Die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog niet over Finding Neverland heen.
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Als je succesvol eten in je mik wilt stoppen moet je ook gewoon accepteren dat bepaalde ingrediënten minder geschikt zijn voor humane consumptie
Koken en dan met bloem tot pannenkoeken beslag verwerken en er pannenkoeken met spek van maken is ook een optie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behalve als je ze roostert met lekker veel zoet
Veel stukken zijn erg gedetailleerd. Moeilijk om te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Sinead verdient je aandacht, heus.
Ik zal Troy nooit meer hetzelfde horen![]()
Al was ik misschien ook wel een klapjosti omdat ik niet wist waar dat eigenlijk over ging.
Jaaaquote:
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.quote:
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd een geweldig nummer gevonden. En een geweldige zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook, en somehow ook altijd een geheel eigen interpretatie aan dat nummer gegeven.
Klonk toch heel anders wetend dat het gaat overwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb tabblad al open staan.
Troy is bij mij overigens altijd al door merg en been gegaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:07 schreef Lonaa het volgende:
Spotify aangeslingerd.
brb, even tranen met tuiten janken.
Boks.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zo sta ik ook tijdens het koken
Die van Pinkpop is erger heur
Ik heb geen uienquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boks.
Kwam hier van de uien hoor. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |