welke parken ga je bezoeken? Als je meerdere dagen wil is www.attractionticketsdirect.com een aanrader.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eind April. Met mijn broer. Dus zijn samen
Als je wilt, kun je wel overal met de bus komen. Dat hebben @superkimmi en ik gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:26 schreef E.T. het volgende:
[..]Ik weet niet of je verder nog wat wilt gaan doen in Florida, maar ik zou altijd een huurauto aanraden. Ook als je alleen in Orlando blijft. Alles ligt echt ver uit elkaar, zelfs op bijv. International Drive en pendelbussen, trolleys of ander OV brengt je lang niet overal (en zeker niet binnen een normale tijd)
Die gebruikten wij toch liever voor souvenirsquote:Op maandag 30 januari 2023 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, die paar honderd euro maakt het verschil niet echt op een vakantie van duizenden euro's.
Mij te duurquote:Op zondag 29 januari 2023 12:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
gaaf
[..]
Wij gaan normaal gesproken altijd in dit hotel : https://www.hilton.com/en(...)parc-soleil-orlando/
Niet het goedkoopste (kan geen kwaad om Trivago in de gaten te houden voor aanbiedingen) , voordeel van dit hotel is , dat het aan een weg ligt naast de I4 , dus als het druk is op de I4 (wat bijna altijd wel het geval is) rij je heel makkelijk naar de International drive , dr. Philips Area en Disney en niet geheel onbelangrijk , maar 3 minuten afstand met de auto naar de Cheesecake factory () en 7 minuten naar Hot Krust panini en Seito sushi .
Ik ben ook aan aantal keer in dit hotel is ook een prima hotel, ondanks het op wel gezinnen gericht is , is de ligging prima. Hotel ligt naast de Lake Buena vista factory outlets (2 minuten lopen of zo).
Als je van drukte houdt en dingen zoekt op loopafstand zou ik een hotel zoeken op de International drive
https://www.attractiontickets.com/en Je linkje werkte niet. Dus even op google gekeken. Tnxs voor de tip! die sla ik even op!quote:Op zondag 29 januari 2023 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welke parken ga je bezoeken? Als je meerdere dagen wil is www.attractionticketsdirect.com een aanrader.
Hotels (en ook de autohuur) zijn nu veel duurder dan voor de coronaperiode , toen kon je nog wel eens voor $50,00 per nacht een redelijke tot goede(schoon) hotelkamer vinden met een leuk zwembad er bij. Die zijn er nu ook wel , maar ik zou dan echt eerst de recensies lezen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mij te duurVolgens mij zijn we amper tot niet in het hotel. Alleen om te slapen. Dus gaat een relatief goedkoop hotel worden. Vind het zo zonde om geld aan een duur hotel uit te geven waar ik amper ben
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn , maar Universal (beide parken) is prima geschikt voor wat jongere kinderen , met The cat in the hat , Toon lagoon , Simpsons , Minnions etc etcquote:Op maandag 30 januari 2023 11:22 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden de eerste keer ook een goedkoop hotel ergens aan de International drive in de buurt van Universal. Met gratis rechtstreekse bus naar Universal en voor $20 pp een retour met een taxibusje (met andere gasten van het hotel, als die er waren) naar Disney. Alleen parkeergeld was al bijna duurder. Seaworld is goed bereikbaar per bus en is sowieso veel rustiger. Voor gewone boodschappen zou ik overigens wel een auto aanraden, die vond ik toen slecht bereikbaar. Maar boodschappen laten we dit jaar gewoon bij het hotel bezorgen en anders is een Uber ook heel betaalbaar.
Deze keer, met gezin, doen we alleen Disney dus zitten we ook daar in een hotel. Was ook goedkoper dan apart boeken.
Busch Gardens lijkt me ook erg leuk om eens heen te gaan, maar daar zijn mijn kinderen nu nog veel te klein voor. Wellicht over een jaar of vijf, dan willen we ook Universal doen.
Ik ben er geweest tig jaar geleden, maar alle echt leuke attracties zijn voor grotere kinderen. Die van mij zijn nu 2x 5 en 7. Universal komt over een paar jaar wel, als ze Harry Potter ook kennen en in alle achtbanen durven.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn , maar Universal (beide parken) is prima geschikt voor wat jongere kinderen , met The cat in the hat , Toon lagoon , Simpsons , Minnions etc etc
Het kan wel hoor , maar ik denk idd dat je dan beter richting Disney kan gaan omdat dat waarschijnlijk ook wat herkenbaarder is voor ze.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben er geweest tig jaar geleden, maar alle echt leuke attracties zijn voor grotere kinderen. Die van mij zijn nu 2x 5 en 7. Universal komt over een paar jaar wel, als ze Harry Potter ook kennen en in alle achtbanen durven.
Lastig en kost veel tijd. Met een Uber kom je overal.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef over_hedge het volgende:
Oh nog een vraagje. Is een auto huren echt nodig? Of kom je ook een heel eind met bussen en ubers?
Mijn idee was dat je naar de parken wel met een bus oid kan.
En als we iets anders buiten de deur willen doen uber gebruiken.
Dus geen auto huren en ubers gebruiken is prima? Of denk je dat je dan net zo goed zelf een auto kan huren voor dat geldquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:30 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Lastig en kost veel tijd. Met een Uber kom je overal.
Amerika is écht een autoland.
Ik ben niet bekend met de kosten van beiden, dus dat moet je even tegen elkaar afzetten. Neem ook de parkeerkosten bij de parken mee, dat is verre van gratis.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus geen auto huren en ubers gebruiken is prima? Of denk je dat je dan net zo goed zelf een auto kan huren voor dat geld
Dat ligt er ook een beetje aan waar je zit. Als je op de international drive zit, zijn bussen wel te doen, maar naar Disney blijft ver dan. En de bussen komen niet altijd opdagen. Wij deden alles mer de bus en vonden dat prima, maar je moet je er wel op instellen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef over_hedge het volgende:
Oh nog een vraagje. Is een auto huren echt nodig? Of kom je ook een heel eind met bussen en ubers?
Ik zou altijd een auto huren. Laatste keer zat ik in Universals Endless summer en konden we met de bus naar het resort. Maar als je eens een keer buiten het resort wil eten, of denkt "kom laat ik eens een goedkope iPhone kopen bij de best buy" kom je echt nergens zonder auto.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef over_hedge het volgende:
Mijn idee daarvoor was om uber te gebruiken. Als we een keer buiten de deur willen eten oid. Maar we zullen 70% van de tijd in parken doorbrengen. 20% in ons bed. en de overige 10% geen idee nogquote:Op zondag 5 februari 2023 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou altijd een auto huren. Laatste keer zat ik in Universals Endless summer en konden we met de bus naar het resort. Maar als je eens een keer buiten het resort wil eten, of denkt "kom laat ik eens een goedkope iPhone kopen bij de best buy" kom je echt nergens zonder auto.
Tja, zelf weten.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn idee daarvoor was om uber te gebruiken. Als we een keer buiten de deur willen eten oid. Maar we zullen 70% van de tijd in parken doorbrengen. 20% in ons bed. en de overige 10% geen idee nog
Ik ben er twee keer geweest en twee keer geen auto. Dus ik denk dat het persoonlijk is…quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, zelf weten.
Ik ben er 4 keer geweest en zou altijd een auto huren.
2 keer geweest en geen auto gehuurd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, zelf weten.
Ik ben er 4 keer geweest en zou altijd een auto huren.
Garden grill willen wij ook heen, want knabbel en babbelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben onze 60-dagen mark gehad en restaurants gereserveerd. We gaan eten bij T-Rex (Disney Springs), Garden Grill (Epcot), Tusker House (Animal Kingdom) en Space 220 (Epcot). Vooral die laatste ben ik erg benieuwd naar, met name qua aankleding.
Het enige dat ik jammer vind is dat ze Blizzard Beach weer gaan sluitenDie lijkt me leuker dan Typhoon lagoon, en ik had eigenlijk de hoop dat ze die weer beide (afwisselend) open zouden hebben zodat we ze allebei zouden kunnen doen, maar dat lijkt niet het geval te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |