Dit, ik heb het weer opgezegd. Voorheen had ik 10 goede aanbiedingen en mocht ik er 5 kiezen, met Premium is het net andersomquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Vraag is hoeveel nut het heeft. Dubbele bonusbox aanbiedingen, maar ik krijg er niet eens 5 die interessant zijn.
En dubbele zegels sparen, maar dus ook dubbel koopzegels betalen en dubbel geld wat tot inwisselen bij AH op de rekening staat. En non food of biologisch koop ik ook niet.
Het is maar een euro per maand, maar zou het voor mij persoonlijk niet waard zijn.
Als je koopzegels koopt dan heb je de prijs van Albert Heijn Premium er binnen no time uit.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dit, ik heb het weer opgezegd. Voorheen had ik 10 goede aanbiedingen en mocht ik er 5 kiezen, met Premium is het net andersom![]()
Alleen de Airmiles tikken iets harder aan, die kun je eventueel weer uit laten betalen in Bol.com bonnen of kassakorting.
Dat is zo, maar die koop ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je koopzegels koopt dan heb je de prijs van Albert Heijn Premium er binnen no time uit.
Nog steeds wel een goed rendement van 6,1%quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die koop ik niet
Oh, in dat geval heb ik ook 2 premium abonnementen. Kosteloos ook nog eens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:37 schreef Farenji het volgende:
Met albert heijn premium hoef je 25 procent van je boodschappen bij de zelfscan niet te scannen. Ik heb twee abonnementen genomen dus hoef ik maar de helft, dat scheelt toch best wat.
nee dat heet de bezorgbundelquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:45 schreef Nismo1991 het volgende:
Rekensommetje hé, wij hebben het al jaren.
Is toch daarna geen bezorgkosten toch?
Betere rente dan de bank etcquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die koop ik niet
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shoptquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Betere rente dan de bank etc
En ook leuk spaarpotje, jaarlijks rond de 1000 euro + rente
AH is niet per definitie een dure supermarkt. Sterker nog, ben veel goedkoper uit sinds ik bij de AH winkel, maar zoiets is gewoon heel persoonlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shopt
Het is hier de enige supermarkt in het dorp, dus heb sowieso weinig keuze. Dan zijn die koopzegels gewoon mooi meegenomenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Koopzegels zijn een scam. Ze proberen je loyaal te houden bij hun dure supermarkt voor een paar centjes. Je bent veel goedkoper uit als je bewust goedkoper shopt
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegelsquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
AH is niet per definitie een dure supermarkt. Sterker nog, ben veel goedkoper uit sinds ik bij de AH winkel, maar zoiets is gewoon heel persoonlijk.
Bewust goedkoop winkelen en koopzegels sparen, perfecte combi
Nope.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegels
in principe is het gewoon kortingquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nope.
Nooit een keer. Sorry.
Koopzegels is geen korting trouwens.
Aldi is ook niet heel goedkoop meer hoor, die zijn de laatste jaren bijna net zo duur als een AH of Jumbo. Veel dingen proberen ze ook 'slim' te verkopen door bij A-merken bijvoorbeeld een andere inhoudsmaat te verkopen waardoor het goedkoper lijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Lidl / aldi of gewoon de markt kom je goedkoper uit dan de korting met je koopzegels
Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
in principe is het gewoon korting
Ik laat mijn boodschappen altijd bezorgen via de AH dus maakt voor mij niet uit. Ik stel mijn wekelijks eten gewoon in op bonus productenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Aldi en Lidl zijn het hardst in prijs gestegen de laatste maanden. Over het algemeen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aldi is ook niet heel goedkoop meer hoor, die zijn de laatste jaren bijna net zo duur als een AH of Jumbo. Veel dingen proberen ze ook 'slim' te verkopen door bij A-merken bijvoorbeeld een andere inhoudsmaat te verkopen waardoor het goedkoper lijkt.
Maar 'de markt' is geen vaststaand iets. De markt is hier behoorlijk duurder en de kwaliteit is veel slechter.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:01 schreef koos_vriendloos het volgende:
weet je hoe duur de groente en fruit in de AH is vergeleken met de markt
Dat is interessant. Hier in groningen kom je bijna 50% goedkoper uit bij de groente en fruitkraam in vergelijking met de AH en het smaakt ook nog eens veel beterquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar 'de markt' is geen vaststaand iets. De markt is hier behoorlijk duurder en de kwaliteit is veel slechter.
Een markt die goedkoper is (en kwaliteit levert) moet ik 15min met de auto voor reizen, enkele reis.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Dat is interessant. Hier in groningen kom je bijna 50% goedkoper uit bij de groente en fruitkraam in vergelijking met de AH en het smaakt ook nog eens veel beter
wij zijn goedkoper uit sinds de boodschappen bezorgd worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:18 schreef Catkiller het volgende:
En ja het kan vast allemaal goedkoper als ik een markt en 4 winkels per week af ga maar ik ben lui en heb geen zin om daar tijd voor te maken.
Dat scheelt vast een heleboel impuls-aankopen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
wij zijn goedkoper uit sinds de boodschappen bezorgd worden.
met 4 abo's kan je zo doorlopen? nicequote:Op donderdag 12 januari 2023 18:37 schreef Farenji het volgende:
Met albert heijn premium hoef je 25 procent van je boodschappen bij de zelfscan niet te scannen. Ik heb twee abonnementen genomen dus hoef ik maar de helft, dat scheelt toch best wat.
Nee helaas want je hebt wel een bonnetje nodig om de poort te openen... Dus je moet wel een pakje kauwgom ofzo scannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
met 4 abo's kan je zo doorlopen? nice
Gaan airmiles ook via je smartphone?quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:28 schreef PoesInDoos het volgende:
Alleen de Airmiles tikken iets harder aan, die kun je eventueel weer uit laten betalen in Bol.com bonnen of kassakorting.
En de rest scan je niet, maar betaal je vooraf? Hoe werkt dat??quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee helaas want je hebt wel een bonnetje nodig om de poort te openen... Dus je moet wel een pakje kauwgom ofzo scannen.
Hij maakte een grapje.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:18 schreef blomke het volgende:
[..]
En de rest scan je niet, maar betaal je vooraf? Hoe werkt dat??
voor elke uitgegeven euro kan je voor 10 cent een zegel kopen, evt kan je bij premium verdubbelenquote:Op zondag 15 januari 2023 10:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie sommige mensen koopzegels als nadeel noemen maar hoe werkt dat precies? Ik maak er pas sinds maandje gebruik van ofzo op mijn app maar meer dan een percentage op je boodschappen wat uitbetaald wordt in zegels is het niet toch?
Nou behoorlijke kut markt dan. In mijn ervaring is de kwaliteit juist beter dan zo'n supermarkt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar 'de markt' is geen vaststaand iets. De markt is hier behoorlijk duurder en de kwaliteit is veel slechter.
Ja dat is het ook, maar wat doe je er aan he?quote:Op zondag 15 januari 2023 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou behoorlijke kut markt dan. In mijn ervaring is de kwaliteit juist beter dan zo'n supermarkt.
Dit dus. Wij kopen ook echt zoveel mogelijk bio-producten, dat tikt best aan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:55 schreef Donna het volgende:
Mijn bonus box aanbiedingen zijn altijd dikke prima. Heb er vaak geen 10, maar meestal toch wel 7 of 8 geactiveerd.
Dubbele koopzegels. 10% extra korting op bio.
En de Airmiles wissel ik ook in voor extra korting.
En ik had 50% korting op Bol select erbij en dat heb ik toch elk jaar.
Dusja, vind het 't zeker waard.
Ik vind dat geen fijn idee, dus haal het wel uit de app. Maar zet het vervolgens ook apart als extra leuke dingen geldquote:Op zondag 15 januari 2023 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit dus. Wij kopen ook echt zoveel mogelijk bio-producten, dat tikt best aan.
Het saldo van de koopzegels laten we staan tot we op vakantie gaan, en nemen het dan op als extra vakantiegeld.
Wij sparen ook gewoon offline van onze inkomsten, dus ik vind het juist om fijn het ongezien te laten groeien en dan ineens een lekkere sloot geld ik te schrijven net voor we op vakantie gaan. Of tussendoor al een keer als we een weekendje weggaan ofzo. Het is voor ons wel echt reisgeld tot nu toe.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:07 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fijn idee, dus haal het wel uit de app. Maar zet het vervolgens ook apart als extra leuke dingen geld
Snap ik welquote:Op zondag 15 januari 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij sparen ook gewoon offline van onze inkomsten, dus ik vind het juist om fijn het ongezien te laten groeien en dan ineens een lekkere sloot geld ik te schrijven net voor we op vakantie gaan. Of tussendoor al een keer als we een weekendje weggaan ofzo. Het is voor ons wel echt reisgeld tot nu toe.
Waarom vind je het geen fijn idee?
Haha, ja, de AH als bank of de ING maakt op zich niet zoveel verschil. Als je het nou in een ouwe sok onder je matras zou leggen…quote:Op zondag 15 januari 2023 13:18 schreef Guppy het volgende:
[..]
Snap ik welIk haal het uit de app en zet het op een spaarrekening van ING. Daar kun je van die potjes maken en vervolgens "verbergen", je ziet het dan niet in je overzicht. Dan groeit het ook een soort van ongezien.
Ik vind het fijner als het al echt bij mij staat en niet in de app... Geen idee, dan is het toch niet echt in eigen beheer of zoterwijl het eigenlijk gewoon op hetzelfde neer komt natuurlijk
Ja weinig helaas.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar wat doe je er aan he?
Ik ben wel heel blij dat je het tegenwoordig kunt laten retourpinnenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, de AH als bank of de ING maakt op zich niet zoveel verschil. Als je het nou in een ouwe sok onder je matras zou leggen…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |