quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand wel eens een chef(kok) frikandellen met een kaasschaaf zien schillen ... ?
Sorry, daar doe ik niet aan ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
je moet echt tiktok filmpjes gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die gebruiken dunschillers inderdaad
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit nog steeds te mokken voor de open haard.
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.
Het lijkt me ook lastig, ze zal aan zichzelf toe moeten geven dat ze wel gevoelens heeft voor Jan-Willem (zo heet ie toch? )
Waarom is ze boos op zichzelf dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.
Het lijkt me ook lastig, ze zal aan zichzelf toe moeten geven dat ze wel gevoelens heeft voor Jan-Willem (zo heet ie toch? )
Ik zou daar inderdaad ook wel doodmoe van worden als je een verplicht stelletje moet zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.
Laatst keer was vorige week en Esther was weer van slag.
Hij wil het niet. Punt.
Hij vindt het ook vervelend dat anderen zeggen dat hij zijn vrouwtje moet gaan opzoeken (of iets dergelijks)
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is ze boos op zichzelf dan?
Ze zei vanavond dat ze steeds meer op JW gesteld raakt.
Maar JW heeft al gezegd dat hij haar niet op die manier ziet.
Precies ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.
Misschien moet zij ook eens ophouden met hem 'haar man' noemenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.
Laatst keer was vorige week en Esther was weer van slag.
Hij wil het niet. Punt.
Hij vindt het ook vervelend dat anderen zeggen dat hij zijn vrouwtje moet gaan opzoeken (of iets dergelijks)
Maar ze heeft hoop dat het nog groeit, en Babette voedt die hoopquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.
Babette, die wil psych worden toch?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze heeft hoop dat het nog groeit, en Babette voedt die hoop
Ja, diequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Babette, die wil psych worden toch?
Dan is ze lekker fout bezig nu.
Ik denk dat ze beter een beetje afstand kan nemen, maar zoveel keus uit andere mensen is er niet, maar ze kan er beter voor kiezen om minder met hem in de stoeltjes en de mand te hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, maar lastig in die setting. Irl ontwijk je iemand gewoon en dan slijten die gevoelens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter een beetje afstand kan nemen, maar zoveel keus uit andere mensen is er niet, maar ze kan er beter voor kiezen om minder met hem in de stoeltjes en de mand te hangen.
Ze heeft ook verder met niemand een bandquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, maar lastig in die setting. Irl ontwijk je iemand gewoon en dan slijten die gevoelens.
Die indruk kreeg ik ook al.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook verder met niemand een band
Esther heeft ook weinig te vertellen , op een gegeven moment ben je wel klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook verder met niemand een band
Ook datquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther heeft ook weinig te vertellen op een gegeven moment ben je wel klaar
Ik heb weleens een plakje kipkebab uit de supermarkt geproefd, en zo heel veel verschilt dat niet van frikandel hoorquote:
iddquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
dat heeft ie nu al ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef D. het volgende:
Erik heeft straks een strakkere 'beachbody' dan Isaac
Hij zorgt de afgelopen dagen voor aardig wat vermaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
Erik naar de finalequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zorgt de afgelopen dagen voor aardig wat vermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |