Eens!quote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Ik vind het meer dan prima maar ik had er nét iets meer van verwacht.
Het is dat het er allemaal zo gelikt uitziet en zij zo mega classy is enzo, zodat het plaatje prachtig is... maar ik hoor geen winnend lied als ik het prachtige plaatje weg denk.
Wel een prima notering straks, maar ik hoor persoonlijk geen winnaar. Al zullen alle slay Queen slayyy fandom mensen daar heel anders over denken gok ik.
(Ik had er graag anders over gedacht maar misschien moet ie groeien tot een wel-winnaar.)
Ik vind het ook een erg sterke inzending. Ticks all the boxes in elk geval voor mij.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Sorry voor mijn enthousiasme. Maar het is voor het eerst dit jaar dat ik omver word geblazen. Dit kan het heel goed gaan doen.
Nooit sorry zeggen voor enthousiasme.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Sorry voor mijn enthousiasme. Maar het is voor het eerst dit jaar dat ik omver word geblazen. Dit kan het heel goed gaan doen.
Dat was eerst ook met Sam Ryder. Met het optreden veranderde alles.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:58 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Ik vind het meer dan prima maar ik had er nét iets meer van verwacht.
Het is dat het er allemaal zo gelikt uitziet en zij zo mega classy is enzo, zodat het plaatje prachtig is... maar ik hoor geen winnend lied als ik het prachtige plaatje weg denk.
Wel een prima notering straks, top 3 of top 5, maar ik hoor persoonlijk geen winnaar. Al zullen alle slay Queen slayyy fandom mensen daar heel anders over denken gok ik.
(Ik had er graag anders over gedacht maar misschien moet ie groeien tot een wel-winnaar.)
Dit idd. Top 5 wel denk ik. Maar ik hoor qua lied geen winnend lied. Al is het heel tof, héél heel tof, ik mis m'n kippenvel.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef aarontje112 het volgende:
Nou ik vind het ook een beetje tegenvallen. Had denk ik ook te hoge verwachtingen. Denk wel top 10 maar zeker geen winnaar
Gewoon nooit sorry zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit sorry zeggen voor enthousiasme.
Ik denk dat ik persoonlijk Tsjechië hier boven plaats, maar dat zal voor iedereen anders zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel goed, maar Barbara Pravi was wel veel beter. Dit nummer voelt wat gecalculeerder. Beetje gedateerde discobeat ook.
Wel het beste nummer dat tot nu toe is gekozen, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Licht understatement welquote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Dit blaast wel 70% van de inzendingen die nu bekend zijn weg.
Dat was ook geen winnend lied.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was eerst ook met Sam Ryder. Met het optreden veranderde alles.
Hooguit als je knetterlelijk doet tegen een medeforummer omdat je onderbroek in je naad zit en diegene dat niet verdiend heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |