Ah ja die mogen van mij er ook wel uit behalve Zoe, Ima en Rupi vind ik wel leuk als ze samen koken verder zie je ze idd maar weinig en té veel bij elkaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Isaacs, die irriteert me mateloos door z'n te grote ego. Martin, omdat m'n haren overeind gaan staan hoe hij Mexx z'n vriendin behandeld. Wanda , meer omdat ze echt alleen maar grove taal gebruikt bij alles wat ze zegt. Imi en Rupi omdat ze weinig toevoegen , je ziet ze weinig. Zoe omdat ze zich nog erger gedraagt als een puber hahaha.
Dat is voor de komende maanden wel voldoende.
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:Dquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:D
Na maanden overal en nergens hebben gelezen, leek me het hier toch makkelijker er overzichtelijker.
BB kijk ik ook. Maar daar zijn de mensen nog té druk.
Gezellig allemaal nieuwelingenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:D
Na maanden overal en nergens hebben gelezen, leek me het hier toch makkelijker er overzichtelijker.
BB kijk ik ook. Maar daar zijn de mensen nog té druk.
Bloemenmeisje doe Ruppie en Imma "vieze homo's" noemde en "fuck you" oh nee fuck you in the ass" zei ( niet rechtsstreeks tegen hun hoor)quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil bloemenmeisje op hun huwelijk zijn , Mirthie die op Rupie gaat stemmen![]()
[ afbeelding ]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk isquote:
Ze zitten daar nog helemaal in de "ik moet leuk doen voor tv" modus. Zal volgende week wel wat bekoeld zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor
Mee lezen is leuk, maar mee posten nog leuker mits er wat gebeurd natuurlijk
BB vind ik zelf ook nog niet veel aan
Dit is jaa Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef mario390 het volgende:
gevt het dat dat we in de bb cos niet meer zijn
dann 2
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef mario390 het volgende:
gevt het dat dat we in de bb cos niet meer zijn
dann 2
Ik voorzie ellende ; inkt op , want wordt ook overal gebruikt , en Tiano de niet kan tatoeëren wordt nog interessanterquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk is
Nou...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk is
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Eerst oefenen op nep huid hèquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*quote:
Jepquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
Welkom.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
- edit dat wat greysbones zegt-
Wie gaat zich daar voor lenen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef pmponer het volgende:
Nou ik kan de streams niet aan, ik erger me al genoeg als ik het commentaar lees en de tv uitzendingen kijk
KimW op haar billen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Mexxquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |