Ik ben woest over 1 renner die er nog in zit en ik de ballen niet had erop te bieden (maar dat kwam wel door mijn budget).quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Even snel door de nog beschikbare renners lijst heen gescrolled, hier worden we niet vrolijk van.
Ja het wisselt heel erg, maar via forum ging tot nu toe goed, via pm nietquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:10 schreef knijn1985 het volgende:
snap ik ook niet maar schijnbaar geen acces nodig als het via forum is en via pm wel ofzo?
Getal 1 t/m 10quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En nu? De spanning is om te snijden.
Hetzelfde ja, 1 renner die ik graag had gewild, maar waar ik vrij zeker van was dat hij opgepikt ging worden. Volgende ronde denk ik dat ik hem maar weer laat liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben woest over 1 renner die er nog in zit en ik de ballen niet had erop te bieden (maar dat kwam wel door mijn budget).
Korte research heeft nog 50 namen gevonden die ik niet als totaalmongolen registreer waar ik denk dat je met een klein budget ook kans op maakt - er zijn ook nog wel zeker een vijftal subtoppers te vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Even snel door de nog beschikbare renners lijst heen gescrolled, hier worden we niet vrolijk van.
Plak je hem voor de zekerheid nog hierquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:10 schreef knijn1985 het volgende:
snap ik ook niet maar schijnbaar geen acces nodig als het via forum is en via pm wel ofzo?
Werktquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:28 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)mucafmtw6zfwp8rc5kk4
Een overzichtje van welke CT renners al weg zijn is in deze fase ook wel fijnquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:38 schreef Pino112 het volgende:
ŠTYBAR Zdeněk Team Jayco AlUla (WT)
Staat nog bij Beschikbaar, maar Goten heb hem al.
Ik wil jou, @hhh38 en @Immerdebestebob verzoeken om niet precies voor die Fransoos te gaan die ik mogelijk wil hebbenquote:
je kan altijd met CTRL-F zoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een overzichtje van welke CT renners al weg zijn is in deze fase ook wel fijn
Er is een monsterbod uitgebracht op een Fransoos.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil jou, @:hhh38 en @:immerdebestebob verzoeken om niet precies voor die Fransoos te gaan die ik mogelijk wil hebben
Ik heb Dyball, verder zoeken jullie het maar uitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een overzichtje van welke CT renners al weg zijn is in deze fase ook wel fijn
Ik heb in ronde 1 eigenlijk al genoeg renners binnengehaald voor het Franse circuit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil jou, @:hhh38 en @:immerdebestebob verzoeken om niet precies voor die Fransoos te gaan die ik mogelijk wil hebben
Nouja 14 lijkt me te veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb in ronde 1 eigenlijk al genoeg renners binnengehaald voor het Franse circuit.
Hoewel, heb je er ooit echt genoeg?
2.5quote:
telraam nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:58 schreef Momo het volgende:
Bij @:heywoodu staan nu 15 renners, maar een team is toch max 14 renners?
Kunnen jullie dit waarderen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je was goed op dreef gisteren Bob! Over een paar dagen weer?
Erg leuk (voor een uurtje dan)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit waarderen?
@Mani89 zoekt er ook nog 1!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
5!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:12 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Getal 1 t/m 10
ik heb om 10:11:12 een getal laten bepalen op random.org
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
zat een filter opquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan het kloppen dat de slide Biedingen 2 in het dropbox bestand niet werkt? Ik wil nog even de biedingen van iedereen bekijken van de vorige ronde maar ik zie alleen dit:
[ afbeelding ]
Nu werkt hetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:44 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
zat een filter op
Probeer nog eens
Het is dat ik op een gegeven moment echt wilde slapen, maar verder zeker van genotenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft wel een contractjaar! @wimderonquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:16 schreef franklop het volgende:
Biedronde 4 ben ik er niet. Dus een aanzienlijk probleem als ik geen 6 renners binnenhaal.
Al gaat José Herrada natuurlijk voor 100 rondezeges zorgen
Ik vond die cryptische omschrijvingen wel leuk. Maar na een uur teasen zou ik de sheet delenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dat ik op een gegeven moment echt wilde slapen, maar verder zeker van genoten![]()
Tip: iets minder vaak een cryptische omschrijving en iets meer stats:9
Oh ik vond ze ook leukquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond die cryptische omschrijvingen wel leuk. Maar na een uur teasen zou ik de sheet delen
Leuke methodequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke methodeen ik doe het zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |