Zow iemand heeft geoefend of zijn pick uplines! Zo scoor je wel een chickyquote:Op maandag 23 januari 2023 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En we kunnen ook wel een stukje in de auto rijden hoor
Tijd om een Porsche te kopenquote:
Heb ik allemaal op Fok geleerdquote:Op maandag 23 januari 2023 17:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zow iemand heeft geoefend of zijn pick uplines! Zo scoor je wel een chicky
Top! Neem je ook bijpassende hardtop bij in rood? Fietsje van mijn nichtje is in die rode kleur gespoten door mijn broer :’)quote:
Versie die ik op het oog heb heeft de bovenzijde van de hardtop in het zwart. Heb weinig keus als ik een wit interieur wil, is de enige dakoptie dan.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Top! Neem je ook bijpassende hardtop bij in rood? Fietsje van mijn nichtje is in die rode kleur gespoten door mijn broer :’)
Zonde!quote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Versie die ik op het oog heb heeft de bovenzijde van de hardtop in het zwart. Heb weinig keus als ik een wit interieur wil, is de enige dakoptie dan.
Ik vind het niet erg. Sowieso is bij de normale versies ook niet het complete dak in carroserie kleur, achterzijde is ook zwart.quote:
Vloeken in de kerk ditquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Faxie het volgende:
Maarja eerst even rijden enzo. Misschien voelt het allemaal toch iets teveel als een auto voor erbij.
Drink je wel genoeg?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al twee dagen knallende koppijn bij wakker worden. Heel chill
Ook niet-alcoholisch...?quote:
Oeh, ik hou wel echt van een hard top!quote:Op maandag 23 januari 2023 18:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Top! Neem je ook bijpassende hardtop bij in rood? Fietsje van mijn nichtje is in die rode kleur gespoten door mijn broer :’)
Viesnekquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, ik hou wel echt van een hard top!
Jouw lens is vast niet het enige dat wel eens gescheurd isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Ang3l het volgende:
M'n lens scheurde vanochtend in m'n oog en ik ben gvd 10 min bezig geweest om beide helften er uit te vissen. Dat zijn toch wel lichtelijke paniekmomentjes als je zeker weten voelt dat er iets in zit, maar je het niet kan zien/vinden.
Maar t is gelukt
Huuuuuuquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Ang3l het volgende:
M'n lens scheurde vanochtend in m'n oog en ik ben gvd 10 min bezig geweest om beide helften er uit te vissen. Dat zijn toch wel lichtelijke paniekmomentjes als je zeker weten voelt dat er iets in zit, maar je het niet kan zien/vinden.
Maar t is gelukt
Daar zat wat druk achter zeg. Was al eventjes geleden voor hem?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar t is gelukt
Misschien probeert je vriend je te vermoorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al twee dagen knallende koppijn bij wakker worden. Heel chill
Wtfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien probeert je vriend je te vermoorden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf28062007_018
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |