Meende ergens te lezen dat het aantal views deze eerste dag al meer is dan van Blind Channel destijdsquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Cha cha cha heeft in 24 uur ook gewoon bijna evenveel views gekregen als Benjamin in 5 dagen
Het zou wel iets voor Finland zijn om weer eens de verkeerde te kiezen.quote:
5 Van de 7 videos volledig bekeken. En vind Cha Cha Cha toch wel wat hebben. Niet alles even prettig, maar geschikt voor een finaleplaats.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:57 schreef Cirilico het volgende:
Net de snippets beluisterd en vond cha cha cha echt niks. Ik ga morgen ofzo denk ik hem ff helemaal moeten beluisteren, kijken wat er zo spannend aan is.
Mijn automatisch vertalen stond dus aan op youtube en ze zingen kennelijk onder meer over andere Europese landen. Nederland komt als 3e aan de beurt (op 29 sec).quote:
Mijns inziens de meest kansrijke inzending van alle nummers die tot nu toe gekozen/gepubliceerd. Man man man, dit kan écht een gigantische banger als straks dat publiek “Cha Cha Cha” schreeuwt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Nexum het volgende:
Mijn wateren zeggen dat Finland misschien wel kan winnen dit jaar
De crux zit m we een beetje in de staging ja. Het werkt prima als je zo’n meute dicht op de artiest heb staan die helemaal los gaat, maar daarbuiten?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijns inziens de meest kansrijke inzending van alle nummers die tot nu toe gekozen/gepubliceerd. Man man man, dit kan écht een gigantische banger als straks dat publiek “Cha Cha Cha” schreeuwt.
Ben wel benieuwd wat ze met de staging gaan doen natuurlijk. De clip zit iig goed in elkaar.
Blijft ook maar de vraag of het gaat werken als je zoveel mensen tegelijk door een mic laat schreeuwen. Kan voor in een club werken, maar voor een grote stage kan het teveel (ongeorganiseerde) herrie zijn.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De crux zit m we een beetje in de staging ja. Het werkt prima als je zo’n meute dicht op de artiest heb staan die helemaal los gaat, maar daarbuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |