Ik had gehoopt dat Adele de eenmalige misser was, maar dit moet ook weer benoemd worden. Sorry.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ben je nu @:Onlogisch grote idool belachelijk aan het maken?
Dat heb je met een gevarieerde muzieksmaak hé.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Adele de eenmalige misser was, maar dit moet ook weer benoemd worden. Sorry.
"smaak" kun je beter weglaten in die zin.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je met een gevarieerde muzieksmaak hé.
Dit is wel echt een zolderkamer productie.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muziek waar @:Drizzt naar luistert en ik even naar opzoek was.
Wat is jouw favoriete genre qua muziek?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"smaak" kun je beter weglaten in die zin.
Fasttracker op zolder gebruiken als een echte Fok!ker.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel echt een zolderkamer productie.
Wel heel aaibaar, een jongen die van melodieuze muziek houdt.quote:
Gelukkig was je niet zo kritisch op mijn dr Peacock adoratie.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fasttracker op zolder gebruiken als een echte Fok!ker.
wat is dr peacockquote:Op zondag 15 januari 2023 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig was je niet zo kritisch op mijn dr Peacock adoratie.
De meeste jongens zijn er volgen mij niet naar op zoek om aaibaar gevonden te worden.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel heel aaibaar, een jongen die van melodieuze muziek houdt.
Peacock ript mooie samples en zit ook nog eens prima in elkaar. Angerfist maakt al 20 jaar bagger.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig was je niet zo kritisch op mijn dr Peacock adoratie.
Zijn pretkop met bolhoedje maakt ook veel goed.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Peacock ript mooie samples en zit ook nog eens prima in elkaar. Angerfist maakt al 20 jaar bagger.
Hij zit zo ongeveer in het enige genre binnen de hardcore dat ik niet kan handelen.
De meeste jongens houden ook niet van Adele.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste jongens zijn er volgen mij niet naar op zoek om aaibaar gevonden te worden.
adelegodquote:Op zondag 15 januari 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste jongens houden ook niet van Adele.
Kan haar stemgeluid echt niet aan het snerpende geluid maakt krassen in mijn orenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg likable gozer.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn pretkop met bolhoedje maakt ook veel goed.
@onlogisch is nou eenmaal een bijzondere jongenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb hem "ontdekt" door zijn set op een zeilboot toen ik iemand wilde wijsmaken dat het een optreden van Ancora was.quote:
Dit neemt nu een aparte wending.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb hem "ontdekt" door zijn set op een zeilboot toen ik iemand wilde wijsmaken dat het een optreden van Ancora was.
Ancora is erg goed.
Hardcore is een gejatte term door infantielen van de hardcore met gitaren.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Peacock ript mooie samples en zit ook nog eens prima in elkaar. Angerfist maakt al 20 jaar bagger.
Hij zit zo ongeveer in het enige genre binnen de hardcore dat ik niet kan handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |