Iemand moet de eerste zijn..quote:
Krijg ik nu een ballon?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Barb was de eerste
Geen idee wat mijn kinks zijn. Ik ga er ff over nadenken.
Als dat je kink is.quote:
valt dat dan in de categorie rubber & latex?quote:
Men pretendeert hier geen kinks te hebben denk ik.quote:
*shrug*quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt dat dan in de categorie rubber & latex?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:19 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb altijd wel een kink in mijn kabel.
Pingu, waarom loop je zo krom?quote:
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Men pretendeert hier geen kinks te hebben denk ik.
Ongetwijfeldquote:
Tis vrijdag joh. Tequila, coke en strippers toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mooi kan ik vanavond rustig aan de baileys
Strippers gaan me echt te ver Barbquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis vrijdag joh. Tequila, coke en strippers toch?
quote:
Wat zijn jouw kinks?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Men pretendeert hier geen kinks te hebben denk ik.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn kink is damesslipjes dragen. In het openbaar.
nooit eens een boxershort?quote:
Het interpreteren van Q. posts/tweets voor beginners, les 1:quote:
Bedankt voor deze vertalingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het interpreteren van Q. posts/tweets voor beginners, les 1:
Bepaal het onderwerp. Is het een grappig sarcastisch bedoelde opmerking over:
* Corona
* Het klimaat
* Mensen/kinderen
* Een combinatie van de opties hierboven
In dit geval dus een hihaho grap over het klimaat.
Volgende week les 2.
Vergeet Apple niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Corona
* Het klimaat
* Mensen/kinderen
Volgende week les 2.
Dat is les 3, samen met Utrecht en XS4All.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
@:Faxie kun je niet eens een weekendje op en neer gaan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
@:Faxie kun je niet eens een weekendje op en neer gaan?
Oeh, ik kan niet wachten op les 2.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Corona
* Het klimaat
* Mensen/kinderen
Volgende week les 2.
vooral wet januaryquote:
Half 10 ‘begonnen’.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:39 schreef DrMarten het volgende:
Iedereen weer enorm ge.otiveerd voor een nieuwe werkweek?
Ingelogd en iedere 2 minuten een tikje tegen de muis om niet automatisch uitgelogd te worden?quote:
Niet eens, ingelogd een filmpje op intranet aangezet en snel de vaatwasser inpakken in mijn badjas. Was alleen vergeten dat ik straks een meeting heb dus moet zo toch ff een trui aan doen en mijn haar kammen, meer komt er vandaag niet uit.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ingelogd en iedere 2 minuten een tikje tegen de muis om niet automatisch uitgelogd te worden?
Ogja jij bent toch die dude die al die touwen enz om vrouwen heen knupte?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, waar ik er heel veel van heb
Geen idee of ik dat was... Doe wel aan shibari maar de laatste tijd meer met plastic folie.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ogja jij bent toch die dude die al die touwen enz om vrouwen heen knupte?
Bubblewrap?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat was... Doe wel aan shibari maar de laatste tijd meer met plastic folie.
Ja, dat ook. Toevallig afgelopen weekend nog gedaanquote:
Idd!quote:Op maandag 16 januari 2023 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, waar ik er heel veel van heb
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Toevallig afgelopen weekend nog gedaanEerst in bubbelfolie wikkelen en dan tape erom om het goed bij elkaar te houden
Ik wil tikken, natuurlijk! Zou jij graag vastgebonden willen worden?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je er veel? En wil je tikken of getikt worden?
Had je niet de neiging de bubbels kapot te drukken?quote:Op maandag 16 januari 2023 12:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Toevallig afgelopen weekend nog gedaanEerst in bubbelfolie wikkelen en dan tape erom om het goed bij elkaar te houden
Nah weet niet of ik lekker ga op helemaal in de knoop liggen. Is wel erg beperkte bewegingsvrijheidquote:Op maandag 16 januari 2023 13:13 schreef Biest. het volgende:
[..]
Ik wil tikken, natuurlijk! Zou jij graag vastgebonden willen worden?
Vastgebonden worden vind ik niets mis mee, maar ik switch zo nu en dan ook omdat ik beide fijn vind.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:13 schreef Biest. het volgende:
[..]
Ik wil tikken, natuurlijk! Zou jij graag vastgebonden willen worden?
Nee, die neiging had ik nietquote:Op maandag 16 januari 2023 13:14 schreef Biest. het volgende:
[..]
Had je niet de neiging de bubbels kapot te drukken?
Dat is de bedoeling.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah weet niet of ik lekker ga op helemaal in de knoop liggen. Is wel erg beperkte bewegingsvrijheid
Dan is mummificatie met folie niets voor jou, je kunt dan geen kant meer opquote:Op maandag 16 januari 2023 13:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah weet niet of ik lekker ga op helemaal in de knoop liggen. Is wel erg beperkte bewegingsvrijheid
Nee maar ik ben ook veel te burgerlijk voor zulke shitquote:Op maandag 16 januari 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is mummificatie met folie niets voor jou, je kunt dan geen kant meer op
Moest je niet lachen?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Vastgebonden worden vind ik niets mis mee, maar ik switch zo nu en dan ook omdat ik beide fijn vind.
[..]
Nee, die neiging had ik nietAl gingen er wel een aantal stuk toen ze op het bed terechtkwam
Daar zou ik dus niet tegen kunnenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is mummificatie met folie niets voor jou, je kunt dan geen kant meer op
Dat gebeurt niet. Word ik niet warm vanquote:Op maandag 16 januari 2023 13:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als iemand jou aftikt met een zweep hoe ga je daar dan op?
Je moet er wel in voor zijn inderdaad. Al vind ik in folie wikkelen eigenlijk niet zo heel ver gaan, er zijn ook beautysalons die het doenquote:Op maandag 16 januari 2023 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ook veel te burgerlijk voor zulke shit
Nee, beetje verdrietigquote:
Time to eat blue waffles?quote:
Je weet dat het fake is he?quote:
Denk niet dat het me iets zou doen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet er wel in voor zijn inderdaad. Al vind ik in folie wikkelen eigenlijk niet zo heel ver gaan, er zijn ook beautysalons die het doen
Ik kan daar zelf lastig over oordelen gezien het een fetisj van mij is. Vind het zelf erg fijn om volledig in folie gewikkeld te worden en mijn vriendin ook. Vind het behagelijk en soms even helemaal niets kunnen is zo nu en dan ook niet verkeerd.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het me iets zou doen.
Weet je dat uit ervaring? Of is het een soort claustrofobie wat dat veroorzaakt? Heb overigens wel een keer iemand ingepakt die claustrofobisch was (waarschuwde ze me voor) maar uiteindelijk was geen enkel probleem.quote:
Ik ben wel een beetje door de TT hierheen geloktquote:Op maandag 16 januari 2023 15:57 schreef Ang3l het volgende:
De specifieke TT trekt nieuwe users zie ik
Of was het andersom? Kip/Ei
Uit ervaringquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je dat uit ervaring? Of is het een soort claustrofobie wat dat veroorzaakt? Heb overigens wel een keer iemand ingepakt die claustrofobisch was (waarschuwde ze me voor) maar uiteindelijk was geen enkel probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |