abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207498189
Hello! Ik kon hier geen topic over vinden. Alleen over disney parijs.

En heb een vraagje voor fokkers die hier al geweest zijn. Welke parken vonden jullie het leukste? En welke zou je overslaan.

Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor 3 of 4 dagen. En dachten 1 park per dag. Dus zitten te twijfelen welke parken.
Zijn geen kinderen bij dus de dierentuin slaan we sowieso over.

En andere tips zijn ook welkom
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Spellchecker dinsdag 10 januari 2023 @ 15:31:20 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207498285
De "dierentuin" heeft nog steeds Avatar Flight of Passage, Expedition Everest, en Dinosaur als attracties die je onder thrill rides zou kunnen scharen.

Maar met 3 dagen zou ik denk ik 1 dag Magic Kingdom, 1 dag EPCOT, 1 dag Hollywood Studios doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 10 januari 2023 @ 15:43:31 #4
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207498404
*O* *O* *O* *O*
Superkimmi komt alle ins en outs vertellen.

Ik kan je alle ins en outs vertellen over welke achtbanen wel en niet als je snel ziek bent :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207498450
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:31 schreef maily het volgende:
@:superkimmi @:KapiteinIglo
tnxs
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:31 schreef OMG het volgende:
De "dierentuin" heeft nog steeds Avatar Flight of Passage, Expedition Everest, en Dinosaur als attracties die je onder thrill rides zou kunnen scharen.

Maar met 3 dagen zou ik denk ik 1 dag Magic Kingdom, 1 dag EPCOT, 1 dag Hollywood Studios doen.
Deze 3 had ik ook in gedachten tot nu toe.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
*O* *O* *O* *O*
Superkimmi komt alle ins en outs vertellen.

Ik kan je alle ins en outs vertellen over welke achtbanen wel en niet als je snel ziek bent :o
haha nu ben ik wel benieuwd naar Kimi. Nu ze al 2x genoemd is :D

Voor achtbanen is het in ons geval: Elke achtbaan die we tegenkomen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207498465
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:21 schreef over_hedge het volgende:
Hello! Ik kon hier geen topic over vinden. Alleen over disney parijs.

En heb een vraagje voor fokkers die hier al geweest zijn. Welke parken vonden jullie het leukste? En welke zou je overslaan.

Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor 3 of 4 dagen. En dachten 1 park per dag. Dus zitten te twijfelen welke parken.
Zijn geen kinderen bij dus de dierentuin slaan we sowieso over.

En andere tips zijn ook welkom
Thanks voor de tag @maily!

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je voorkeuren. Wij vonden (zonder kinderen) Animal Kingdom juist fantastisch. En Epcot ook.

Allereerst: je gaat alleen naar Disney toch? Want Universal is ook echt fantastisch, maar daar richt ik me nu dan even niet op. Komt die:

- Magic Kingdom: als je Disneyland Parijs leuk vindt, dan vind je MK ook leuk. Het is eigenlijk precies hetzelfde park qua opzet en attracties. Alleen zijn er een paar attracties meer en is Space Mountain heel anders qua coaster. Op maandag wil je niet in MK zijn. Iedereen die een midweekje Disney doet start in MK en het is daar dan op zn allerdrukst. Maandag toen wij er waren was de kortste wachtrij een uur (en de langste 2,5). Toen we op dinsdag gingen was de kortste wachtrij 0 minuten en de langste 45.. er zijn sowieso websites die daar hele kalenders voor hebben. De vuurwerkshow van MK is ook vergelijkbaar met Disney Parijs

- Epcot. Epcot is echt een bijzonder park. Veel attracties zijn min of meer simulaties. Ze hebben ook een nieuwe coaster met een virtuele wachtrij (inschrijven op de app). Guardians of the Galaxy. Erg de moeite waard. Toch zijn de coasters van Disney niet te vergelijken met Universal en Bush Gardens. Epcot is een beetje gericht op de toekomst, waar de oudere attracties inmiddels zijn ingehaald. De test track i.s.m. Chevrolet is ook echt heel leuk. De vuurwerkshow van Epcot rond het meer is echt legendarisch. Rondom het meer heb je minder attracties en gaat het meer om sfeer en eten.

- Hollywood studios. Die is weer te vergelijken met de studios in Parijs, alleen groter. En drukker. heel veel drukker. Wij zijn hier eigenlijk alleen heen geweest voor een lunch met Disney beesten (grote op de wishlist van @KapiteinIglo) en hebben toen de Rock ‘n Rollercoaster meegepakt omdat die in Parijs is gesloopt. Er zijn wel wat attracties die de moeite waard schijnen te zijn, maar met wachttijden van 1,5 uur plus (in off-season) zijn we hier niet lang gebleven. Als je park hopper hebt kun je overwegen hier alleen in de hele vroege ochtend of hele late avond een keer heen te gaan. Wij hebben het niet echt gemist in onze reis

- Animal Kingdom. Als je niks hebt met dieren, is dit idd mogelijk een wat minder interessant park. Ik ben groot Lion King fan dus voor mij was dit de hemel. Maar AK heeft meer. De Everest coaster is echt leuker dan je zou verwachten. Er is een tekenworkshop waarin je Disney beesten leert tekenen. De opzet vh park is prachtig qua sightseeing en er is een stukje AK waarvan ik vind dat iedereen die van themaparken houdt het gezien moet hebben: Pandora uit Avatar (de blauwe mensenversie). @KapiteinIglo had die films nog nooit gezien en vond het ook prachtig. De vaart over de rivier daar is magisch, maar mijn absolute nummer 1 Disney attractie is flight of the passage. Een simulator waarbij je het gevoel hebt dat je op de rug van een banshee (een soort draak) vliegt. Je voelt hem zelfs ademen. Als je misselijk wordt van simulators is primatour aan te raden. :+

Verder heb je twee waterparken. Wij zijn in het waterpark van Universal geweest, maar die van Disney schijnen ook fantastisch te zijn.

Verblijf je in een Disney hotel of er buiten? Als je er buiten verblijft, weet dan dat het transport vanaf alle Disneyhotels en vanaf Disney Springs naar alle Disney parken gratis en goed geregeld is.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207498489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
tnxs
[..]
Deze 3 had ik ook in gedachten tot nu toe.
[..]
haha nu ben ik wel benieuwd naar Kimi. Nu ze al 2x genoemd is :D

Voor achtbanen is het in ons geval: Elke achtbaan die we tegenkomen
Kimmi is present! En heeft zich even uitgeleefd.

Als je echt coaster gekkie bent zou ik toch ook Universal Studios overwegen. Hagrid’s coaster en de Velocicoaster zijn mijn 2 favorieten wereldwijd dusver :+ En zelfs Bush Gardens, maar dat ligt in Tampa Bay. Is ook een dierentuin overigens, maar met hele bijzondere achtbanen :+ (coastergekkie hier)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207498614
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:50 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Kimmi is present! En heeft zich even uitgeleefd.

Als je echt coaster gekkie bent zou ik toch ook Universal Studios overwegen. Hagrid’s coaster en de Velocicoaster zijn mijn 2 favorieten wereldwijd dusver :+ En zelfs Bush Gardens, maar dat ligt in Tampa Bay. Is ook een dierentuin overigens, maar met hele bijzondere achtbanen :+ (coastergekkie hier)
Ik ga straks of morgen uitgebreid reageren! Maar dankjewel voor het uitgebreide antwoord! Staat nog niks vast. We weten dat we willen. En dat het waarschijnlijk eind april gaat worden. Dus 3 dagen disney 1 dag Universal is ook een optie.

Moeten even kijken wat het beste uitkomt. Want ik kom uit Nederland. Mijn broer vanuit Bonaire. Dus moeten nog even kijken of we een beetje op de zelfde tijd aan kunnen komen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207498630
Met geen kinderen is drinking around the world in EPCOT ook trouwens leuk. In ieder van de landen in World Showcase wat drinken, zelf houd ik het bij bier, met cocktails wordt dat een stuk moeilijker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 11 januari 2023 @ 10:41:06 #10
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207508249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
tnxs
[..]
Deze 3 had ik ook in gedachten tot nu toe.
[..]
haha nu ben ik wel benieuwd naar Kimi. Nu ze al 2x genoemd is :D

Voor achtbanen is het in ons geval: Elke achtbaan die we tegenkomen
Haha beetje achtergrondinfo. @superkimmi is mijn vrouw en we zijn op huwelijksreis naar Orlando: Disney en Universal geweest :D

TRV / KapiteinIglo en Superkimmi gaan op huwelijksreis
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 11 januari 2023 @ 12:59:23 #11
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207510112
Ok toevoeging van mijn kant.
Ik ben net als @superkimmi een coastergekkie!

Ik zou echt serieus overwegen om naar Universal te gaan! Die coasters en simulators (die voelen als coasters) zijn echt absurd.

Coasters die je gedaan echt moet hebben:

- Hagrids coaster (universal IOA)
- Velocicoaster (universal IOA)
- Escape from Gringotts (universal studios)
- Forbidden Journey (universal IOA)
- Rip ride Rocket (universal studios)
- Guadians of the galaxy (Epcot)

- Hulk (Universal IOA)
- Expedition Everest (Disney AK)
- Rock n Rollercoaster (Disney HS)
- Big Thunder Mountain (Disney MK)
- Test Track (Epcot)

Simulators die je echt gedaan moet hebben

- Soarin around the world (Epcot)
- Flight of the passage (Disney AK)
- Minions (universal studios)

- Fast & Furious (universal studios)
- Bourne (Universal studios)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207510251
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Thanks voor de tag @:maily!

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je voorkeuren. Wij vonden (zonder kinderen) Animal Kingdom juist fantastisch. En Epcot ook.

Allereerst: je gaat alleen naar Disney toch? Want Universal is ook echt fantastisch, maar daar richt ik me nu dan even niet op. Komt die:

- Magic Kingdom: als je Disneyland Parijs leuk vindt, dan vind je MK ook leuk. Het is eigenlijk precies hetzelfde park qua opzet en attracties. Alleen zijn er een paar attracties meer en is Space Mountain heel anders qua coaster. Op maandag wil je niet in MK zijn. Iedereen die een midweekje Disney doet start in MK en het is daar dan op zn allerdrukst. Maandag toen wij er waren was de kortste wachtrij een uur (en de langste 2,5). Toen we op dinsdag gingen was de kortste wachtrij 0 minuten en de langste 45.. er zijn sowieso websites die daar hele kalenders voor hebben. De vuurwerkshow van MK is ook vergelijkbaar met Disney Parijs

- Epcot. Epcot is echt een bijzonder park. Veel attracties zijn min of meer simulaties. Ze hebben ook een nieuwe coaster met een virtuele wachtrij (inschrijven op de app). Guardians of the Galaxy. Erg de moeite waard. Toch zijn de coasters van Disney niet te vergelijken met Universal en Bush Gardens. Epcot is een beetje gericht op de toekomst, waar de oudere attracties inmiddels zijn ingehaald. De test track i.s.m. Chevrolet is ook echt heel leuk. De vuurwerkshow van Epcot rond het meer is echt legendarisch. Rondom het meer heb je minder attracties en gaat het meer om sfeer en eten.

- Hollywood studios. Die is weer te vergelijken met de studios in Parijs, alleen groter. En drukker. heel veel drukker. Wij zijn hier eigenlijk alleen heen geweest voor een lunch met Disney beesten (grote op de wishlist van @:kapiteiniglo) en hebben toen de Rock ‘n Rollercoaster meegepakt omdat die in Parijs is gesloopt. Er zijn wel wat attracties die de moeite waard schijnen te zijn, maar met wachttijden van 1,5 uur plus (in off-season) zijn we hier niet lang gebleven. Als je park hopper hebt kun je overwegen hier alleen in de hele vroege ochtend of hele late avond een keer heen te gaan. Wij hebben het niet echt gemist in onze reis

- Animal Kingdom. Als je niks hebt met dieren, is dit idd mogelijk een wat minder interessant park. Ik ben groot Lion King fan dus voor mij was dit de hemel. Maar AK heeft meer. De Everest coaster is echt leuker dan je zou verwachten. Er is een tekenworkshop waarin je Disney beesten leert tekenen. De opzet vh park is prachtig qua sightseeing en er is een stukje AK waarvan ik vind dat iedereen die van themaparken houdt het gezien moet hebben: Pandora uit Avatar (de blauwe mensenversie). @:kapiteiniglo had die films nog nooit gezien en vond het ook prachtig. De vaart over de rivier daar is magisch, maar mijn absolute nummer 1 Disney attractie is flight of the passage. Een simulator waarbij je het gevoel hebt dat je op de rug van een banshee (een soort draak) vliegt. Je voelt hem zelfs ademen. Als je misselijk wordt van simulators is primatour aan te raden. :+

Verder heb je twee waterparken. Wij zijn in het waterpark van Universal geweest, maar die van Disney schijnen ook fantastisch te zijn.

Verblijf je in een Disney hotel of er buiten? Als je er buiten verblijft, weet dan dat het transport vanaf alle Disneyhotels en vanaf Disney Springs naar alle Disney parken gratis en goed geregeld is.
quote:
Allereerst: je gaat alleen naar Disney toch? Want Universal is ook echt fantastisch, maar daar richt ik me nu dan even niet op. Komt die:
Weten we nog niet. Kan nog alle kanten op. Dus een dagje Universal is zeker een optie.

Magic Kingdom: Oh goede tip over de maandag! Daar ga ik zeker rekening mee houden. Mk gaan we sowieso heen.

Epcot: Dat klinkt leuk. Guardians of the Galaxy en alles van marvel wil ik sowieso wel heen :)
Hollywood studios: Drukker is wel jammer. Maar hier wil ik wel heen want vind studios in parijs ook heel leuk. Met the tower of terror :D Nemen denk ik wel parkhopper. Dus dat is wel een goede tip ja

Animal Kingdom: Mm ja ik heb wel wat met dieren. Maar niks met dierentuinen. Ohh dat Pandora stukje lijkt me dan wel weer leuk. Als we dan toch een hopper kaartje nemen misschien ook maar daar even langs. waterparken sla ik over. Vind ik echt zonde van mijn tijd.

Verblijf je in een Disney hotel of er buiten?: Ook geen idee nog! Heb alleen even snel naar de hotels van disney zelf gekeken. En de goedkopen hotels vond ik prima te betalen. Dus had het idee om dat te doen. Maar ik ga dit weekend er iets verder induiken en even kijken of het veel geld scheelt als we buiten disney om in een hotel gaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 10:41 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Haha beetje achtergrondinfo. @:superkimmi is mijn vrouw en we zijn op huwelijksreis naar Orlando: Disney en Universal geweest :D

TRV / KapiteinIglo en Superkimmi gaan op huwelijksreis

Leuk! Dat klinkt als een prima huwelijksreis :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ok toevoeging van mijn kant.
Ik ben net als @:superkimmi een coastergekkie!

Ik zou echt serieus overwegen om naar Universal te gaan! Die coasters en simulators (die voelen als coasters) zijn echt absurd.

Coasters die je gedaan echt moet hebben:

- Hagrids coaster (universal IOA)
- Velocicoaster (universal IOA)
- Escape from Gringotts (universal studios)
- Forbidden Journey (universal IOA)
- Rip ride Rocket (universal studios)
- Guadians of the galaxy (Epcot)

- Hulk (Universal IOA)
- Expedition Everest (Disney AK)
- Rock n Rollercoaster (Disney HS)
- Big Thunder Mountain (Disney MK)
- Test Track (Epcot)

Simulators die je echt gedaan moet hebben

- Soarin around the world (Epcot)
- Flight of the passage (Disney AK)
- Minions (universal studios)

- Fast & Furious (universal studios)
- Bourne (Universal studios)
Oh tnxs! _O_ Dat is een prima lijstje :D En we houden wel van achtbanen dus deze ga ik zeker even opschrijven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207512155
Heb zelf weinig met coasters, maar wil wel graag eens de Tron coaster doen wanneer we weer eens gaan. Die is trouwens in Magic Kingdom te vinden en gaat 4 april officieel open, dus ik verwacht best lange rijen eind april.

Hollywood Studios heeft trouwens de Star Wars dingen (Galaxy's Edge, Star Tours), dus als je dat leuk vindt kun je dat park eigenlijk niet overslaan.

Test Track is geen coaster, maar als je het leuk vind in zo'n auto rond te worden geraced, dan is Dinosaur in Animal Kingdom ook aan te raden. Ander soort auto en je wordt meer door elkaar geschud. Maar wel leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_207513100
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:50 schreef superkimmi het volgende:
Als je echt coaster gekkie bent zou ik toch ook Universal Studios overwegen. Hagrid’s coaster en de Velocicoaster zijn mijn 2 favorieten wereldwijd dusver :+ En zelfs Bush Gardens, maar dat ligt in Tampa Bay. Is ook een dierentuin overigens, maar met hele bijzondere achtbanen :+ (coastergekkie hier)
Als coaster-gek kan je dan eigenlijk ook niet om Seawold heen. Ik zie Seaworld steeds meer van de dieren afstappen en meer in de Thrill-rides springen. Sea World en BG Tampa hebben nog een ander voordeel: veel, veel kortere wachtrijen. Leuk voor de rerides, als ik het zo bekijk gaat dat in Universal/Disney niet echt lukken.

Ik ben ook wat aan het uitzoeken, maar die prijzen van die Disney-parken/Universal Studios zijn echt wel 'grof' te noemen, en als redelijke thrill-seeker vind ik Disney ook wat 'tam'. Misschien als parkhopper, dan alleen de 'hoofditems' meepakken, maar ik ga in het off-season geen uur of langer in een rij staan wachten. Dat is voor de credits wel te erg. Hoop dat ik als single rider wel wat kan 'voor-piepen', anders is het geen doen.
pi_207513395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 16:45 schreef Shodan het volgende:

[..]
Als coaster-gek kan je dan eigenlijk ook niet om Seawold heen. Ik zie Seaworld steeds meer van de dieren afstappen en meer in de Thrill-rides springen. Sea World en BG Tampa hebben nog een ander voordeel: veel, veel kortere wachtrijen. Leuk voor de rerides, als ik het zo bekijk gaat dat in Universal/Disney niet echt lukken.

Ik ben ook wat aan het uitzoeken, maar die prijzen van die Disney-parken/Universal Studios zijn echt wel 'grof' te noemen, en als redelijke thrill-seeker vind ik Disney ook wat 'tam'. Misschien als parkhopper, dan alleen de 'hoofditems' meepakken, maar ik ga in het off-season geen uur of langer in een rij staan wachten. Dat is voor de credits wel te erg. Hoop dat ik als single rider wel wat kan 'voor-piepen', anders is het geen doen.
Ja ik ben niet zo fan van Seaworld ivm dolfijnen enzo. (Geen zin om hier de discussie over te voeren hoor, maar dat verklaart dat ik er niet heen ha). Busch Gardens vond ik als thrillseeker idd wel leuk, maar ik vind BG thematisch magertjes. De coasters in Universal zijn naast thrill ook echt een ervaring. Zeker de Harry Potter coasters zijn als Potterfan echt buitencategorie goed. Dus dat is net wat je voorkeur is.

Edit; oh en qua prijs, goedkoop wordt t idd nooit. Maar er zijn wel mogelijkheden om goedkoper tickets te krijgen. Bijv via undercovertourist, tiqets, of in het geval van Disney de europese landen afgaan. Zo kochten wij op Disney.ie, 14 dagen tickets voor 7
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 11 januari 2023 @ 17:17:54 #16
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207513549
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2023 17:07 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Edit; oh en qua prijs, goedkoop wordt t idd nooit. Maar er zijn wel mogelijkheden om goedkoper tickets te krijgen. Bijv via undercovertourist, tiqets, of in het geval van Disney de europese landen afgaan. Zo kochten wij op Disney.ie, 14 dagen tickets voor 7
Bij Disney.nl waren de tickets niet in de aanbieding en bij Disney.ie konden we dus een 14 dagen parkhopper ticket kopen voor de prijs van
7 dagen. Kreeg je ook een photo memory maker erbij, erg leuk, kun je je disneyfoto’s allemaal gratis downloaden.

Universal tickets hebben hebben wij via tiqets gekocht. Dacht even dat ze niet werkten, het was een beetje onduidelijk, maar uiteindelijk werkte ze gewoon.

Onze prijzen:
¤655,- voor 14 dagen universal (all parks) voor 2 personen, incl park hopper
¤1090,- voor 14 dagen Disney (all parks) voor 2 personen, incl park hopper en photo memory maker.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 12 januari 2023 @ 15:55:09 #17
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207527007
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 15:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Thanks voor de tag @:maily!

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je voorkeuren. Wij vonden (zonder kinderen) Animal Kingdom juist fantastisch. En Epcot ook.

Allereerst: je gaat alleen naar Disney toch? Want Universal is ook echt fantastisch, maar daar richt ik me nu dan even niet op. Komt die:

- Magic Kingdom: als je Disneyland Parijs leuk vindt, dan vind je MK ook leuk. Het is eigenlijk precies hetzelfde park qua opzet en attracties. Alleen zijn er een paar attracties meer en is Space Mountain heel anders qua coaster. Op maandag wil je niet in MK zijn. Iedereen die een midweekje Disney doet start in MK en het is daar dan op zn allerdrukst. Maandag toen wij er waren was de kortste wachtrij een uur (en de langste 2,5). Toen we op dinsdag gingen was de kortste wachtrij 0 minuten en de langste 45.. er zijn sowieso websites die daar hele kalenders voor hebben. De vuurwerkshow van MK is ook vergelijkbaar met Disney Parijs

- Epcot. Epcot is echt een bijzonder park. Veel attracties zijn min of meer simulaties. Ze hebben ook een nieuwe coaster met een virtuele wachtrij (inschrijven op de app). Guardians of the Galaxy. Erg de moeite waard. Toch zijn de coasters van Disney niet te vergelijken met Universal en Bush Gardens. Epcot is een beetje gericht op de toekomst, waar de oudere attracties inmiddels zijn ingehaald. De test track i.s.m. Chevrolet is ook echt heel leuk. De vuurwerkshow van Epcot rond het meer is echt legendarisch. Rondom het meer heb je minder attracties en gaat het meer om sfeer en eten.

- Hollywood studios. Die is weer te vergelijken met de studios in Parijs, alleen groter. En drukker. heel veel drukker. Wij zijn hier eigenlijk alleen heen geweest voor een lunch met Disney beesten (grote op de wishlist van @:kapiteiniglo) en hebben toen de Rock ‘n Rollercoaster meegepakt omdat die in Parijs is gesloopt. Er zijn wel wat attracties die de moeite waard schijnen te zijn, maar met wachttijden van 1,5 uur plus (in off-season) zijn we hier niet lang gebleven. Als je park hopper hebt kun je overwegen hier alleen in de hele vroege ochtend of hele late avond een keer heen te gaan. Wij hebben het niet echt gemist in onze reis

- Animal Kingdom. Als je niks hebt met dieren, is dit idd mogelijk een wat minder interessant park. Ik ben groot Lion King fan dus voor mij was dit de hemel. Maar AK heeft meer. De Everest coaster is echt leuker dan je zou verwachten. Er is een tekenworkshop waarin je Disney beesten leert tekenen. De opzet vh park is prachtig qua sightseeing en er is een stukje AK waarvan ik vind dat iedereen die van themaparken houdt het gezien moet hebben: Pandora uit Avatar (de blauwe mensenversie). @:kapiteiniglo had die films nog nooit gezien en vond het ook prachtig. De vaart over de rivier daar is magisch, maar mijn absolute nummer 1 Disney attractie is flight of the passage. Een simulator waarbij je het gevoel hebt dat je op de rug van een banshee (een soort draak) vliegt. Je voelt hem zelfs ademen. Als je misselijk wordt van simulators is primatour aan te raden. :+

Verder heb je twee waterparken. Wij zijn in het waterpark van Universal geweest, maar die van Disney schijnen ook fantastisch te zijn.

Verblijf je in een Disney hotel of er buiten? Als je er buiten verblijft, weet dan dat het transport vanaf alle Disneyhotels en vanaf Disney Springs naar alle Disney parken gratis en goed geregeld is.
Je vergeet Galaxy's Edge in Hollywood Studios helemaal
pi_207527065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Je vergeet Galaxy's Edge in Hollywood Studios helemaal
Ja zoals je kan lezen zijn we daar dus nauwelijks geweest. En heb niks met marvel en star wars enzo. :+

Hele stuk is natuurlijk geschreven vanuit mijn perceptie
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207527171
Oke het gaat 3 dagen disney. 1 dag universal worden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207527375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:06 schreef over_hedge het volgende:
Oke het gaat 3 dagen disney. 1 dag universal worden
Universal met of zonder parkhopper? En hou je van Harry Potter?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207527504
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:19 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Universal met of zonder parkhopper? En hou je van Harry Potter?
haha oh zover heb ik dan weer niet gedacht :D Ligt beetje aan het prijs verschil denk ik!
En nee Harry heb ik helemaal niks mee. vind de films maar slecht :@
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207527824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]
haha oh zover heb ik dan weer niet gedacht :D Ligt beetje aan het prijs verschil denk ik!
En nee Harry heb ik helemaal niks mee. vind de films maar slecht :@
Haha maar de boeken zijn ook zoveel beter :P :D
Nja als je HP fan was, dan is parkhopper een must vanwege de hogwarts express. Zo niet, dan is het geen must en zou ik als coastergekkie island of adventures aanraden. De velocicoaster en Hulk zijn beide echt gave coasters. Hagrid motorbike ook, maar als niet HP fan heb je daar waarschijnlijk iets minder toffe ervaring als wij hadden. Desondanks is dat ook dan nog een hele bijzondere coaster die je meegemaakt moet hebben haha.

Oh en Kapiteiniglo raad je de Popeye’s aan. Haar topfavoriet in Universal Island of Adventures. Waarschuwing: je wordt nat tot op je onderbroek en niks helpt. Neem badslippers mee O-)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 13 januari 2023 @ 08:51:32 #23
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207536689
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:52 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Haha maar de boeken zijn ook zoveel beter :P :D
Nja als je HP fan was, dan is parkhopper een must vanwege de hogwarts express. Zo niet, dan is het geen must en zou ik als coastergekkie island of adventures aanraden. De velocicoaster en Hulk zijn beide echt gave coasters. Hagrid motorbike ook, maar als niet HP fan heb je daar waarschijnlijk iets minder toffe ervaring als wij hadden. Desondanks is dat ook dan nog een hele bijzondere coaster die je meegemaakt moet hebben haha.

Oh en Kapiteiniglo raad je de Popeye’s aan. Haar topfavoriet in Universal Island of Adventures. Waarschuwing: je wordt nat tot op je onderbroek en niks helpt. Neem badslippers mee O-)
Harry Potter-fan of niet, The Forbidden Journey is hoe dan ook een indrukwekkende ervaring.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:54:32 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207536714
*volg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 januari 2023 @ 14:21:27 #25
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207540385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Harry Potter-fan of niet, The Forbidden Journey is hoe dan ook een indrukwekkende ervaring.
Ik was zo bang voor die attractie. Dit is by far de meest ziekmakende attractie van universal en disney :r .

Door mijn superpleister* kon ik deze attractie wel doen, en OMG deze is echt echt echt echt vet.
Maar zelfs met pleister waren er momenten dat ik mijn ogen dicht heb gedaan tegen de misselijkheid.

:D

*Scopolaminepleisters (scopoderm), alleen bij de huisarts te krijgen. Maar voor mijn migraine icm draaiduizeligheidgevoeligheid kreeg ik ze wel voorgeschreven.
Primatour tabletten schijnen ook te werken en die zijn te koop bij de Kruidvat enz.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 21:27:15 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207661605
Als je zorgt dat je bij Universal Studio's of Islands of Adventure er bent zodra het park open gaat , zou je beide parken op 1 dag kunnen doen.
Ik weet niet of het al vermeld was/is , geen zin om het hele topic door te lezen , maar vergeet niet als je naar een Disney park gaat dat je moet reserveren. Op de bonnefooi naar een random Disney park gaan , kan helaas niet meer.
Ik vind in principe alle parken van Disney wel leuk , Hollywood studio's blijft wel mijn favoriet.
Als je echt van achtbanen houdt , kan je beter naar Seaworld en/of Busch gardens gaan.

Bonustip : Als je van Sushi houdt : Seito sushi en de lekkerste broodjes haal je bij Bad as's sandwiches
Ik ben inmiddels overleden
pi_207666762
Over eten gesproken en aangezien het om Disney in Florida gaat, Morimoto Asia in Disney Springs is top. Volgende keer moet ik er eens nuchter heen, want de laatste keer hebben we een tijd bij Raglan Road gezeten voordat we daar hebben gegeten. Tartare was wel top daar.

Mocht ik ooit de tijd en het geld er voor hebben, dan wil ik wel eens voor de hele ervaring naar Takumi-Tei in Epcot. Schijnt ook best goede sushi en zo te hebben.

Favoriet tot nu toe, naast Morimoto Asia, was toch wel Jiko in Animal Kingdom Lodge. Helemaal geen sushi, maar heerlijk gegeten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 23 januari 2023 @ 16:15:05 #28
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207685320
Hamburgers van D-luxe burgers in Disney Springs :Y)

En wij vonden het lunchen met Disney karakters erg leuk. Dat was bij Hollywood Vine&Dine in Hollywood Studios. Voor 2 personen 100$ maar wij vonden het echt leuk :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 23 januari 2023 @ 19:58:37 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207688393
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hamburgers van D-luxe burgers in Disney Springs :Y)

En wij vonden het lunchen met Disney karakters erg leuk. Dat was bij Hollywood Vine&Dine in Hollywood Studios. Voor 2 personen 100$ maar wij vonden het echt leuk :o
Die ken ik niet.
De lekkerste burgers in Orlando vind ik tot nu toe die van Hot Krust panini

Misschien kan een modje dit topic naar TRV / Het grote Florida topic deel 4 kan verplaatsen.
Ik zie wel dat ik de OP een keer moet vernieuwen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_207690097
Een apart Disney World topic (met of zonder een paar andere parken) kan toch wel? Florida vind ik verder niks aan, Disney is de enige reden dat we er op vakantie gaan.

Is misschien ook gewoon handig met alle zaken die altijd veranderen. Voor covid kon je parkhoppen wanneer je dat wilde doen, nu ben je en aan tijden en heb je ook nog eens een reservering nodig voor de dag dat je wilt gaan en zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 23 januari 2023 @ 21:42:49 #31
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207690356
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 19:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Die ken ik niet.
De lekkerste burgers in Orlando vind ik tot nu toe die van Hot Krust panini

Misschien kan een modje dit topic naar TRV / Het grote Florida topic deel 4 kan verplaatsen.
Ik zie wel dat ik de OP een keer moet vernieuwen.
Denk dat dit topic prima op zichzelf is.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 23 januari 2023 @ 21:43:34 #32
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207690374
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:30 schreef OMG het volgende:
Een apart Disney World topic (met of zonder een paar andere parken) kan toch wel? Florida vind ik verder niks aan, Disney is de enige reden dat we er op vakantie gaan.

Is misschien ook gewoon handig met alle zaken die altijd veranderen. Voor covid kon je parkhoppen wanneer je dat wilde doen, nu ben je en aan tijden en heb je ook nog eens een reservering nodig voor de dag dat je wilt gaan en zo.
Je hoeft alleen het eerste park van de dag te reserveren. Het tweede park kan je zonder reservering die dag heen 8-)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207691168
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:43 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Je hoeft alleen het eerste park van de dag te reserveren. Het tweede park kan je zonder reservering die dag heen 8-)
Ja, klopt, maar toch iets om rekening mee te houden. Enchanter noemde het ook al, maar helaas kun je nog steeds niet wakker worden en "welk park zullen we vandaag eens doen?" en een park kiezen zoals wij de laatste keer in the before times deden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 23 januari 2023 @ 23:56:41 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207691748
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:30 schreef OMG het volgende:
Florida vind ik verder niks aan, ...

Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:17:51 #35
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207694615
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:37 schreef OMG het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar toch iets om rekening mee te houden. Enchanter noemde het ook al, maar helaas kun je nog steeds niet wakker worden en "welk park zullen we vandaag eens doen?" en een park kiezen zoals wij de laatste keer in the before times deden.
Ja dat is zo
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207720449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 12:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ok toevoeging van mijn kant.
Ik ben net als @:superkimmi een coastergekkie!

Ik zou echt serieus overwegen om naar Universal te gaan! Die coasters en simulators (die voelen als coasters) zijn echt absurd.

Coasters die je gedaan echt moet hebben:

- Hagrids coaster (universal IOA)
- Velocicoaster (universal IOA)
- Escape from Gringotts (universal studios)
- Forbidden Journey (universal IOA)
- Rip ride Rocket (universal studios)
- Guadians of the galaxy (Epcot)

- Hulk (Universal IOA)
- Expedition Everest (Disney AK)
- Rock n Rollercoaster (Disney HS)
- Big Thunder Mountain (Disney MK)
- Test Track (Epcot)

Simulators die je echt gedaan moet hebben

- Soarin around the world (Epcot)
- Flight of the passage (Disney AK)
- Minions (universal studios)

- Fast & Furious (universal studios)
- Bourne (Universal studios)
Soarin? :D dat is echt de meest duffe attractie ooit, met belabberde kwaliteit videobeelden. Maar ik was er in 2013, dus ik mag hopen dat ze hem in de tussentijd de hard nodige update hebben gegeven.

Ik vond overigens Seaworld de beste achtbanen hebben. De Manta _O_ maar de velicicoaster en Gringotts bestonden toen nog niet. Maar Seaworld heeft er ook nog twee bijgebouwd in de tussentijd. Als het vooral om achtbanen gaat zou ik hem zeker aanraden.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_207720584
Ik ben 9 jaar geleden geweest, dus mijn ervaring is een beetje verouderd, maar ik vond Animal Kingdom juist het leukste park. De Everest achtbaan was echt geweldig, zeker als je onwetend voorin zit :D maar ook de Safari, shows en dinosaur vond ik erg leuk. Epcot vond ik daarentegen niet zo boeiend. Erg druk en alleen Testtrack was leuk. Dat is sowieso een park waar je in het weekend niet wil zijn (erg druk en dronken bezoekers).

We zijn nu onze reis voor dit voorjaar aan het plannen, deze keer met gezin en 14 dagen Disney (en hotel in wdw). Heb je al een reisperiode? De rock ‘n rollercoaster gaat binnenkort sluiten tot ergens in de zomer, en de nieuwe achtbaan Tron in MK gaat op 4 april open. Met name die laatste gaat erg grote invloed hebben op de drukte begin april.

Als je maar een paar dagen gaat zou ik Genie+ (het oude fastpass) trouwens ook gelijk reserveren. Zeker als je voor de grote attracties gaat, anders gaat het heel krap worden. En bekijk vooraf heel goed wat je wilt doen en maak een globale dagplanning. Op die manier hebben wij in 2013 alle toffe attracties in alle vier de parken in 2 dagen kunnen doen. Tegenwoordig is dat vanwege de toegenomen drukte en meer toffe attracties niet meer mogelijk denk ik, maar een prioriteitenlijstje werkt wel erg fijn.

En als je ergens speciaal wilt eten, leg dat dan ook 60 dagen voor je reis al vast, al is dat wellicht wel zonde van je flexibiliteit op de dag zelf, als je maar 3 dagen hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_207720785
Toegenomen drukte? Ze laten nog steeds niet zoveel mensen in de parken als voor covid, daarom hebben ze juist die park pass reserveringen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_207720927
Animal kingdom een dierentuin noemen pfffff
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207721892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 14:32 schreef OMG het volgende:
Toegenomen drukte? Ze laten nog steeds niet zoveel mensen in de parken als voor covid, daarom hebben ze juist die park pass reserveringen.
Ten opzichte van 9 jaar geleden ;)

En het afgelopen jaar is het wel het hele jaar door heel druk geweest, zelfs in het laagseizoen. Ook veel uitgestelde vakanties die afgelopen jaar zijn ingehaald natuurlijk, alle DVC-leden hebben door Corona punten opgespaard en wilden naar de 50-jaar viering. Jaarcijfers zijn nog niet bekend volgens mij, maar ze hebben heel veel dagen ruim boven verwachting gedraaid, zeker buiten het hoogseizoen. Het zou mij niets verbazen als ze boven 2019 uit gaan komen qua bezoekers in totaal.

Ik denk dat ze het reserveringssysteem willen houden om bezoekers wat meer te spreiden, puur door ze vooraf na te laten denken over waar ze reserveren en een deel pas na 14:00 uur toe te laten (wanneer een deel van de ochtendbezoekers alweer weg is). Dat merk je in Nederland ook, dat er nog steeds musea etc zijn die vast houden aan de tijdsloten vanwege spreiding van bezoekers.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 26 januari 2023 @ 20:51:49 #41
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207725864
:o nog maar 8 maanden wachten
@superkimmi
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207728492
Ik vond persoonlijk Epcot wel een beetje bedaagd. Een heleboel attracties die al lang over de datum zijn maar voor Amerikanen wel lachen zijn omdat het jeugdsentiment is. Een beetje ala Indische waterlelies of carnaval festival voor ons.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 27 januari 2023 @ 08:59:47 #43
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_207731398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef DIJK het volgende:
Ik vond persoonlijk Epcot wel een beetje bedaagd. Een heleboel attracties die al lang over de datum zijn maar voor Amerikanen wel lachen zijn omdat het jeugdsentiment is. Een beetje ala Indische waterlelies of carnaval festival voor ons.
Ja, Epcot heeft een eigen identiteit. Bij veel Amerikanen kan dit jeugdsentiment oproepen. Als Europeaan moet je maar net 'snappen'. Ik ben groot fan ervan, maar ik ben er dan ook geweest toen ik 13 was dus dat is jeugdsentiment :P
pi_207748811
vliegtickets zijn geboekt *O* Nu nog hotels enzo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 17:26:29 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207749352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 16:36 schreef over_hedge het volgende:
vliegtickets zijn geboekt *O* Nu nog hotels enzo
Als je een hotel van Universal boekt kan je gebruik maken van Early Admission. Is de enige manier om een beetje normaal in Hagrids's of Velocoaster te komen. En een hotel als Endless Summer Dockside (of Seaside) is prima te betalen.
Verder is eind april/begin mei een prima tijd, je zit net na de Spring-break drukte.

Wij vonden het heerlijk om om een uur of 3 naar een waterpark te verhuizen als je de hele dag in wachtrijen hebt gestaan.. en de Disney Waterparken zijn echt super tof! (Afgelopen jaar in Volcano Bay geweest, maar Typhoon Lagoon blijft mijn favoriet)

Als ik nu naar WDW zou gaan, zou ik Epcot links laten liggen en vooral op Animal Kingdom en Hollywood studio's concentreren. Magic Kingdom voelt net als thuiskomen maar je meubels staan net ff anders (als je al vaak in Parijs bent geweest is dat vooral) Al zou ik nu wel proberen om Tron mee te kunnen pakken, maar iets zegt me dat die al helemaal vol zit de komende drie maanden; geen idee welk reserveringssysteem ze daarvoor gaan gebruiken, wel de moeite om uit te zoeken)

Hou er wel rekening mee dat AK heet is. Op de een of andere manier is het daar een paar graden warmer dan in andere parken.

In disney parken kun je geen refillable beker kopen moet je gewoon losse drankjes kopen. Je kunt wel overal gratis water vragen. In Universal koop je voor 14 dollar een refillable beker, kun je de hele dag bij Freestyle automaten bijvullen met wat je maar wilt. Coca Cola/Fanta in de meest bizarre smaken.

Ik weet niet of je verder nog wat wilt gaan doen in Florida, maar ik zou altijd een huurauto aanraden. Ook als je alleen in Orlando blijft. Alles ligt echt ver uit elkaar, zelfs op bijv. International Drive en pendelbussen, trolleys of ander OV brengt je lang niet overal (en zeker niet binnen een normale tijd)

En als je van achtbanen houdt is BushGardens in Tampa echt wel een aanrader (uurtje rijden vanaf Orlando). Iron Gwazi is super, Cheetah Hunt is echt geweldig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_207750624
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 17:26 schreef E.T. het volgende:
Al zou ik nu wel proberen om Tron mee te kunnen pakken, maar iets zegt me dat die al helemaal vol zit de komende drie maanden; geen idee welk reserveringssysteem ze daarvoor gaan gebruiken, wel de moeite om uit te zoeken)
Virtual queue en individual lightning lane;

https://disneyparks.disne(...)le-run-opens-on-4-4/
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 januari 2023 @ 21:42:35 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_207754314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 13:54 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Soarin? :D dat is echt de meest duffe attractie ooit, met belabberde kwaliteit videobeelden. Maar ik was er in 2013, dus ik mag hopen dat ze hem in de tussentijd de hard nodige update hebben gegeven.

Ik vond overigens Seaworld de beste achtbanen hebben. De Manta _O_ maar de velicicoaster en Gringotts bestonden toen nog niet. Maar Seaworld heeft er ook nog twee bijgebouwd in de tussentijd. Als het vooral om achtbanen gaat zou ik hem zeker aanraden.
Bush Gardens heeft, met afstand, de beste coasters. Cheetah Hunt, Iron Gwazi.

Maar de Mako in Sea World, Velocicoaster en Hagrids in Universal zijn ook erg goed.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 23:43:55 #48
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207757729
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 16:36 schreef over_hedge het volgende:
vliegtickets zijn geboekt *O* Nu nog hotels enzo
Wanneer ga je en met hoeveel mensen ga je ?
Ik ben inmiddels overleden
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2023 @ 11:26:16 #49
364681 over_hedge
pi_207762040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wanneer ga je en met hoeveel mensen ga je ?
Eind April. Met mijn broer. Dus zijn samen :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 29 januari 2023 @ 12:15:34 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207762877
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Eind April. Met mijn broer. Dus zijn samen :)
gaaf

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 16:36 schreef over_hedge het volgende:
vliegtickets zijn geboekt *O* Nu nog hotels enzo
Wij gaan normaal gesproken altijd in dit hotel : https://www.hilton.com/en(...)parc-soleil-orlando/

Niet het goedkoopste (kan geen kwaad om Trivago in de gaten te houden voor aanbiedingen) , voordeel van dit hotel is , dat het aan een weg ligt naast de I4 , dus als het druk is op de I4 (wat bijna altijd wel het geval is) rij je heel makkelijk naar de International drive , dr. Philips Area en Disney en niet geheel onbelangrijk , maar 3 minuten afstand met de auto naar de Cheesecake factory ( _O_ ) en 7 minuten naar Hot Krust panini en Seito sushi .

Ik ben ook aan aantal keer in dit hotel is ook een prima hotel, ondanks het op wel gezinnen gericht is , is de ligging prima. Hotel ligt naast de Lake Buena vista factory outlets (2 minuten lopen of zo).
Als je van drukte houdt en dingen zoekt op loopafstand zou ik een hotel zoeken op de International drive
Ik ben inmiddels overleden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')