Zal toch niet zo zijn dat stream 2 rond middennacht gewoon offline gaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
Streams 2 is al langere tijd offline..
Toch geen 'slaapstream' net als bij JAA![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook, wellicht heeft hij ook een secret mission gekregen... tot nu toe al wel een aantal secret missions: ik hou d'r van!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Eric![]()
Ben sowieso benieuwd wat intussen gebeurd is, sinds hij daar zat en weer terug mocht.
Zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal toch niet zo zijn dat stream 2 rond middennacht gewoon offline gaat?
Dat hoop ik ook ja, morgen in de uitzending meerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Hi all!![]()
[..]
Ja ik ook, wellicht heeft hij ook een secret mission gekregen... tot nu toe al wel een aantal secret missions: ik hou d'r van!
als mensen op bezoek komen en vragen waar mimi is dan neemt hij ze mee naar de garage en dan zegt hij, hier hier hierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:21 schreef Flori het volgende:
De pa van Michelangelo heeft speciaal een grote tv gekocht voor in de garage (?)
Zodat mensen kunnen komen kijken (ofzo)
[ afbeelding ]
ik heb hardwareversnelling uitgezet in firefox, hoe krijg jij screenshots gemaakt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
Stream 2 is al langere tijd offline..
Toch geen 'slaapstream' net als bij JAA![]()
[ afbeelding ]
Na middennacht ook hier een enkele belgen-stream, 1 dus, maar dan niet gratis.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:21 schreef Flori het volgende:
De pa van Michelangelo heeft speciaal een grote tv gekocht voor in de garage (?)
Zodat mensen kunnen komen kijken (ofzo)
[ afbeelding ]
Ik gebruik Gyazo https://gyazo.com/. Geen problemen met hardware versnelling, maar kan idd wel schelen die in of uit te schakelen somsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:26 schreef Batacuda het volgende:
[..]
ik heb hardwareversnelling uitgezet in firefox, hoe krijg jij screenshots gemaakt?
Hoelang ze daar al in het huis zijn is onduidelijk, maar zeker wel meerdere dagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Zijn ze er vandaag erin gekomen of zitten ze er al een week? #durftevragen
Ik denk sinds zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Bij jou of bij zijn pa?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na middennacht ook hier een enkele belgen-stream, 1 dus, maar dan niet gratis.
?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Bij jou of bij zijn pa?![]()
Belgische stream is graties
Ik begreep vanaf afgelopen vrijdag of zaterdag ...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Zo jammer weerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer opmerkelijk. Bij BB hanteren ze dus dezelfde policy als bij EJVJL 1 stream de andere op SL. Bij EJVJL een slaapstream.
Te vroeg geoordeeld, stream 2 is er weer. Blijkbaar tijdelijk even buiten gebruik.quote:
Ik vind veel slecht te verstaan, zeker met al dat getetterquote:
Handig ergens in een sticky topicquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:42 schreef spapaars het volgende:
Voor de stemrondes die er vast zullen komen
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |