Dat zijn mijn gemiddelde legs met dartenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef Deepcage het volgende:
1 game van 130. 3 games 140 en 1 van 161.

Opschepperquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat zijn mijn gemiddelde legs met darten

Aantal pijlen per leg?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat zijn mijn gemiddelde legs met darten

9 faculteit? 362880? Das best veelquote:

Maarrr wel weggezet op dubbel 1quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
9 faculteit? 362880? Das best veel

Dubbel 1 gooien met bowlen is een hele kunst hoor. Eerste de meest links achterste kegel (Nr.7) raken en dan de rechts achterste (Nr.10). Dat is nog best lastig, ook voor een redelijk geoefende bowler.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maarrr wel weggezet op dubbel 1

Een split moet je ook laten doen, en dan voor de zekerheid wat plastic eronder leggen mocht het fout gaan dat het opruimen ook makkelijk gaat, hmm nu ik er over nadenk wel uitkijken waar en hoe je het weg gooitquote:Op zondag 5 februari 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik probeerde ook een split en toen kon ik niet meer lopen.

Jammer!quote:Op maandag 6 februari 2023 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet werken de 11e ze hebben anders te weinig personeel helaas.

Eerst m'n verjaardag vieren in juni!quote:

Prima. Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerst m'n verjaardag vieren in juni!

Die ik dan zeker in Boxmeer op moet komen halen en gaan bezorgen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:54 schreef qltel het volgende:
[..]
En ik zeker 30 paasstollen maken..![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |