Zal toch niet zo zijn dat stream 2 rond middennacht gewoon offline gaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
Streams 2 is al langere tijd offline..
Toch geen 'slaapstream' net als bij JAA![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook, wellicht heeft hij ook een secret mission gekregen... tot nu toe al wel een aantal secret missions: ik hou d'r van!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Eric![]()
Ben sowieso benieuwd wat intussen gebeurd is, sinds hij daar zat en weer terug mocht.
Zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal toch niet zo zijn dat stream 2 rond middennacht gewoon offline gaat?
Dat hoop ik ook ja, morgen in de uitzending meerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Hi all!![]()
[..]
Ja ik ook, wellicht heeft hij ook een secret mission gekregen... tot nu toe al wel een aantal secret missions: ik hou d'r van!
als mensen op bezoek komen en vragen waar mimi is dan neemt hij ze mee naar de garage en dan zegt hij, hier hier hierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:21 schreef Flori het volgende:
De pa van Michelangelo heeft speciaal een grote tv gekocht voor in de garage (?)
Zodat mensen kunnen komen kijken (ofzo)
[ afbeelding ]
ik heb hardwareversnelling uitgezet in firefox, hoe krijg jij screenshots gemaakt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
Stream 2 is al langere tijd offline..
Toch geen 'slaapstream' net als bij JAA![]()
[ afbeelding ]
Na middennacht ook hier een enkele belgen-stream, 1 dus, maar dan niet gratis.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:21 schreef Flori het volgende:
De pa van Michelangelo heeft speciaal een grote tv gekocht voor in de garage (?)
Zodat mensen kunnen komen kijken (ofzo)
[ afbeelding ]
Ik gebruik Gyazo https://gyazo.com/. Geen problemen met hardware versnelling, maar kan idd wel schelen die in of uit te schakelen somsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:26 schreef Batacuda het volgende:
[..]
ik heb hardwareversnelling uitgezet in firefox, hoe krijg jij screenshots gemaakt?
Hoelang ze daar al in het huis zijn is onduidelijk, maar zeker wel meerdere dagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Zijn ze er vandaag erin gekomen of zitten ze er al een week? #durftevragen
Ik denk sinds zaterdagavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Bij jou of bij zijn pa?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na middennacht ook hier een enkele belgen-stream, 1 dus, maar dan niet gratis.
?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Bij jou of bij zijn pa?![]()
Belgische stream is graties
Ik begreep vanaf afgelopen vrijdag of zaterdag ...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef Sestra666 het volgende:
Zo jammer weerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer opmerkelijk. Bij BB hanteren ze dus dezelfde policy als bij EJVJL 1 stream de andere op SL. Bij EJVJL een slaapstream.
Te vroeg geoordeeld, stream 2 is er weer. Blijkbaar tijdelijk even buiten gebruik.quote:
Ik vind veel slecht te verstaan, zeker met al dat getetterquote:
Handig ergens in een sticky topicquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:42 schreef spapaars het volgende:
Voor de stemrondes die er vast zullen komen
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
het is geen bestemming wonenquote:Op maandag 9 januari 2023 22:29 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Het is eigen terrein (van de mol)
Denk toch echt dat het netjes is afgedekt met een dak en toestemming van de gemeente Amsterdam.quote:
Dat lijkt me raar dan zou iedereen dat mogen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 01:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk toch echt dat het netjes is afgedekt met een dak en toestemming van de gemeente Amsterdam.
Waarschijnlijk niet als vaste verblijfplaats.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 01:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar dan zou iedereen dat mogen?
Thnx voor je streamverslag, had ik gemist gisteren.quote:
Morguh Joycequote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Moggeik merk dat ik er toch nog niet echt naar BB toe getrokken word, de bewoners doen me geen van allen ook nog iets.
En trage laptop voor het streamen werkt ook niet echt mee.
Hoop wel dat ik er snel in kom![]()
Mochten ze nu al het eten wat in de koelkast lag gewoon gebruiken?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:16 schreef engine het volgende:
Een hoop vreten en nog meer tetteren was het gisteravond.
Zo te zien wel. Er werd vanalles gegeten en niemand was bezig met hoeveel er over bleef ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mochten ze nu al het eten wat in de koelkast lag gewoon gebruiken?
Dan waren ze goed voorzien, ze waren bij binnenkomst ook verrast dat er zoveel lag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Er werd vanalles gegeten en niemand was bezig met hoeveel er over bleef ofzo.
Dan ging ik het klooster inquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:37 schreef Flori het volgende:
Offtopic even, maar als je als vrouw moest kiezen tussen Danny of Michel...
Ik verbaas me slechts
Lindsey is volgens mij gebombardeerd tot soort van kok..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:03 schreef lonneberga het volgende:
Is er al iemand de baas in de keuken,of doet iedereen wat?
Wat raar douchen zie ze met een emmertje water onder de douche?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn mensen wakker, maar het huis is nog donker, dus voor mij nog lastig te zien wie.
O dat zie ik, maar waarom is er geen douche water?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Bart heeft water uit de hottub gehaald om zich te wassen.
Douchen kost geldquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat raar douchen zie ze met een emmertje water onder de douche?
Dit. Douchen kost een muntje en daar zijn ze nog erg zuinig op.quote:
Kost coinsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:24 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nog geen douche ?
[ afbeelding ]
O echt, moeten ze daar voor betalen met coins?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, moeten ze daar voor betalen met coins?
Dat valt tegenquote:
Maar het is toch vast?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 01:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet als vaste verblijfplaats.
Ik heb zo het idee dat dat nog wel gaat veranderenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Koelkast en kasten puilden uit met eten
Weer een week lang hetzelfdequote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dat nog wel gaat veranderen
Maar dan zou iedereen dat mogen regelen? Tijdelijk even op een industriegebied wonen kan echt niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet natuurlijk ook niet hoe ze het hebben geregeld, maar het is uiteindelijk tijdelijk.
Nee toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:48 schreef rinardo het volgende:
oke, dus zelfs de wc kost een coin , zag ik dat goed?
oke, gelukkig maar, zag het op de socials voorbij komen, dacht maar ff vragen hierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Kan me het niet voorstellen, daarop bezuinigen gaat een bende worden
Ja schijnbaar welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar dan zou iedereen dat mogen regelen? Tijdelijk even op een industriegebied wonen kan echt niet.
Het is vanzelf op dadelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:42 schreef Flori het volgende:
En het gaat alweer over eten![]()
Ze zitten er net enkele dagen in maar hey
Ja ik had dat ook al langs zien komen op Twitterquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, gelukkig maar, zag het op de socials voorbij komen, dacht maar ff vragen hier
Wellicht een slimme zetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Judy stuurt het gesprek richting secret missions.... iedereen is wel benieuwd welke er zullen zijn.
Ik denk dan, lekker belangrijk? als die coin zo belangrijk zijn, ga je toch niet biefstuk kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron en MichelA denken/dromen al dat er biefstukken in de Wall gaan komen die ze kunnen kopen.
Dan gaan ze gauw dootquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
Ook hun denken dat eten op gegeven moment met coins gekocht moeten worden
Dat maakt het nog niet legaalquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja schijnbaar welFeit is dat ze er zitten.
Permanent oempa loempa denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:51 schreef rinardo het volgende:
Is die Chelsea nu alweer oranje? is dat haar kleur? of heeft ze geen make up afgehaald
BB zei net: jullie zitten er nu enkele dagen in...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Is nep hoor die drukte en vrolijkheid. Dat is om ongemakkelijkheid te verbloemen. Gaat vanzelf over.
Hoe lang zitten ze er eigenlijk al in?
Vanaf zaterdag werd gister genoemd door de bewoners.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Is nep hoor die drukte en vrolijkheid. Dat is om ongemakkelijkheid te verbloemen. Gaat vanzelf over.
Ik mag het hopen, ik hoor vooral getetter in mijn oor.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Verwarrend hé, 2 cossenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ice is gewoon de grootste teringlijer van de twee.
Jasper : Hij is de overtreffende trap.
Heb ik een mening over. Komen we op terug. Zou je dit even in FB willen gooien? Dan kunnen we er op antwoorden en naar verwijzen op een later momentquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : mogen we hier in de CoS, mocht het voorkomen, speculeren over wat de febo al dan niet van plan is of denkt?
Wanted, dead or alivequote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:48 schreef Benny het volgende:
De persfoto van Lindsey is net een mugshot_!
Ze mogen geen munten weggeven, wel handelen geloof ikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben wel benieuwd of wanneer je er uit gestemd wordt, je verzamelde munten aan een ander mag geven ?
Laten we hopen dat dat het is vorig jaar zat ik wel al meteen streams te kijken, ach ik wacht wel af haha.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Joyce
O dat is vervelend, het is ook nog maar 1 dag he, de bewoners trekken mij ook nog niet echt omdat we nog niet echt iets van ze gezien hebben
Ze mogen dingen kopen in de coins kast voor anderenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze mogen geen munten weggeven, wel handelen geloof ik
Zijn dat nou echte planten? En ja je hebt gelijk er is weinig ruimte voor andere dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De tuin staat steeds voller, er is minder ruimte om te sporten dit jaar.
pff.. echt zaag zaag zaagquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar dan zou iedereen dat mogen regelen? Tijdelijk even op een industriegebied wonen kan echt niet.
"Hoezo altijd op dit soort momenten!!!"quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:16 schreef Ireth het volgende:
"De live krijgt nu een streamlock denk ik..."
Oeh spannend.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
"Vanaf nu zullen jullie elke week strijden om mijn Secret Room in te mogen. Die toegang moet je verdienen. Allereerste timegame. Wie het snelst is, verdient 15 minuten in mijn Secret Room, om daar helemaal alleen, een deel van mijn grote puzzel op te lossen.
Degene die als eerste de finale puzzel weet op te lossen, wint een beloning met mogelijk grote gevolgen."
Ja .. zullen ze hier de concurrentie willen zoeken met die andere RLS.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat we hier van mogen zien...
Dan moet daar ook het alarm af gaan nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. zullen ze hier de concurrentie willen zoeken met die andere RLS.
niet verstaan sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
Voor wie nog geen shirt in de juiste maat??
Bij een SL kunnen mensen wegzappen natuurlijk naar die andere (mochten ze die volgen). En komen ze dan weer terug ....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet daar ook het alarm af gaan nu.
Nee, nee nee, dan word ik helemaal locoooooquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet daar ook het alarm af gaan nu.
Net of ze veel kunnen rennen daar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Chelsea : Oh nee... we hebben voetballers .. die zijn snel!
Was zelfs e-sporter voor ze ....quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Jason is voor AZ en heeft daar gevoetbald...nuff said...
Ik bedoel maar, dat neem ik dus niet zo serieus.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was zelfs e-sporter voor ze ....
Ik geloof niet dat Chelsea perse het helderste licht daar is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net of ze veel kunnen rennen daar.
En hoor ook het woord puzzel vallen en volgens mij hoef je dan ook niet te rennen.
Netjes uitgedruktquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Chelsea perse het helderste licht daar is.
Ik denk dat ook ja, dat ze dat niet is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Chelsea perse het helderste licht daar is.
Dit dusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kippenhok ... er is echt niks te verstaan daar.
Tis verschrikkelijk ja, kan er ook niets van maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kippenhok ... er is echt niks te verstaan daar.
Dat denk ik ook, ja. Zo is het altijd al gegaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat we alleen de wachters mogen zien, de opdracht niet...
Tandenborstel???quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart is iets met houtjes aan ht frotten
aanmaak.. pijltjes geen idee
oh de houtjes zijn voor aan de touwtjes, staat een grote knol garen/touw
wat daarmee de bedoeling is ..raadsel
maar van wel "Haar dan ""quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Benieuwd of het ook gaat werken.
Nee hoor ook wat op de streams isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarvoor zouden de pins zijn? Wordt eerste week dus afleveringen kijken. Daarna lopen streams voor op afleveringen. Zijn de afleveringen enkel voor wat achter sl zit.
Goede vraag ... Chayron mag nomineren ... dus dat betekent zijn pin.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarvoor zouden de pins zijn? Wordt eerste week dus afleveringen kijken. Daarna lopen streams voor op afleveringen. Zijn de afleveringen enkel voor wat achter sl zit.
Ja dat weet ik ook niet, ik zie het en dacht, oh zeker voor diegene die het niet hebben, want sommige geen koffer en toen dacht ik inderdaad, waarvan is dat gemaakt en wil je dat wel in je mond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
maar van wel "Haar dan ""
deurmat?
vragen vragen
Hij stond te lang aan geloof ik ik ben nu weer live met tandeborstels gedoequote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:44 schreef ninalove2 het volgende:
klopt het of loopt er een stream achter zo 10 a 15 min.
Hopelijk naar huis,irritante midgetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Lindsey nog steeds niet terug? Lang spel.
Chelsea is toch de irritante?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:55 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hopelijk naar huis,irritante midget
Komt uit Leiderdorpquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:20 schreef ninalove2 het volgende:
Rob. praat dat vroeger bij de sigaren boer kaarten kon kopen van voetbal wedstrijd en dat dan met hele gezin daar naar toe ging en lopend naar station feyenoord volgens mij is die man rotterdammer.
Gewoon BB doen,dat andere is voor bejaardenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kan niet beide tegelijk kijken zegt videoland (ejvjl en bb)
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lindsey is terug. Ze mag vertellen, maar doet het niet. Maar wel adrenaline zegt ze.
Duurdere abo nemen, kan je wel alles zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dan is jouw vl raar, ik heb 1 tabblad ejvjl en 1 bbquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dus ik heb een dure aboquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duurdere abo nemen, kan je wel alles zien.
Het is nog maar dag 1 he .... ik vind trouwens al wel mensen irritant ...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:00 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie al binding met iemand? IK HEB MET NIEMAND EEN Klik.
Sorry , oud toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |