Misschien omdat we Hagrid's ride hebben gedaan. Natuurlijk ook een motor. Wel heel andere theming maar die vonden we mooier.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:29 schreef FlyingFish het volgende:
Tron vond ik wel heel gaaf, maar Guardians is idd nog twee stappen beter. Tron moet het vooral van de motor en de start hebben, terwijl guardians in zijn geheel tof is.
Heb geen Genie+ gebruikt dus daar kan ik niet over praten maar alles zat wel in DAS.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geloof dat sommige attracties niet meer in Genie+ zitten maar nog wel in DAS.
Was vorig jaar zomer in Disney, 1 dagje, speciaal voor Star Wars en las een maand of twee ervoor dat het niet per se gegarandeerd is dat je ROTR en Smugglers Run dan ook kon doen (ivm reserveringen en drukte). Wilde risico niet lopen dat we voor jan lul zouden gaan.
Dus toen een DAS-call gescheduled, gezegd dat ik "darmklachten" heb en anxiety om in de rij te staan met risico dat je naar de plee moet rennen. Dat ik geen idee had of DAS daarvoor bedoeld was, maar goed: "that is exactly what it's for".
Ik vond die effecten dat ze je redden uit de cel echt gaaf gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:48 schreef matthijst het volgende:
Dat hoort toch een beetje bij het verhaal?
Was idd ruk, de eerste keer kon je d'r echt niks mee, qua foto's want je werd doorgeduwd.
[ afbeelding ]
Je moet ipv EU site de Ierse of UK versie bezoeken. Die hebben die acties altijd (2100 credit etc.): https://www.disneyholiday(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds (als die weer naar EUrope springt even ierland selecteren dan zie je t).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef nils7 het volgende:
Iemand al voor 2024 kunnen boeken?
Een tijdje terug was er eenbieding dat je 14 dagen park tickets voor de prijs voor 7 kon krijgen voor trips in september 2024.
Ik denk niet dat wij in die periode gaan maar ik kan helemaal niks vinden voor 2024.
Ik heb twee pagina's waar ik kan boeken:
https://www.disneyworld.eu/ , daar kan ik wel iets in 2024 selecteren maar als ik dan "search" druk krijg ik dat er niks is (wat gek ik is voor eind januari zeg maar)
https://www.disneyholidays.com/walt-disney-world/ , hier kan ik niet eens iets in 2024 selecteren..
Thanksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet ipv EU site de Ierse of UK versie bezoeken. Die hebben die acties altijd (2100 credit etc.): https://www.disneyholiday(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds (als die weer naar EUrope springt even ierland selecteren dan zie je t).
Als je slim bent ook altijd boeken via een cashback site. Bijv. Topcashback geeft je 4% (!) terug: https://www.topcashback.co.uk/walt-disney-florida/ Slaat flink aan bij dat soort dure vakanties
Quidco is 6% momenteel: https://www.quidco.com/se(...)ey%20World%20Florida
Ierland is Europees.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Thanks
Ik boek wel liever Europees, gezien het Europees consumenten recht.
Heb ik al een keer tegen Disney in moeten zetten toen 8 maart 2020 boekten en 4 dagen later niet meer mochten van de Donald.
De Ierse site wel maar bij die andere twee is dat niet zo duidelijk..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:30 schreef trui het volgende:
[..]
Ierland is Europees.Maar goed om rekening mee te houden inderdaad!
Thnx. Ik snap dat ze strenger geworden zijn. Is in DLP ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef FlyingFish het volgende:
De regels voor DAS zijn wel zeer recent flink op de schop gegaan, dus ga vooral niet uit van berichten die je leest van mensen die 2+ maanden geleden zijn geweest. Ik weet niet precies per wanneer de nieuwe regels in (zijn ge)gaan, maar vrijwel alle fysieke problemen krijgen geen DAS-pas meer en het aantal mensen dat je mee mag nemen is beperkter.
Wij zijn al bijna 8 jaar DLP abo-houder en zijn al 3x naar WDW geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:14 schreef Vicky het volgende:
Flinke schop.
Hier plannen om volgend jaar te gaan.
Morgen hebben we een vrijblijvend gesprek met iemand van Florivida.
We zijn "experts" in DLP, maar Orlando is echt compleet nieuw.
Is er, zoals bij DLP, iets voor personen met een chronische aandoening?
Moet zeggen dat ik het best spannend vind.
Boeken zullen we ws ook via de Ierse site doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij zijn al bijna 8 jaar DLP abo-houder en zijn al 3x naar WDW geweest.
Florivida hoor ik goede verhalen over.
Maar je kan het ook zelf boeken via de Ierse website van disneyworld. Euro prijzen plus ook EU consumentenrecht, voor het geval je dat nodig hebt.
Wat kan ik aanraden:
minimaal 10 dagen.
Ik zou een on-site resort boeken.
Het bed is in elk resort hetzelfde dus je kan het zo duur maken als je wil.
Auto huur kan, als je zelf wil rond rijden. Maar met Uber of Lyft kom je ook overal.
Zeker ook Universal doen!
Chronisch ziekte, heeft m’n partner ook. Maar volgens mij gaan de regels hoe dat te regelen veranderen. Volgens mij nog wel allemaal geruchten maar voor 99% zeker dat het eind deze maand in gaat.
Dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik geloof dat ze met hetzelfde systeem als Universal gaan werken, ga je daar heen moet je dit al gebruiken.
Dat gaat via IBCCES, maar hoe het precies werkt durf ik niet te zeggen.
Overigens is DAS in WDW vergelijkbaar aan de Parijse Easy Access alleen dan via de WDW app.
Houdt rekening met temperaturen, in de zomer is het daar echt veel te warm.
Dan zou ik de mei vakantie kiezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Boeken zullen we ws ook via de Ierse site doen.
Helaas met 2 schoolgaande zijn we gebonden aan vakanties.
Das best lastig als de vakanties niet gelijk lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan zou ik de mei vakantie kiezen.
Als je dan twee weken hebt.
Wij zaten off property. Veel goedkoper en prima te doen. Het is maar net wat je budget is en wat je uit wil geven. Ik geloof niet in het on property is goedkoper want dat heb ik nog nooit gevonden 😂😂quote:Op maandag 6 mei 2024 19:14 schreef Vicky het volgende:
Flinke schop.
Hier plannen om volgend jaar te gaan.
Morgen hebben we een vrijblijvend gesprek met iemand van Florivida.
We zijn "experts" in DLP, maar Orlando is echt compleet nieuw.
Is er, zoals bij DLP, iets voor personen met een chronische aandoening?
Moet zeggen dat ik het best spannend vind.
wij hadden ook voor een gewoon hotel buiten de parken gekozen, maar ik vond het toch wel een nadeel dat je dan steeds tijd (en geld) kwijt bent om er te komen (we hadden geen huurauto, maar ook dan moet je parkeerkosten betalen neem ik aan). Wij namen vaak een uber, was allemaal wel te doen hoor, maar het busvervoer viel me wat tegen. Er gingen wel bussen naar div parken, maar alleen op heel specifieke tijden. Bovendien heeft het ook wel een voordeel als je tussendoor even kunt uitrusten in je hotel als je 's avonds nog eens terug wil. Daar hadden wij dan vaak de puf niet meer voor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wij zaten off property. Veel goedkoper en prima te doen. Het is maar net wat je budget is en wat je uit wil geven. Ik geloof niet in het on property is goedkoper want dat heb ik nog nooit gevonden 😂😂
Volgens mij kan je je auto gratis bij Disney springs zetten en dan de bus vanuit daar naar een park pakken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:47 schreef trui het volgende:
[..]
wij hadden ook voor een gewoon hotel buiten de parken gekozen, maar ik vond het toch wel een nadeel dat je dan steeds tijd (en geld) kwijt bent om er te komen (we hadden geen huurauto, maar ook dan moet je parkeerkosten betalen neem ik aan). Wij namen vaak een uber, was allemaal wel te doen hoor, maar het busvervoer viel me wat tegen. Er gingen wel bussen naar div parken, maar alleen op heel specifieke tijden. Bovendien heeft het ook wel een voordeel als je tussendoor even kunt uitrusten in je hotel als je 's avonds nog eens terug wil. Daar hadden wij dan vaak de puf niet meer voor.
Leuk plan, Vicky, jullie gaan het er vast heel leuk vinden. Wij hadden ook maar 1 week vorig jaar en hebben daar voor ons gevoel toch best veel in kunnen doen. Maar tegelijkertijd is het natuurlijk bizar om voor 1 week zo ver weg te gaan, en dan dus ook geen tijd te hebben om wat meer van de omgeving te zien. Misschien toch kijken of 't mogelijk is om iets ruimer tijd te regelen? Dan zijn er vaak ook meer opties om wat korting te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |