakantie
Wanneer ga jij meedoen?quote:
@Poefbank nodig voor gifjesquote:
We spreken hier Nederlandsquote:
Hij staat al in de min omdat ze te knap is voor hem en dan gaat hij zichzelf nog minder maken met z'n gelul.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
Sommige dingen moet je gewoon niet op tv willen vertellen
Ik dacht eerst die kan best kwart black zijn. Maar na die opmerking begon ik te twijfelen. Of ze heeft een hekel aan die kant van de familie.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:48 schreef RipCity het volgende:
Wat was de afkomst van die blackie-hater? Half indo of half-thai ofzo?
Ik krijg het idee dat ze niet echt geïnteresseerd is.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
Nog niks over deze vrouw gehoord, alleen over hem
Een rare/vreemde?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt ik weet na al die jaren nog steeds niet wat een queer is.
Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt ik weet na al die jaren nog steeds niet wat een queer is.
idd 100%. alleen heeft hij het totaal niet door.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze niet echt geïnteresseerd is.
Dit was niet nodigquote:Op maandag 16 januari 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen.
Ja heel erg rare jongen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Dit is echt een toekomstige seriemoordenaar
Maar ik voel mij niet zo.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen.
Hij lijkt idd wel op Anders Breivik jaquote:Op maandag 16 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Dit is echt een toekomstige seriemoordenaar
Was wel duidelijk toch.quote:
Wel een mega cute uitstralingquote:
Als mascotte van de eftelingquote:Op maandag 16 januari 2023 19:54 schreef RamboDirk het volgende:
Zij zit in de sound of music musical?
Ik ken iemand die houdt van Adelequote:Op maandag 16 januari 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Maar heel weinig mensen kunnen tegen dat gruwelijke musical-geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |