Echt de verzendkosten alleen al die ik voorbij zie komen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:44 schreef manny het volgende:
Update:
1) Pakket is terug.
2) Ik krijg de verzendkosten terug, ongeveer 41 euro.
In het pakket zit eten en wat andere dingetjes; maar ook een bol.com cadeau bon van 20 euro geloof ik (of 25).
Ik heb bijzonder weinig trek het weer op de post te doen, die 40 euro stond me de eerste keer ook al niet aan eigenlijk. Mentaal is het geld al uitgegeven, dus ik doneer het graag alsnog.
@:superkimmi of @:KapiteinIglo is er nog iemand rondom de actie die nog 60 euro kan gebruiken ?
Als iedereen voorzien is, is deze actie voor de vriendin van @heywoodu misschien een alternatief voor je: SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk!quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:44 schreef manny het volgende:
Update:
1) Pakket is terug.
2) Ik krijg de verzendkosten terug, ongeveer 41 euro.
In het pakket zit eten en wat andere dingetjes; maar ook een bol.com cadeau bon van 20 euro geloof ik (of 25).
Ik heb bijzonder weinig trek het weer op de post te doen, die 40 euro stond me de eerste keer ook al niet aan eigenlijk. Mentaal is het geld al uitgegeven, dus ik doneer het graag alsnog.
@:superkimmi of @:KapiteinIglo is er nog iemand rondom de actie die nog 60 euro kan gebruiken ?
Dat vind ik geen eens een gek ideequote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als iedereen voorzien is, is deze actie voor de vriendin van @:heywoodu misschien een alternatief voor je: SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als iedereen voorzien is, is deze actie voor de vriendin van @:heywoodu misschien een alternatief voor je: SPT / Help Bruna naar de Olympische Spelen na ongeluk!
Ik ben blij dat Karel met je mee gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had hier een heel lulverhaal getypt. weg want ik overtype dan.
Karel gaat binnenkort lekker met mij mee op "vakantie" en dan hoop ik sterker dan ooit terug te komen.
Een niet knuffelbare knuffel bij een gast van 40, haha.
Zo geniaal verzonnen![]()
![]()
voor het snode brein hierachter en de donateur etc. Echt een schot in de roos.
Eis nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Karel met je mee gaat.
Sterkte en succes topper!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Karel gaat binnenkort lekker met mij mee op "vakantie" en dan hoop ik sterker dan ooit terug te komen.
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
![]()
Veel succes! En neem Karel vooral mee!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen dus opname. Iets met snel enzo.
Toi toi toi!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Succesquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Niet in paniek raken. Denken Voor Doen. Is je zus bellen om nu naar je toe te komen een optie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt mijn zus morgen bezorgd.
Staat hier dus om 8 uur om me "af te voeren"
En ik zit nu in een soort van blinde paniek.
Vul die tijd nog maar even dan
Nee tot morgen een heel bewuste shutdown.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet in paniek raken. Denken Voor Doen. Is je zus bellen om nu naar je toe te komen een optie?
Wat goed!!quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:36 schreef superkimmi het volgende:
Het allerlaatste pakket is ook eindelijk op de bestemming aangekomen! Dat gaat over het pakket dat shopper Cavabien eerst voor Papabears vader had gemaakt en dat door ging naar oudere vrienden van Deepcage. Dat pakket raakte vervolgens kwijt en is net opnieuw gemaakt.
We zijn eindelijk rond! Dankjewel weer iedereen voor het meedoen en extra dank voor alle moeite voor de laatste vermiste pakketten!
^^^^^quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:17 schreef Viv het volgende:
[..]
[Warning] @:superkimmi en @:kapiteiniglo ontzettend bedankt voor al jullie tijd en moeite!![/warning]
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:06 schreef Deepcage het volgende:
Het enige waar we niet op gerekend hadden, was die mooi zwart/goud gestippelde buis/rol.
Op de onderkant stond een instructie "Deze kant op draaien". Maar omdat die oudjes niet meer de beste ogen hebben, had niemand door dat het zo'n confetti-kanon was. Daar werd overheen gelezen. Dus midden in de woonkamer... PLOF! hele woonkamer onder. Gelijk ook klein brandje, want er brandden kaarsjes en dat spul vatte gelijk vlam.
Nee maar het is dan ook een heeeeuuuule grotequote:Op woensdag 1 februari 2023 08:51 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen en dan mag je bowlen!
Heb je je pijl al klaar?
hij moet wel nog in de auto passen hequote:Op woensdag 1 februari 2023 14:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee maar het is dan ook een heeeeuuuule grote
@superkimmi komt met de treinquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
hij moet wel nog in de auto passen he
quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:superkimmi komt met de trein
Godverdomme dat wil ik al weken, maar ze zitten hier in Maastricht elk weekend helemaal volgeboekt en dat zijn nou net de leuke dagen... Afgelopen weekend al een paar keer naast de boot gevist. Maar goed, 10 dagen en dan mogen we in Apeldoorn losquote:
Durf je een foto van Karel te delen? Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eis nu.
Stomme beest moet mee.
Mascotte enzo. Huphup enzo.
14 of 15quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:52 schreef Deepcage het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal uit de krochten van Fok komt opdagenHet zal vast een zeer gevariėerd gezelschap zijn.
@:kapiteinIglo met hoeveel personen zijn we nou definitief?
of zo'n opblaasbare kun je die makkelijk vervoeren en dan daar opblazen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:superkimmi komt met de trein
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
of zo'n opblaasbare kun je die makkelijk vervoeren en dan daar opblazen.
Bedoel dan wel de pijl en niet Superkimmi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je snap nu wel dat ik op zoek ga naar een opblaasbare pijl!
Op anoniem
Ik was ook al aan het zoeken gegaan, maar dat is nog niet zo makkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
je snap nu wel dat ik op zoek ga naar een opblaasbare pijl!
Valt me echt tegen dat dit geen rickroll isquote:
We kennen die Rickrolls van haar, altijd eerst even de link checken voordat je kliktquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Valt me echt tegen dat dit geen rickroll is
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Haha je gaat vooral iets missen
Zal er straks wel 1 maken staat nu in de vensterbank hierquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:54 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Durf je een foto van Karel te delen? Ben wel benieuwd eigenlijk
Hihaho niet gekliktquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef Deepcage het volgende:
Voor jullie, om alvast in de stemming te komen heb ik een leuk filmpje met bowlingbloopers bijgevoegd. https://r.mtdv.me/Dbk0TL9Km7 (ja is een wat rare link, maar werkt wel).
Dat zijn mijn gemiddelde legs met dartenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef Deepcage het volgende:
1 game van 130. 3 games 140 en 1 van 161.
Opschepperquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat zijn mijn gemiddelde legs met darten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |