Met die vrij dramatische 1e ronde heb je in ieder geval nog aardige renners binnen kunnen halen, maar het ziet er niet heel hoopvol uitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kom er nu pas aan toe om mijn team wat beter te bekijken na ronde 2:
IZAGIRRE Gorka
WÆRENSKJOLD Søren
CHAVES Esteban
Trentin Matteo
ARANBURU Alex
Carthy Hugh
Clarke Simon
Tiberi Antonio
Wat vinden we er van? Rechter rijtje zou ik zeggen en dan moet ik er nog 6 met een budget van 34,5 miljoen
Vorig jaar had ik na de tweede ronde het volgende team:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met die vrij dramatische 1e ronde heb je in ieder geval nog aardige renners binnen kunnen halen, maar het ziet er niet heel hoopvol uit
1!quote:
4.quote:
LAURANCE Axelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke continentale heren zijn er over de toonbank gegaan?
Rudy Barbier heeft zichzelf gekloond?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
LAURANCE Axel
DYBALL Benjamin
KIELICH Timo
BARBIER Rudy
BOUDAT Thomas
DUPONT Timothy
BARBIER Rudy
Die heeft z'n broer opgegeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rudy Barbier heeft zichzelf gekloond?
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie nog genoeg leuke renners
Ik denk dat het getal 0.11 is. Het wondergetal van Wim.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:07 schreef Momo het volgende:
Dat hele getal raden is een soort minigame geworden binnen FPCL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |