Toen ik hem had reed ie echt veel en vaak in de punten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stuyven was echt waardeloos voor mijn team vorig jaar. Ook een heel beperkt programma
Jenthe moest vorig jaar ineens sprinten voor kansloze ereplaatsen voor de PUNTEN, maar ik neem aan dat Bouhanni, Capiot, Dekker, Hofstetter, McLay en Mozzato wel hoger in de pikorde staan,quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zie dat Biermans er voor 2,1 uit is gegaan, die had ik in ronde 2 al op het oog maar ging er van uit dat die een stuk duurder zou zijn. Nu voor slechts 2,1 eruit, die had ik opzich wel graag willen hebben. Hopen maar dat van Asbroeck het net zo goed doet dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jenthe moest vorig jaar ineens sprinten voor kansloze ereplaatsen voor de PUNTEN, maar ik neem aan dat Bouhanni, Capiot, Dekker, Hofstetter, McLay en Mozzato wel hoger in de pikorde staan,Goed punt ja, dat zou ook zomaar helemaal niets kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ik heb de stiekeme hoop dat hij op procontinentaal niveau vaker dan drie keer per jaar gaat pieken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Behalve Alexander Ramp een sympathiek team.
Vier keer?quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de stiekeme hoop dat hij op procontinentaal niveau vaker dan drie keer per jaar gaat pieken.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jenthe moest vorig jaar ineens sprinten voor kansloze ereplaatsen voor de PUNTEN, maar ik neem aan dat Bouhanni, Capiot, Dekker, Hofstetter, McLay en Mozzato wel hoger in de pikorde staan,Grondin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Exact.quote:
Er is op 3 renners meer dan 14.5 miljoen geboden en F-A biedt juist op 2 van die 3 14.4quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben benieuwd of alleen Evenepoel genoeg is om dit spel te winnen.
Ik was inmiddels van de Brienenoord gesprongen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is op 3 renners meer dan 14.5 miljoen geboden en F-A biedt juist op 2 van die 3 14.4
Jankend van de gletsjer af, dwars door de netten heen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is op 3 renners meer dan 14.5 miljoen geboden en F-A biedt juist op 2 van die 3 14.4
De ene is al verkocht, nu de andere nog!quote:We hadden nu eenmaal nauwelijks renners voor de klimkoersen. Daarom hebben we Sepulveda en Adamietz aangetrokken.
Sportief manager Kurt Van de Wouwer
Uit eigen ervaring: neequote:Op donderdag 12 januari 2023 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb de stiekeme hoop dat hij op procontinentaal niveau vaker dan drie keer per jaar gaat pieken.
Sepulveda is voor mij nog contractverlenging ook. Wat eigenlijk vrij triest is als je nagaat hoe slecht mijn team vorig jaar was.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De ene is al verkocht, nu de andere nog!
aangepastquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:knijn1985
In de sheet staat Carlos Garcia Pierna, maar ik heb geboden op Raul Garcia Pierna.
leeft @Frozen-assassin nog?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:05 schreef franklop het volgende:
Zie nu pas dat Frazz nog steeds op 1 renner staat
klopt staat er nu in als je opnieuw opent?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brent van Moer is toch van mij nu?
Ik hoor Govekar te hebben ipv Lapeira.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:17 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)hafczipfgvmto7xd4nnw
en nu?
Ja, ik zag hem er tussen staanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:00 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
klopt staat er nu in als je opnieuw opent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |