abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 00:38:41 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207535688
Mads Pedersen
Juan Ayuso
Wilco Kelderman
Roger Adria
Kim Heiduk
Reuben Thompson
Ben Healy
Connor Swift
Davide Formolo
Christian Scaroni
Aaron Gate
Frederik Wandahl
TomᨠBárta
Giovanni Lonardi

Rechterrijtjes materiaal dit. Nauwelijks een renner voor het Franse circuit (eigenlijk elk jaar dit probleem).
pi_207535803
quote:
We hadden nu eenmaal nauwelijks renners voor de klimkoersen. Daarom hebben we Sepulveda en Adamietz aangetrokken.

Sportief manager Kurt Van de Wouwer
De ene is al verkocht, nu de andere nog!
pi_207536162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik heb de stiekeme hoop dat hij op procontinentaal niveau vaker dan drie keer per jaar gaat pieken.
Uit eigen ervaring: nee
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 13 januari 2023 @ 07:03:21 #229
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207536190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 01:09 schreef wimderon het volgende:

[..]
De ene is al verkocht, nu de andere nog!
Sepulveda is voor mij nog contractverlenging ook. Wat eigenlijk vrij triest is als je nagaat hoe slecht mijn team vorig jaar was.

Is Clement fucking Russo eigenlijk nog vrij?
pi_207536193
Zie nu pas dat Frazz nog steeds op 1 renner staat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 13 januari 2023 @ 07:59:49 #231
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207536362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:knijn1985

In de sheet staat Carlos Garcia Pierna, maar ik heb geboden op Raul Garcia Pierna.
aangepast
@Bill_Hillie je hebt een bonusrenner
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:00:18 #232
209676 knijn1985
pi_207536366
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 07:05 schreef franklop het volgende:
Zie nu pas dat Frazz nog steeds op 1 renner staat
leeft @Frozen-assassin nog?
pi_207536369
Voor het eerst geen toegang tot het bestand
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:17:39 #234
209676 knijn1985
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:45:02 #235
209676 knijn1985
pi_207536643
Hm nog even een controle doen het doorschuiven van een bod als iemand vol zat ging niet helemaal automatisch goed.

Ik denk dat het goed is zo!

[ Bericht 14% gewijzigd door knijn1985 op 13-01-2023 08:58:34 ]
pi_207536776
Brent van Moer is toch van mij nu?
  vrijdag 13 januari 2023 @ 09:00:09 #237
209676 knijn1985
pi_207536784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brent van Moer is toch van mij nu?
klopt staat er nu in als je opnieuw opent?
  Redactie Sport vrijdag 13 januari 2023 @ 09:01:09 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207536791
quote:
Ik hoor Govekar te hebben ipv Lapeira.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207536818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:00 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
klopt staat er nu in als je opnieuw opent?
Ja, ik zag hem er tussen staan ^O^
pi_207536833
Brent in een contractjaar mag de benen van 2021 onderschroeven.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 januari 2023 @ 09:52:50 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207537244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Of Pistolero!
Zie het nu, dus toch ja :D
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:10:38 #242
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207537445
quote:
De sheet met overgebleven renners klopt in ieder geval voor geen meter. Renners die er in ieder geval niet meer in horen te zitten:

Damien Touzé
Xandro Meurisse
Jensen Plowright
Matevz Govekar
Wout Poels
Rigoberto Uran
Lilian Calmejane
Koen Bouwman
Gijs Leemreize
John Degenkolb
Harm Vanhoucke
Matteo Sobrero ( ;( )
Giulio Ciccone
Sjoerd Bax
Davide Formolo

Waarschijnlijk nog wel meer maar van deze weet ik het uit mijn hoofd.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:19:59 #243
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207537572
Stybar is er ook al 3 rondes uit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:23:05 #244
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207537613
Hierbij presenteer ik mijn wielerploeg; de Patattenachtervolging - powered by Pauwels Kipkap

It's been a long time coming, but finally, de Patatenachtervolging is poised for victory. After years of toiling away in the trenches, the professional cycling team has finally put together a roster that is poised to take on all comers.

Lead by puncheurs Julian Alaphilippe, Lorenzo Rota, and Natnael Tesfatsion, the team is looking to take down some of the biggest names in the sport. Climbers Louis Meintjes, Juan Pedro Lopez, Ivan Ramiro Sosa, George Bennett, and Marco Brenner round out the roster, providing the team with a dangerous mix of firepower.

But it is the team's sprinters that will be the key to victory. Mark Cavendish, Jakub Mareckzo, Michael Morkov, Jasper de Buyst, Marco Haller, and Kelland O'Brien provide the team with a lethal combination of speed and power that is capable of taking down any opponent.

With the FPCL and Croky Cup within their sights, de Patatenachtervolging is poised to make a run at the title.

[ Bericht 25% gewijzigd door Fretwork op 13-01-2023 10:33:33 ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:23:21 #245
209676 knijn1985
pi_207537617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:10 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
De sheet met overgebleven renners klopt in ieder geval voor geen meter. Renners die er in ieder geval niet meer in horen te zitten:

Damien Touzé
Xandro Meurisse
Jensen Plowright
Matevz Govekar
Wout Poels
Rigoberto Uran
Lilian Calmejane
Koen Bouwman
Gijs Leemreize
John Degenkolb
Harm Vanhoucke
Matteo Sobrero ( ;( )
Giulio Ciccone
Sjoerd Bax
Davide Formolo

Waarschijnlijk nog wel meer maar van deze weet ik het uit mijn hoofd.
ok ik ga nog ff kijken

aangepast

[ Bericht 0% gewijzigd door knijn1985 op 13-01-2023 10:34:14 ]
pi_207537968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 07:59 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
aangepast
@:Bill_Hillie je hebt een bonusrenner
Volgens mij gaat dit alsnog niet helemaal goed. Ik zie in de sheet bij mij ook staan Carlos Garcia Pierna maar ik heb op Raul Garcia Pierna geboden. Bij de teams hebben Dale Cooper en ik hem allebei zie ik ook maar Dale Cooper heeft er meer op geboden.

Ik heb dus helemaal geen recht op Raul Garcia Pierna lijkt me.

[ Bericht 27% gewijzigd door Bill_Hillie op 13-01-2023 11:06:00 ]
  vrijdag 13 januari 2023 @ 11:11:53 #247
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207538206
Mijn lijstje is weer gemaild, hopen op meer geluk dan in ronde 3. Er zitten nog een paar okéë renners tussen maar heel veel soeps is het niet meer.
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 12:18:46 #248
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_207538915
Graag wil ik jullie voorstellen aan de heren van Alpecin-Demeukinck-Feniks.

In de eerste ronde werd ik slachtoffer van mijn eigen succes, zou je kunnen zeggen. Door met grof geld te smijten hengelde ik twee wereldtoppers binnen, Jasper Philipsen en Biniam Girmay. Zij worden mijn absolute kopmannen en zij gaan in verschillende rondjes veel punten voor mij scoren. Perfect, alleen was ik daarna wel 70 miljoen kwijt en werd het iets lastiger om de rest van de ploeg te vullen. Gleb Syritsa mag een duit in het zakje gaan doen. Gleb volg ik al een aantal jaar en vooral zijn postuur fascineerde mij altijd mateloos. Gleb is een bodybuilder, een KAST. Met al zijn kracht blies hij de tegenstand met enige regelmaat weg in het Spaanse amateurcircuit, maar toen hij tot mijn verrassing een stageplaats kreeg aangeboden bij Astana bleek hij ook een paar niveaus hoger de tegenstand aan de kant te kunnen zetten met zijn gigantisch brede schouders. We hopen dat hij dit jaar volledig gaat doorbreken als topsprinter en vooral dat Cavendish hem niet voor de wielen komt fietsen. Mikel Landa is zo ongeveer een vaste klant in mijn ploegen, hij levert altijd, een beetje. Een van de weinige ronderenners die ik heb, hij zal dit jaar een keer constant op hoog niveau moeten acteren, anders heb ik een probleem.

In de tweede ronde hengelde ik een hoop renners binnen, maar dan wel vooral renners die je eerder pas in de derde of vierde ronde zou verwachten. Met een beperkt budget koos ik voor een andere tactiek. Geen grote namen, vooral wat kleinere namen die in kleinere koersen punten bij elkaar moeten gaan sprokkelen. Dat is de theorie, de praktijk zal moeten uitwijzen of een renner als Alexander Kamp überhaupt zin heeft om punten te sprokkelen. In dienst van Trek beleefde hij vorig jaar drie goede dagen, zo was hij uit het niets ineens heel goed in de Amstel Gold Race. Daarna zag je hem een paar maanden weer niet. Hij doet een stapje terug naar procontinentaal niveau en ik hoop dat hij namens Tudor iets meer regelmaat aan de dag kan leggen. Kleinere koersen waarin hij vaker als kopman uitgespeeld zal worden, dat moet leiden tot punten. Hoop ik. Sasha Weemaes is dan weer de zoveelste onregelmatige Sport Vlaanderenbelg die een stap zet naar een andere ploeg. Een stap opzij. in dit geval. Benieuwd of hij namens Human Powered Health veel sprints zal gaan betwisten op een ordentelijke manier. Hij schijnt alvast een sprinttrein tot zijn beschikking te krijgen en wim wilde hem graag, dat spreekt in zijn voordeel. Dat hij in al die lullige 1.1-koersjes in België en god weet waar maar een hoop ereplaatsen bij elkaar mag verzamelen. Cyril Barthe keert dan weer terug naar Spanje, na een paar jaar B&B. Bij Burgos verzamelen ze rappe mannen, dus het is een beetje afwachten wie daar de meeste sprints gaat rijden, maar je zou zeggen dat Cyril de meeste adelbrieven heeft. In al die domme Spaanse rondjes moet hij toch in minstens één rit bij de eerste 10 weten te sprinten, buiten Spanje moet hij her en der ook wel wat ereplaatsen weten te halen. We leven op de hoop. Na een waanzinnig spelletje 'noem een getal tussen de 1 en de 10' verhuisde Matteo Moschetti uiteindelijk ook naar mijn ploeg. Namens Trek was hij vreselijk onregelmatig. Paar goede sprints, maar meestal afwezig. Een paar jaar terug hard gevallen en daarna eigenlijk nooit meer op niveau komen. Hij deed een stap terug naar Q38.5 of iets in die geest, iets met getallen, en namens die ploeg mag hij hopelijk een hoop sprints afwerken in Italiaanse kutkoersjes. Wellicht weet Doug er zelfs wel wat regelmaat uit te persen. Haha, nee.

Gaan we door met Jonathan Lastra, de tweede Bask en de tweede renner pas die iets in de bergen kan. Mijn team is ontzettend ongebalanceerd, net als Alpecin zelf. Alleen maar sprinters, praktisch. Lastra moet in kleine rondjes wat punten voor me gaan sprokkelen. Dat ging hem namens Caja Rural de laatste jaren vrij aardig af, nu mag hij het Franse circuit af gaan sprokkelen namens Cofidis. Hopelijk niet in dienst van Izagirre in de grotere koersen, maar voor zichzelf in kleinere koersen. Ik ga me een ons moeten bidden dit jaar. Carlos Canal viel me dan weer op in de statistieken van vorig jaar. De ongekozen renner die in de meeste verschillende rondjes punten scoorde. In tien rondjes fietste hij maar liefst 46 punten bij elkaar, ongeveer. Fascinerend, vond ik dat. In principe koop je daar helemaal niets voor, 46 punten op een jaar, maar hey, als het je een keer een schitterende 1-0 oplevert ben ik mooi spekkoper. Hij is nog jong, dus wellicht blijft hij dit jaar iedere keer in de achterhoede sprinten met net iets meer succes dan vorig jaar. Het is wel Euskaltel, dus ik neem een gigantisch groot risico. Milan Fretin lijkt me dan weer de nieuwe sprinter van dienst van Sport Vlaanderen, al heet die ploeg tegenwoordig anders. Iets met Flanders, want de boel moet blijkbaar internationaal op de kaart gezet worden. Dat mag Milan gaan doen. Verlost van concurrentie als Marit en Weemaes gaat hij nu 8e worden in de GP Monsere en dat soort kutkoersen. Vind ik. We staan volledig achter Walter Planckaert en Gans de Clercq om het volgende wanproduct af te leveren aan een Franse ploeg. Tot slot van ronde twee, Timo Kielich. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik heb een beetje een obsessie met Kielich. Ik vind hem heel goed en hij mag dit jaar gaan bewijzen dat ik gelijk heb. Dit schrijven we dus af. Weer een rappe jongen, die bijna werd gepromoveerd naar de WT, maar dan als lead-out. Hij blijft voorlopig op continentaal niveau actief en dat zorgt er hopelijk voor dat hij zelf de nodige kansen krijgt.

Het is me nog nooit gelukt om voor de vierde ronde klaar te zijn, maar nu wel. In de derde ronde had ik nog maar twee renners nodig en ik ben gaan shoppen bij Alpecin. Vandaar de naam. Alpecin-Demeukinck, want het is me toch een partij meuk dat ik bij elkaar heb verzameld, niet te doen. Het is echt feniks, gewoon. Ik heb ook gewoon vier renners van die ploeg, dus in die zin is de connectie ook niet zo vergezocht. Jason Osborne is vroeger schansspringer voetballer roeier geweest en gaat nu fietsen. Dat doet hij op best hoog niveau, al viel hij vorig jaar een paar keer buiten de punten omdat hij letterlijk viel. Als hij dit jaar op de fiets blijft zitten kan hij in een aantal kleinere rondjes wat punten voor me gaan halen. Een van de drie klimmende types in mijn ploeg, de andere renners zijn allemaal sprinters. Tikje ongebalanceerd, net als Alpecin. Op hoop van zegen een hoop sprinters bij elkaar verzamelen en kijken wat het wordt, dat is de gedeelde tactiek. Osborne is dus een uitzondering, hij begint het jaar in de Tour of Antalya en in dat soort rondjes verwacht ik punten van hem. Hij wil ook Luik-Bastenaken-Luik winnen, maar dat lijkt me wat hoog gegrepen. Jensen Plowright, een ontzettend lelijke Australiaan, maakt de ploeg rond. Een aanwinst van Alpecin, hun 35e sprinter. En mijn 11e sprinter. Of hij dit jaar meteen een hoop kansen krijgt om zelf te gaan sprinten weet ik niet, maar veel goede renners waren er überhaupt niet meer over en deze jongen heeft in ieder geval talent, dus eigenlijk kan het alleen maar meevallen.

Qua namen is dit vermoedelijk mijn slechtste ploeg ooit. Twee duidelijke kopmannen en daarna een hoop vraagtekens. De hoop is dat ik met al dit sprintende geweld in heel veel rondjes in ieder geval een paar punten ga scoren en dan kan het met een gunstige loting zomaar zo zijn dat we niet laatste worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 12:58:43 #249
209676 knijn1985
pi_207539427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:54 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dit alsnog niet helemaal goed. Ik zie in de sheet bij mij ook staan Carlos Garcia Pierna maar ik heb op Raul Garcia Pierna geboden. Bij de teams hebben Dale Cooper en ik hem allebei zie ik ook maar Dale Cooper heeft er meer op geboden.

Ik heb dus helemaal geen recht op Raul Garcia Pierna lijkt me.
oh dus ik had bij allebei de verkeerde pierna?
weer aangepast!
dan had je dus toch geen bonusrenner
pi_207539523
Hooggeachte en weledelgestrenge heren en vrouwen teammanagers,

Volgens goed gebruik, presenteer ik u team ‘Deceptie troef met een vleugje ijdele hoop’. Niet vol trots zoals wij geacht worden te zeggen maar met een gevoel van nederigheid, schaamte en teleurstelling.

De eerste biedronde van dit jaar was zonder twijfel unaniem een belachelijk groot succes grote deceptie. Zoals velen voor mij greep ik naast alle gewenste kopmannen en bleef ik vol verbijstering achter met Gorka Izagirre, Søren Wærenskjold en Esteban Chaves. Gelukkig is mijn langjarige wegkapitein Gorka me niet afgenomen maar verder ontstijgt dit het amateurniveau amper.

Alle aandacht op de tweede ronde dan maar. Dat leverde gelukkig iets meer succes op maar de hoop op het linker-rijtje en een uitgebalanceerd teams was volledig vervlogen. Met Matteo Trentin, Alex Aranburu en Simon Clarke hoop ik een paar renners te hebben die redelijk breed inzetbaar zijn en wat punten kunnen sprokkelen. Hugh Carty moet het dan voor mij gaan doen in de rondjes – ik zal hem eens goed laten eten dit seizoen - en gelukkig kon ik Antonio Tiberi overnemen van manager heywoodu die hem als 15e wiel aan de platte kar had gekocht. We hopen dat hij wat door groeit en zijn puntjes sprokkelt in de kleinere rondjes.

Dan de derde ronde, op dit punt was er geen plan meer, behalve te gaan voor veel jongeren en wat matige marginale renners uit het continentale circuit. Eerst nog wel Guilio Ciccone en Milan Vader opgepikt. Ciccone zal een beperkt programma rijden maar je moet toch wat als je al met een rampzalig team zit, een vleugje ijdele hoop dat hij een paar rondjes en eendagskoersen extra mee pakt naar de grote rondjes. En Milan Vader heb ik opgepikt als morele support na zijn horrorcrash in het Baskenland. Dan heeft dit team nog één goede daad verricht in 2023.

Blijven er 4 plaatsjes over en ik had er weinig zin meer in om me verder in te spannen: Erik Fetter mag groeien dit jaar en hopelijk sprokkelt hij links en rechts wat puntjes in de kleine rondjes. Johannes Staune-Mittet rijdt vanaf volgend jaar voor Jumbo Visma, dit jaar nog in het CT van Jumbo. Een paar ereplaatjes in .1 wedstrijd zou mooi zijn. Vooral om hem alvast te leren kennis voor de volgende FPCL’s . Dan Luca Covili, die kan er weinig van maar als de inspiratie op is en plannen geen zin meer heeft doe je wel eens vreemde dingen als manager. Hetzelfde geldt voor Torstein Træen, als die een paar puntjes mee pakt is het al meegenomen.

Wat verwacht de manager: Helemaal niets! Het wordt diep in het rechter rijtje de bus parkeren met regelmatige 0 scores. Uiteindelijk hebben we – uit arren moede – een aantal onbekende renners gecontracteerd zodat die wat in de spotlights komen te staan. Want als het aankomt op talent zitten er jongens tussen die voorbij gereden worden door TDT-Unibet Cycling Team. Dan weten jullie wel om wat voor rommel het hier gaat.

Zoals jullie begrijpen is deze presentatie de grootste bijdrage die ik dit seizoen aan de FPCL te leveren heb, ik zie het eind 2023 verder wel of ik laatste of net daarboven eindig. Ik wens u en uw team veel succes en wijsheid in 2023, getroost u bij tegenslag na een aanblik op team Deceptie troef met een vleugje ijdele hoop met de gedachte dat het altijd nog slechter kan.

Uw incompetente collega ploegleider,

Faraday
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')