Welke kleur?quote:Op maandag 23 januari 2023 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
RX8 is al 18 jaar oud ondertussen en ik heb 'm al 16 jaar. De leeftijd begint er een beetje doorheen te komen, hoewel er een verse motor in zit en alles technisch nog goed is. Maar moet een beetje realistisch zijn, dus het is wel tijd voor iets nieuws.
Beetje rondgekeken, en wil een MX5 RF halen maar omdat die nog wat minder praktisch is dan de RX en kleiner wil ik daar toch even een proefrit in maken want het gaat wel een daily worden. Alleen de dealer had 'm niet staan maar ze gaan er een regelen. Het alternatief voor als ik toch maar niet voor een sportwagen ga is een Mazda 3 en die ga ik zaterdag even rijden. Mooi dingetje van binnen ook, veel leer op het dashboard![]()
Het is een beetje een gevoel/verstand kwestie nu
Bij andere merken vind ik niet echt wat ik zoek overigens. Paar kanshebbers, maar blijf liever Mazda rijden.
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit naar een presentatie over formeel recht te kijken.
Tweedames die iets ingestudeerd hebben, maar wat er niet lekker uitkomt en wat van de hak op de tak schiet.
Geen touw aan vast te knopen dit.
Roodquote:
Dat is echt een toffe ja!quote:Op maandag 23 januari 2023 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
RoodDe tint die ze gebruiken vind ik echt mooi
![]()
Andere kleuren zijn niet zo spannend... de blauwe doet 't 'm niet voor me, wit en zwart vind ik wat saai. Ze hebben bij Mazda niet een heel spannend gamma aan kleuren.
Klinkt realistisch momenteel.quote:Op maandag 23 januari 2023 15:52 schreef Faxie het volgende:
Levertijd is alleen een beetje kut... verkoper had het over mogelijk september
Ja er stond ook een disclaimer op de site daarover. Maar ze komen je wel tegemoet door bijvoorbeeld inruilprijs te garanderen, aankoopprijs te garanderen, gratis laten annuleren, en pas betalen bij levering.quote:
Tijgerquote:Op maandag 23 januari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik begin op mijn 36ste aan mijn midlife crisis. Ga ik allemaal jonge mannen daten
Oh, begin ik morgen aan de midlifecrisis? Goed om te wetenquote:
Ja, het einde is nabijquote:Op maandag 23 januari 2023 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, begin ik morgen aan de midlifecrisis? Goed om te weten
Miata..quote:Op maandag 23 januari 2023 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zegiknie
Inb4 huehue gekke naam zeg.
Jbpaniekquote:Op maandag 23 januari 2023 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik de auto heb kom ik wel even langs, gaan we een ritje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |