Ik zat bij hotel The Grove. Kwartiertje rijden of zo. Had wel een huurauto, maar dat is daar sowieso wel handig. Vond het een prima hotel. Was ook zat te doen in het hotel. Ook genoeg restaurants e.d. vlakbij het hotel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:47 schreef trui het volgende:
[..]
wij hadden ook voor een gewoon hotel buiten de parken gekozen, maar ik vond het toch wel een nadeel dat je dan steeds tijd (en geld) kwijt bent om er te komen (we hadden geen huurauto, maar ook dan moet je parkeerkosten betalen neem ik aan). Wij namen vaak een uber, was allemaal wel te doen hoor, maar het busvervoer viel me wat tegen. Er gingen wel bussen naar div parken, maar alleen op heel specifieke tijden. Bovendien heeft het ook wel een voordeel als je tussendoor even kunt uitrusten in je hotel als je 's avonds nog eens terug wil. Daar hadden wij dan vaak de puf niet meer voor.
Leuk plan, Vicky, jullie gaan het er vast heel leuk vinden. Wij hadden ook maar 1 week vorig jaar en hebben daar voor ons gevoel toch best veel in kunnen doen. Maar tegelijkertijd is het natuurlijk bizar om voor 1 week zo ver weg te gaan, en dan dus ook geen tijd te hebben om wat meer van de omgeving te zien. Misschien toch kijken of 't mogelijk is om iets ruimer tijd te regelen? Dan zijn er vaak ook meer opties om wat korting te krijgen.
Heb alleen ervaring met Florivida met hun groepsreizen. Willem en Rick van hun Oorlando podcast, Ralf van dtales podcast. Alles goed geregeld via hun, en de actie van Ierland bieden zij ook aan.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:14 schreef Vicky het volgende:
Flinke schop.
Hier plannen om volgend jaar te gaan.
Morgen hebben we een vrijblijvend gesprek met iemand van Florivida.
We zijn "experts" in DLP, maar Orlando is echt compleet nieuw.
Is er, zoals bij DLP, iets voor personen met een chronische aandoening?
Moet zeggen dat ik het best spannend vind.
in WDW of in Orlando?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:11 schreef trui het volgende:
Gezond eten vinden vond ik ook vies tegenvallen daar. Zelfs erg lastig om restaurants met vegetarische opties te vinden, bizar!
Ook in de parken zelf vond ik het vegetarische aanbod zeer beperkt. En daarbuiten dus ook, Maar goed, wij zaten misschien niet in de hipste buurt van Orlando.quote:
Die pendeldiensten zijn toch best lastig in te schatten vooraf, vond ik, maar misschien had ik inderdaad nog wat beter research moeten doen. Vanaf ons hotel zou er ook sprake zijn van pendeldiensten naar de parken maar de opties waren zeer beperkt en op tijden die niet altijd even handig uitkwamen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef KapiteinIglo het volgende:#
Gewoon goed inlezen van te voren, veel hotels bieden een pendelservice aan naar verschillende parken en dus hoef je niet eens kosten te maken!
Wat is er lastig aan? Er staat precies hoe laat ze vertrekken en vanaf waar. Vond het juist super simpelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:39 schreef trui het volgende:
Die pendeldiensten zijn toch best lastig in te schatten vooraf
Dat verschilt per hotel natuurlijk. Wij hadden onze eerste keer (pre-kinderen) een hotel aan international drive nabij Universal. Naar Universal ging twee keer per dag een gratis bus, maar die kon zomaar een half uur later zijn (ging 15 hotels af, wij zaten ergens halverwege) en duurde lang.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan? Er staat precies hoe laat ze vertrekken en vanaf waar. Vond het juist super simpel
Bij mijn hotel kon ik dat online niet vinden, pas toen we er waren kregen we de tijden op een briefje. Ik had op internet alleen gezien dat er vanaf het hotel pendeldiensten waren richting de parken dus daarmee dacht ik dat het wel goed zat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er lastig aan? Er staat precies hoe laat ze vertrekken en vanaf waar. Vond het juist super simpel
Voor hoeveel geld in totaal?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:00 schreef Vicky het volgende:
De offerte is ondertussen binnen.
14 dagen, verblijf in Port New Orleans Resort Riverside.
Daarna nog 6 nachten naar Universal's Endless summer Resort met of 2 dagen entree (maar niet Volcano Bay) of een 14 dagen ticket voor een meerprijs van ¤ 200,00.
Iemand ervaring met deze hotels?
15k voor 4p, met dinnerplanquote:
Ja, met de prijzen van dit jaar. Voor 2025 zijn ze natuurlijk nog niet bekend.quote:
Ik denk dat je er wel een aardige deal aan hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja, met de prijzen van dit jaar. Voor 2025 zijn ze natuurlijk nog niet bekend.
Incl de entree, incl mealplan in Disney
Wij zeiden meteen al dat we die ¤ 200 extra zeker zouden doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef FlyingFish het volgende:
Nette prijs denk ik wel Vicky.
Ik zou overigens zonder twijfel voor ¤200 extra die 14 daagse pas nemen, zeker als Volcano Bay daar ook bij zit. Dat schijnt het leukste (en best georganiseerde) waterpark te zijn. En in Universal kun je je prima meerdere dagen vermaken. Zorg wel dat je de hopper-variant tickets hebt, want anders kun je de Hogwarts Express niet gebruiken. En met een beetje geluk is Eric Universe dan ook open, die gaat in 2025 open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |