Die kan er mee door jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is een mooie hond![]()
[ afbeelding ]
Foto: Ecomare
Iig knapper dan dat jij bent.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is een mooie hond![]()
[ afbeelding ]
Foto: Ecomare
Dat lek is een VVE aangelegenheid, daar heb ik al voor betaaldquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Dat lek kost meer
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HierZelfs zo niet]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf te wedden dat ze niet eens te vreten zijn ookBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:
morgen gewoon nogquote:
Dat is wel jammer dat je dan daar heen moet. Doe dat dan lekker op een dag dat je toch al op kantoor bent.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen gewoon nog
maar wordt hopelijk een relaxte vrijdag. Helaas toch naar Almere morgen, kennismaking met een nieuwe kracht
Nieuwe kracht ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen gewoon nog
maar wordt hopelijk een relaxte vrijdag. Helaas toch naar Almere morgen, kennismaking met een nieuwe kracht
Alleen als ze winnen ...quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zijn hier ook al weer fc grunn fans?
Groningenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zijn hier ook al weer fc grunn fans?
Je weet toch dat Koen bijzondere krachten heeft?quote:
Je bent er mee bezig ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar mag ik niet over praten
Jij mag niks tegen mij zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uit welk gat kom jij dan, kippenlikker?
Dan zal je toch eerst naar de bewoonde wereld moeten, de trein komt nog niet daar. Dat is pas ergens volgende eeuw dat dat misschien de moeite waard isquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Almere daar zou ik echt niet heen willen morgen dan spring ik nog liever voor de trein als die nog rijden
Hooi Marcus. Toch al 2 afleveringen gezien van 1923. Hoorde dat het wel aardig is. Er zijn inmiddels al vier afleveringen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je toch eerst naar de bewoonde wereld moeten, de trein komt nog niet daar. Dat is pas ergens volgende eeuw dat dat misschien de moeite waard is
Oeh, die blonde was leuk ja. De nieuwe blondjes ook?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi Marcus. Toch al 2 afleveringen gezien van 1923. Hoorde dat het wel aardig is. Er zijn inmiddels al vier afleveringen.
Het is veel minder boeiend dan de vorige serie waar we het over hadden. Wel nog de voice-over van die blonde uit 1833.
Wel grappig ook dat ze er weer twee blondines tegenaan gooien in de nieuwe cast. Vast omdat er waarschijnlijk gedacht werd dat dit een garantie zou zijn voor dezelfde kijkcijfers.![]()
Het komt niet in de buurt bij 1823, so far, vind ik dan.
Mwah, niet mijn types en matig acteerwerk. Niet zoals Isabel Mayquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, die blonde was leuk ja. De nieuwe blondjes ook?
Het is dus wel grappig genoeg om te kijken.
Ik wacht nog even tot alle afleveringen er staan, dan ga ik kijken.
Mooi toch, altijd leuk zo'n serie die toch ineens verrast. Al is die minder dan de voorganger.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, niet mijn types en matig acteerwerk. Niet zoals Isabel May![]()
.
Ja, best grappig. Kan nog wel wat worden.
Doe je goed.
Jep.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi toch, altijd leuk zo'n serie die toch ineens verrast. Al is die minder dan de voorganger.
Is wel vaak he, dat de sequel toch minder goed is
Als het maar leuk genoeg blijft om te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep.
Meestal wel idd. Ook wel logisch misschien, want voortborduren op iets succesvols is moeilijk en pakt, denk ik, eerder verkeerd uit dan dat het beter wordt.
Ja, dat is toch zeker wel het geval hier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het maar leuk genoeg blijft om te kijken
Mastino Napoletanoquote:
Die zijn wel lekker, paardevlees is alleen wat droger.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de gehaktballetjes van de ikea?
Er bestaan wat verschillende birdies. Je hebt er al heel wat geplaatst.quote:
Goedemorgen.quote:
Verdorie, te laatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.
In bed blijvenHet is er wel weer voor.
Positieve beoordeling gehad net op het werkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.
In bed blijvenHet is er wel weer voor.
Welja, even vers croissantje halen en hop, onder de wol.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdorie, te laat
Dadelijk maar weer terug dan
Ik had semi-verse witte bollen van de bakker, waren ook lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja, even vers croissantje halen en hop, onder de wol.
Gefeliciteerd🥳quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Positieve beoordeling gehad net op het werk![]()
Niet echt een verrassing maar toch leuk![]()
Kunnen ze niet meer veranderen dus kan weer terug naar bed
Semi-vers?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had semi-verse witte bollen van de bakker, waren ook lekker
Volgens mij had ik over een croissant gedroomd
Was geen oude meukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Semi-vers?Oude meuk van gisteren
![]()
Oeff, dat komt wel dichtbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Hoe weet je dat? Zit er iemand in die verslag doet?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
Het is benauwd in die stadsbussen…
[ afbeelding ]
Menno Bausch/RTVUtrecht
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zit er iemand in die verslag doet?
He, de verwarming staat lekker hoogquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
Het is benauwd in die stadsbussen…
[ afbeelding ]
Menno Bausch/RTVUtrecht
Maar uh, ken jij dat bedrijf?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet het niet he, alles voor de views tegenwoordig
Zijn je ramen en deuren dicht?quote:
Die jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het Utrechtse busbedrijf?
Ik heb er zo geen actieve herinneringen aan
Dan ga je terug, en haal je nog meer zakken chips.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:17 schreef D. het volgende:
Ik heb net teveel korting gekregen op zakken chips, en nu voel ik me schuldig
Wat je teveel korting gekregen hebt doneren aan een goed doel om je schuldgevoel af te kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:17 schreef D. het volgende:
Hebben ze jou al een ticket gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je teveel korting gekregen hebt doneren aan een goed doel om je schuldgevoel af te kopen
Dat was het tegenovergestelde waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je terug, en haal je nog meer zakken chips.
Klinkt als een plan!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je teveel korting gekregen hebt doneren aan een goed doel om je schuldgevoel af te kopen
Met dat denken moet men in het algemeen oppassen. Komen vaak slechte dingen uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het tegenovergestelde waar ik aan dacht
Daarom had ik er verder ook nog niets mee gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met dat denken moet men in het algemeen oppassen. Komen vaak slechte dingen uit
Heb je wel lekkere chips gehaald?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom had ik er verder ook nog niets mee gedaan
Lays paprika en Lays Joppiesaus kunnen uw goedkeuring dragen?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel lekkere chips gehaald?
En waarom eigenlijk schuldig? Die supermarkt maakt al meer dan genoeg winst.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze jou al een ticket gegeven?
Niks mis met chips.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Chips eten !! we zijn toch godverdomme geen kleuters hier
Nee sorry, die joppiesaus is viesch, of het nou op friet ligt of door de chipsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Lays paprika en Lays Joppiesaus kunnen uw goedkeuring dragen?
Ik zag na het afrekenen dat het niet goed was, maar ben toch naar huis gegaan ipv de infobalie
Welkom in 4+quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eet het niet, ik kocht hetquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe gaat het met je boek? Wanneer ga je uitgeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn Uil vriend als ik aan mijn boek werk
[ afbeelding ]
Grootverbruikers korting?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:17 schreef D. het volgende:
Zo komt ie nooit af dat boekquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Als je machiniststefan ziet, leuk filmpjequote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet bijgelovig zijn. Dat brengt ongeluk.
Inderdaad een leuk filmpje. En het is een zalige trein om mee te rijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je machiniststefan ziet, leuk filmpje
(testrit icng)
Ik woonde een paar honderd meter van het stuk in Bergschenhoek vandaan, leuk om het ook van die kant te zienquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk filmpje. En het is een zalige trein om mee te rijden.
De wereld is kleinquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Stefan is trouwens een oud leerling van me.
Zelfs de klapstoeltjes op het balkon van een ICNG zitten beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woonde een paar honderd meter van het stuk in Bergschenhoek vandaan, leuk om het ook van die kant te zien
En als passagier hoop ik dat ze een heel stuk beter zitten dan die ******** dubbeldekkers.
Oeh, nog beterquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zelfs de klapstoeltjes op het balkon van een ICNG zitten beter.
Geloof ik ja. Die mag wat groter, snel graagquote:
Working on it…quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof ik ja. Die mag wat groter, snel graag
Weet hetquote:
Voorlopig heb ik wel werk inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het
Jij zal er zelf ook blij van worden gok ik als er weer meer bijkomen.
Dan weer extra les geven?
Die leest meequote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo komt ie nooit af dat boekZeg eens dat ie optyft
Winterspelen zijn geen spelenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
je vraag al gesteld?
SPT / Terugblik OS: Stel je vragen aan Kimberley Bos!
1:87quote:
1:1 is leuker, maar ook gevaarlijker.quote:
Beter een uil dan een kat of hondquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
3e was ze vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
je vraag al gesteld?
SPT / Terugblik OS: Stel je vragen aan Kimberley Bos!
En als je geen kelder hebt dan heb je hem daarna wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
1:1 is leuker, maar ook gevaarlijker.
Want als je een TRAXX loc op je zolderkamer zet, is ie eerder in de kelder dan jij.
Ja, psies.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je geen kelder hebt dan heb je hem daarna wel.
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zei ik al dat ik geen zware medicatie gekregen heb?
Gewoon dat 'Star Wars' apparaatje opzetten.
Wahooo
Waarom zou je zware medicatie krijgen? Je slaapt rukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zei ik al dat ik geen zware medicatie gekregen heb?
Gewoon dat 'Star Wars' apparaatje opzetten.
Wahooo
Ik heb alleen heel veel hockey gezienquote:
Ik af en toe wat .. morgen zijn wijquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alleen heel veel hockey gezien
En ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:02 schreef Soury het volgende:
Experiment qua koken, aardappeltjes uit de oven in vet.
Ja dat duurt wel even. Oven staat aan en dan nog een half uurquote:
Ah okquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel even. Oven staat aan en dan nog een half uur
Ook lekker gekruid?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat duurt wel even. Oven staat aan en dan nog een half uur
Nee beetje zout is prima. Denk ikquote:
Mijn moeder kon lekkere ovenschotels maken.quote:
Hoofdpijn. Geen migraine.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je zware medicatie krijgen? Je slaapt ruk
Oh nooit gegeten maar ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
soort fabada maar dan met nog wat extra groenten
smaakt iig primaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nooit gegeten maar ziet er goed uit
Mooi goudbruinquote:
Knapperig en zacht aan de binnenkantquote:
maar het wordt wel weer wat frisserquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:40 schreef Loveable het volgende:
Blijft alweer iets langer licht in de avond
Ik hou van donkere dagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:40 schreef Loveable het volgende:
Blijft alweer iets langer licht in de avond
Ik ook wel, maar ook wel fijn als weer langer licht is en zachter weer..quote:
Ja dat was lekkerquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nog een zak zoete popcorn uit een kerstpakket
Je eet hier?quote:
Hahaquote:
Eén keer is genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:01 schreef Paul het volgende:
MEEDOEN VIA https://skribbl.io/?r1CF21bQ
[ afbeelding ]
Leuk Lav, dan geef je zo'n beestje een goed tehuis en daar heb je zelf ook heel veel vreugde aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Geen mooie honden, maar wel lieve. Als ik een stukje door de buurt loop kom ik altijd wel een paar baasjes met hun hondjes tegen en die zijn altijd zo lief. Willen een aaitje en zijn dan helemaal blij. Zit er toch aan te denken om een hondje uit het asiel te adopteren.
Ook geen zin in paul nu....sorry moemoequote:
Duurt het zo lang dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ook geen zin in paul nu....sorry moemoe
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk andere prioriteiten , maar als je wilt mag jij de honeurs waarnenmen
thnx ik ken het niet dat spel en dat houden we maar zoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk andere prioriteiten , maar als je wilt mag jij de honeurs waarnenmen
Een soort hints met tekenen of zo iets meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
thnx ik ken het niet dat spel en dat houden we maar zo
Zal wel niet heel moeilijk zijn ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort hints met tekenen of zo iets meen ik me te herinneren
afhankelijk welk woord je kiestquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wel niet heel moeilijk zijn ook
Ja klopt....tekenen en woord raden. Wel een leuk spelletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort hints met tekenen of zo iets meen ik me te herinneren
Ja maar ben nooit zo goed in tekenen ..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt....tekenen en woord raden. Wel een leuk spelletje.
Je hoeft je eigen tekening niet te radenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben nooit zo goed in tekenen ..
lolquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen tekening niet te raden
Dat is zo ... ik teken meestal uit de vrije vinger direct op het scherm.. maar dat gaat soms wel eens foutquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen tekening niet te raden
Ja!Dat. Jij snaptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk Lav, dan geef je zo'n beestje een goed tehuis en daar heb je zelf ook heel veel vreugde aan.
Als het echt zo ver komt moet je wel even een foto komen laten zien hoor.quote:
Pciesquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het echt zo ver komt moet je wel even een foto komen laten zien hoor.
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beloofd!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kom je er niet meer onderuit.quote:
Tonja deed dat altijd geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ben nooit zo goed in tekenen ..
Kan nog komen dusquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet , maar het gaat om het idee
weet niet meer of ik die hele film heb gezien, maar beelden wel ..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik vind het schitterende honden. Natuurlijk ook een beetje door de film.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Moeilijke dag vandaagquote:
Hij was echt the spitting image van de echte.. gedrag, mimiek, alles.. daarom hebben we hem ook Hooch genoemd. Toen we hem kregen was hij net anderhalf en heette hij Spike.. geen goede naam voor een mega-dufus-clown-mafkees.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik vind het schitterende honden. Natuurlijk ook een beetje door de film.
Moet het?quote:
Leuke film met best wel humor. En op het eind vochtige oogjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
weet niet meer of ik die hele film heb gezien, maar beelden wel ..
Heb gevoyeurd. Leuke foto’s. Lijkt me echt een leuke hondquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij was echt the spitting image van de echte.. gedrag, mimiek, alles.. daarom hebben we hem ook Hooch genoemd. Toen we hem kregen was hij net anderhalf en heette hij Spike.. geen goede naam voor een mega-dufus-clown-mafkees.
Gisteren wel en morgen nog niet, vandaag is twijfelachtigquote:
Ik wil het heel graag kwijt maar dan steek ik je aanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee joh. Alleen als je iets kwijt wil.
Vandaag is nog niet voorbij. Geen twijfel mogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren wel en morgen nog niet, vandaag is twijfelachtig
Gooi het er uit dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag kwijt maar dan steek ik je aan
Dat zal wel meevallen, ik ben een spons met anti-aanbaklaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag kwijt maar dan steek ik je aan
Ben je al eens goed heet geworden ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ik ben een spons met anti-aanbaklaag.
Dat doe ik de hele dag al, moest zelfs een keer de wc ontstoppenquote:
Daar blijven virussen extra goed in stekenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ik ben een spons met anti-aanbaklaag.
Oeh, dat is wel pittig ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele dag al, moest zelfs een keer de wc ontstoppen
Ik moest het er immers uitgooienquote:
Alleen is vandaag nooit voorbij, want het is altijd vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vandaag is nog niet voorbij. Geen twijfel mogelijk.
Het is voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is vandaag nooit voorbij, want het is altijd vandaag
Die is leukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:55 schreef drakin het volgende:
Als ik dit vanmorgen wist
[ afbeelding ]
Psies!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is vandaag nooit voorbij, want het is altijd vandaag
Luek plaatje, heb je deze ook op feesboek gepost?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:55 schreef drakin het volgende:
Als ik dit vanmorgen wist
[ afbeelding ]
Dat wist ze vanoctend nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Luek plaatje, heb je deze ook op feesboek gepost?
verkeerde topic maat, maar ze swingen wel altijdquote:
Inmiddels in het goede topic geplaatst!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
verkeerde topic maat, maar ze swingen wel altijd
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 januari 2023 02:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inmiddels in het goede topic geplaatst!
Ze gaan alleen wat rapperquote:Op zaterdag 14 januari 2023 02:58 schreef chufi het volgende:
Waar hebben we dit eerder gezien ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-bij-bestorming.html
Goedemorgenquote:
Hey Engine ☕quote:
Goed bezig Saarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen gaan fitnessen. Ik had nog een dagpas van Basic Fit.
Gekregen met de nieuwjaarsduik in Oostende.
Cardiotraining. Compliment van de mama: gij hebt gen dikke bille.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen gaan fitnessen. Ik had nog een dagpas van Basic Fit.
Gekregen met de nieuwjaarsduik in Oostende.
Cardiotraining. Compliment van de mama: gij hebt gen dikke bille.
Wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu best stijve bille hihi.
Was de eerste keer sinds jaren.
Minstens 19 keer per week gaan voor vooruitgang hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Binnen 3 weken ofzo.
Grapje. Geen idee.
Ga jij nog wel ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minstens 19 keer per week gaan voor vooruitgang he
Klopt, en toch beïnvloedde hij het spelquote:
Niet echt ... hij liep daar alleen toevallig ..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch beïnvloedde hij het spel
Dat het toevallig was geloof ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt ... hij liep daar alleen toevallig ..
Anyways ze hebben gewonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat het toevallig was geloof ik niet
En als hij nu ineens gestopt was met lopen oke, maar nu begeleidde hij de bal.
En City verloren, goede dag dusquote:
VAR dacht er anders over en terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En City verloren, goede dag dus
Maar ja, het was buitenspel
Oh ja sorry, die onfeilbare var in het voetbalquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
VAR dacht er anders over en terecht
Zonder VAR was ARG nooit wereldkampioen geworden ....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, als dat mantra er niet is blijft er echt niets van over
Jij snuift de hele middellijn opquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Laat mij maar los op een voetbalveld met een paar gram speed in mijn neus
Wat maakt het uit. Ik zit binnenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanavond zou de regen wegtrekken volgens weerplaza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |