Ik begon vanmorgen weer eens met chaos en ellende dus ik ben nog even aan het puinruimenquote:Op maandag 23 januari 2023 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of de TT nodigt niet voldoende uit voor gesprek, of men heeft ineens betere dingen te doen. Dat dit kan
Betere dingen te doen dus..quote:Op maandag 23 januari 2023 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begon vanmorgen weer eens met chaos en ellende dus ik ben nog even aan het puinruimen
Nee , nee... Noodzakelijkererere, zeker niet beterquote:Op maandag 23 januari 2023 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Betere dingen te doen dus..
Vooruit dan. Net vakantie gehad? Of is de puinhoop van het weekend?quote:Op maandag 23 januari 2023 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nee , nee... Noodzakelijkererere, zeker niet beter
Boks.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nee , nee... Noodzakelijkererere, zeker niet beter
Nee ik ben juist toe aan vakantiequote:Op maandag 23 januari 2023 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooruit dan. Net vakantie gehad? Of is de puinhoop van het weekend?
Dat gevoel herkennen we waarschijnlijk allemaalquote:Op maandag 23 januari 2023 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik ben juist toe aan vakantie![]()
Ik weet niet wat deze puinhoop veroorzaakt, vrijdag werkte alles nog. Nu werkt niks. (systemen die we gebruiken voor het uitgeven van documenten)
Gevoel? Dat is mijn leven.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gevoel herkennen we waarschijnlijk allemaal![]()
Dat is extra zuur
Iemand afgelopen weekend eennupdat gedraaid?quote:Op maandag 23 januari 2023 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik ben juist toe aan vakantie![]()
Ik weet niet wat deze puinhoop veroorzaakt, vrijdag werkte alles nog. Nu werkt niks. (systemen die we gebruiken voor het uitgeven van documenten)
Maar nu heb ik mn lunch op dus het is allemaal al wat beterquote:Op maandag 23 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gevoel herkennen we waarschijnlijk allemaal![]()
Dat is extra zuur
Nee kan niks vinden wat gedaan zou zijn dit weekendquote:Op maandag 23 januari 2023 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand afgelopen weekend eennupdat gedraaid?
Hier zitten we in een extreem rustige periode qua werk. Oftewel saai
Ik ben fysiek aanwezig. Denk dat daar wel wat van gezegd gaat worden als ik dat zou doenquote:
Ik kan je vanuit ervaring vertellen dat je meestal pas achteraf door iemand erop gewezen wordtquote:Op maandag 23 januari 2023 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben fysiek aanwezig. Denk dat daar wel wat van gezegd gaat worden als ik dat zou doen
Ik heb opzich wel een goed excuus..quote:Op maandag 23 januari 2023 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je vanuit ervaring vertellen dat je meestal pas achteraf door iemand erop gewezen wordt![]()
quote:Op maandag 23 januari 2023 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel een goed excuus..
quote:
Dat hoort bij het recht toch? Dus dan doen ze het goedquote:Op maandag 23 januari 2023 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit naar een presentatie over formeel recht te kijken.
Tweedames die iets ingestudeerd hebben, maar wat er niet lekker uitkomt en wat van de hak op de tak schiet.
Geen touw aan vast te knopen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |