Het was een topnummer!quote:
biefstuk met 3 gebakken eieren hierquote:Op zondag 15 januari 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
Uitsmijter ham. Nog steeds ziek. Goeiemiddag.
Wat een eieren elke dag.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
biefstuk met 3 gebakken eieren hier
ook gelijk avondeten
(lol)
Hallo kleine meidquote:
Tering, ff nadenken hoorquote:Op zondag 15 januari 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt doe me weer eens die youtube link die ik eens in de 3 jaar aan je vraag. Dat rustige klassieke gebeuren wat ontaardt in snoeiharde metal. Duurt iets van 2 uur of zo.
quote:
Was een andere. Wel mogelijk van deze lui?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is of deze, of iets wat hier op lijkt (mijn geheugen af en toe, echt):
@:onlogisch
vraag het gewoon aan chatgptquote:Op zondag 15 januari 2023 14:22 schreef onlogisch het volgende:
De laatste keer dat ik het aan je vroeg, ergens in 2018 of zo, postte je gelijk het goede resultaat.
Ojaquote:Op zondag 15 januari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
onlogisch in VBL / [VBL SC #5749] WiFi troubles.
Hij is dus offline gehaald.
Wat is dit voor muziek?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
onlogisch in VBL / [VBL SC #5749] WiFi troubles.
Hij is dus offline gehaald.
Muziek waar @Drizzt naar luistert en ik even naar opzoek was.quote:
Vind dit wel leuk ook. Verder bijna alles wel alleen geen hardcore. Mijn voorkeur gaat uit naar oude rock en popquote:Op zondag 15 januari 2023 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Muziek waar @:Drizzt naar luistert en ik even naar opzoek was.
Wat is jouw favoriete genre qua muziek?
quote:Op zondag 15 januari 2023 15:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind dit wel leuk ook. Verder bijna alles wel alleen geen hardcore. Mijn voorkeur gaat uit naar oude rock en pop
Angerfist? Draaiorgel hardcore.quote:
Nou ja zeg, ben je nu @onlogisch grote idool belachelijk aan het maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |