quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zij gaat hem waarschijnlijk nemen met de in het vorige topic genoemde strapon.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha deze jongen vertelt wel aantrekkelijke verhalen: bang voor naalden, haar geblondeerd. Hoop dat ze geen badboy zoekt.
Die hype heb ik gemistquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet standaard willen zijn en daarom meedoen in dé hype van de afgelopen jaren in je leeftijdscategorie
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Hij was niet genoeg bad boy. Ze wil liever Hamid met een AMG.
Ook slecht gekoppeld weer, deze viel bij binnenkomst al af. En terechtquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
2 kinderen maar mooi genoeg om nog eisen te hebben, geen pens kerel jammer dan.
Ja, denk dat ze hem ghosten omdat ze bang zijn dat hij gaat huilen als je hem afwijstquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:10 schreef Joop_W het volgende:
Dennis roept vooral medelijden op, vraag me af of dat slim is…
En een tuinslang met dikke aderen in de broek.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
Ze wilde een anabolen Barry van de BigGym , met aderen zo dik al een tuinslang
Ja vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand die nadenkt voor ze een stommiteit begaat…
Matchquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:12 schreef DKUp het volgende:
Ze wil geen kinderen
Hij wil geen kinderen
Kutje van de castingquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen verrassing. Wie matched deze twee? Sergio zou beter weten.
Vrouwen hater gespotquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef Centenbak het volgende:
Hoeveel procent van de homo's is een match? 90% ofzo?
En 20% bij de hetero's? Waarbij het voor 90% van de gevallen aan de vrouw ligt dat het mislukt.
Geef de vrouwen maar de schuldquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef Centenbak het volgende:
En 20% bij de hetero's? Waarbij het voor 90% van de gevallen aan de vrouw ligt dat het mislukt.
Naar mijn idee is het juist bij homo’s veel minder kans op succes. Zeker geen 90%quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:16 schreef Centenbak het volgende:
Nou, nou, nou…quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef de vrouwen maar de schuld
Moeten de mannen maar leuker zijn
Ik kijk niet structureel, maar als ik kijk klikt het altijd bij de hommo's, gisteren ook al.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het juist bij homo’s veel minder kans op succes. Zeker geen 90%
Het rode auto effect. Je bent gewoon te veel gefocust op de gaysquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:19 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik kijk niet structureel, maar als ik kijk klikt het altijd bij de hommo's, gisteren ook al.
Als hij 10 jaar ouder was misschien. Hij leek me wel heel lief hoor. Denk dat hij wel een leuke vriendin krijgt.quote:
PRINSES JAAAAAquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half oog.
Hoe zijn de nieuwe afleveringen?![]()
Haai haai @:DKUp
Al iets OP waardigs gezien?quote:
Met borderliner en gedragsgestoord.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja een Haai of non-binair met een barret.
Zelf op date?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heel erg mooi jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Met borderliner en gedragsgestoord.
Gevochten?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hebben ze ons expres bang gemaakt dat het bijna zou stoppen?quote:
Nee 3 weken wasgoed wegwerken.quote:
Ja goed punt, ze gaan vast geen heel decor ombouwen voor twee weken nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ons expres bang gemaakt dat het bijna zou stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |