quote:
welke ?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Chelsea lijkt op duckface van vorig jaar
Zijn sponsors hebben het niet voor niets gestoptquote:Op maandag 9 januari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
michael angelo
een F3 coureur??
als je echt goed bent ga je niet in BB
preciesquote:Op maandag 9 januari 2023 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn sponsors hebben het niet voor niets gestopt
amy?quote:
Ze overtreft nog niet de hysterische Grace van vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2023 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Oh my god oh my god is het enige wat ik haar hoor zeggen. Haha echt nog een jonge meid
Behalve spijtquote:Op maandag 9 januari 2023 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk beslissen ze zelf nu of hun koffer mee mag of niet. Dus geen gejank achteraf
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jaen gaat naar binnen zonder ondergoed
Ze is teveel…quote:
quote:
Niks moet hė of gewoon wisselen ene dag bb andere dag ejvjlquote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef mijntjexx het volgende:
Ik krijg nu al error dat ik 2 real life soaps tegelijkertijd moet gaan volgenHoe the fuck ga ik dit doen
is het op de ene stream saai/streamlock kijk de andere stream. win win situatiequote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niks moet hė of gewoon wisselen ene dag bb andere dag ejvjl
Ik haat mezelf nu al hoeveel Cossen ik na moet gaan lezen de komende maanden..errorrrrrrrrquote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niks moet hė of gewoon wisselen ene dag bb andere dag ejvjl
Idd en ik ga bb sowieso meer volgenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is het op de ene stream saai/streamlock kijk de andere stream. win win situatie
Thomasquote:Op maandag 9 januari 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
Weten we gelijk wie die wall gevuld heeft
Tijdens de talloze streamlocks van BB even kijken hoe het bij EJVJL gaat is mijn strategiequote:Op maandag 9 januari 2023 20:44 schreef mijntjexx het volgende:
Ik krijg nu al error dat ik 2 real life soaps tegelijkertijd moet gaan volgenHoe the fuck ga ik dit doen
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef Ireth het volgende:
Dat wordt een handeltje in coinsjij 3 coins, ik een blowjob
Chelsea is Nederlands.quote:
Hele Sjerraldien wat mij betreftquote:Op maandag 9 januari 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Die styliste van geraldine kunnen ze wat mij betreft ook beter vervangen
febo wil ook in de spotlightquote:
Omdat bigbrotherquote:Op maandag 9 januari 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom the wall en niet gewoon de muur
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef odie22 het volgende:
dit is toch dezelfde voice-over als vorig jaar ?
Tv nu om half 10 streamquote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef mario390 het volgende:
kijken du tv of stream?
tv heb ik de zender wel
Ja het lijkt me een leuk vrouwkequote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond judy al leuk van alleen een foto
Tvquote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef mario390 het volgende:
kijken du tv of stream?
tv heb ik de zender wel
het is ook nietquote:Op maandag 9 januari 2023 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom the wall en niet gewoon de muur
TVquote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef mario390 het volgende:
kijken du tv of stream?
tv heb ik de zender wel
ja dit is dezelfde. de eerste van twee edities terug was een overstaanbare ramp.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:49 schreef odie22 het volgende:
dit is toch dezelfde voice-over als vorig jaar ?
Mini mallquote:Op maandag 9 januari 2023 20:50 schreef Was-beer het volgende:
Waar in het huis is die wallwat was daar vorig jaar?
Gameroom geloof ik of mallquote:Op maandag 9 januari 2023 20:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ja dit is dezelfde. de eerste van twee edities terug was een overstaanbare ramp.
Tvquote:Op maandag 9 januari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
Jongens ik ben heel blont maar ik zie wel een streampagina voor BB op Videoland maar nog geen beeld..
waar en hoe kijken jullie?
Op tv.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
Jongens ik ben heel blont maar ik zie wel een streampagina voor BB op Videoland maar nog geen beeld..
live kijken via videoland niet bij de streams maar bij het tabje livequote:Op maandag 9 januari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
tv elke avond uitzending rememberquote:Op maandag 9 januari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
De tv uitzending op RTL5. Ook via Videoland te kijken via Live --> Live TVquote:Op maandag 9 januari 2023 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
Had ik ook gedaanquote:Op maandag 9 januari 2023 20:52 schreef engine het volgende:
Al die vrouwen coins inleveren natuurlijk
Top thanks!!quote:Op maandag 9 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
live kijken via videoland niet bij de streams maar bij het tabje live
of op rtl5
gelukt!quote:Op maandag 9 januari 2023 20:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
De tv uitzending op RTL5. Ook via Videoland te kijken via Live --> Live TV
Ik nietquote:
kindje zal papa niet meer herkennen als hij lang verblijft .quote:
3 maandenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kindje zal papa niet meer herkennen als hij lang verblijft .
Het zal vast niet zonder overleg gedaan zijnquote:
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eens maar ik vindt dat bizarquote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ach jongens hij is de eerste en zeker de laatste niet die kindjes achter laat voor een rls.
Nou hij is niet jaren weg hoorquote:Op maandag 9 januari 2023 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen. Maar goedquote:
zo'n grote fan zijn we nu ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen. Maar goedik zou sowieso niet meedoen.
Ja lijkt me een leuke gozerquote:
Er moet ook publiek zijn hèquote:Op maandag 9 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo'n grote fan zijn we nu ook weer niet![]()
moet dat nou, we zijn nog geen kwartier hier, en nu al weer dit?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:56 schreef mario390 het volgende:
geraldine ik weet waar je
kont te zien is
quote:
Joehoequote:Op maandag 9 januari 2023 20:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Nou mensen, daar gaan we weer.
Een nieuw seizoen van BB!
Ook ik ben er weer bij om mee te cossen
Of gracequote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef Emptystreet het volgende:
Die Chelsea word echt een Zoey 2.0, nu al niks mee.
quote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
moet dat nou, we zijn nog geen kwartier hier, en nu al weer dit?
Tandpasta op je vinger en poetsen maarquote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
Je tandenborstel zal maar in die wall zitten.. lekker stinken..
En dan weken in een roze pak lopen?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Als je niet weet waar die coins voor zijn, dan ga je toch geen risico nemen door je koffer mee te nemen en dan maar 2 coins overhouden, ik zou het niet doen in ieder geval.
Op z'n Eriksquote:Op maandag 9 januari 2023 20:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tandpasta op je vinger en poetsen maar
Hier graag alleen over BBquote:
ja kan .. vind ik echt noodoplossing..quote:Op maandag 9 januari 2023 20:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tandpasta op je vinger en poetsen maar
Zal toch iemand anders wel een tandenborstel bij hebben?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
Je tandenborstel zal maar in die wall zitten.. lekker stinken..
De uitzending nu is toch ook niet live.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef spapaars het volgende:
Wel netjes dat ze geen live logo in beeld hebben.
vreselijk... die ene vrouw vorig jaar.. hoe heet ze ook alweer ...quote:Op maandag 9 januari 2023 20:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
En dan weken in een roze pak lopen?
juistquote:Op maandag 9 januari 2023 21:00 schreef Ireth het volgende:
Charlotte lijkt me vaste klanten korting krijgen bij de Bergman-kliniek...
Niet belangrijk is een ander forum onderdeel voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
snap ik, daar kijkt niemand naarquote:Op maandag 9 januari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij JAA zijn we er bijna
4 maanden
dr zijn ook geen streamsquote:Op maandag 9 januari 2023 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De uitzending nu is toch ook niet live.
ieuw delen?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zal toch iemand anders wel een tandenborstel bij hebben?
Nee, maar wel uitzonderlijk.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:01 schreef engine het volgende:
Vind die Charlotte wel erg over de top met haar verhalen. Vind het niet zo boeiend.
Hey Yvonnequote:
Sowiesoquote:Op maandag 9 januari 2023 21:02 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Charlotte de hele boel bij elkaar heeft geneukt is dat wereldje.
Damindeniequote:
Nu schijnbaar ff wel struis, vanaf half 10 gaat dat weer veranderen. Niet te druk maken erom.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr zijn ook geen streams
dus snap ff niet wat dr in Cos gebeurd
beleid lik me lolly
Ze ziet er wel uit als iemand die d'r lichaam gebruikt voor aandacht ja. Beetje zoals Chelsea eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2023 21:02 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Charlotte de hele boel bij elkaar heeft geneukt is dat wereldje.
hahaha ja zoietsquote:Op maandag 9 januari 2023 20:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
En dan weken in een roze pak lopen?
Ik vind Chelsea irritanter dan die Charlotte, tot nu toe.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als iemand die d'r lichaam gebruikt voor aandacht ja. Beetje zoals Chelsea eigenlijk
Of ze is gewoon knap, kan ze ook niks aan doen. Ik vond haar wel prima overkomenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als iemand die d'r lichaam gebruikt voor aandacht ja. Beetje zoals Chelsea eigenlijk
Wie vind je mooier charlotte of chelsea?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind dat juist wel leukquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef IkFok het volgende:
wel jammer dat het weer samen met de belgen is
Nee vond ik juist mooi man. 2 totaal verschillende wereldenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef IkFok het volgende:
Charlottequote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie vind je mooier charlotte of chelsea?
Nee dan switchen we heeeel snel naar EJVL, of daar iets boeiends isquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Moeten we ook over de reclame en zo cossen?
ik voel me erg welkomquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef IkFok het volgende:
Jap, niet zo irritant of whatever.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Of ze is gewoon knap, kan ze ook niks aan doen. Ik vond haar wel prima overkomen
OMG ... dan wordt het nog gezellig ..quote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Kunnen ze een tikkie sturen naar goplayquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef IkFok het volgende:
Lastig. Chelsea is minder aan gesleuteld, maar Charlotte heeft iets over zich heen wat mij meer aanspreekt.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie vind je mooier charlotte of chelsea?
En? Wat zie je?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dan switchen we heeeel snel naar EJVL, of daar iets boeiends is
Daar gaan we geen fuck van zien.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OMG ... dan wordt het nog gezellig ..
Nieuwe VW = lelijkquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Moeten we ook over de reclame en zo cossen?
Vond die koprol van die maaltijd bezorger wel tofquote:
De wonderen van V2 van videoland..quote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
Nu we nog niet echt onstream zijn. Hoe voorkom ik dit?
Moet ik dan echt[ afbeelding ]
moet ik dan Premium nemen zodat ik op 4 apparaten / 4 streams kan kijken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
ja heb ook abo voor 0.99 per maand met 1 stream maar moet nu ook kiezen of bb of ejvjlquote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeraskater heeft de nieuwe golf afgelopen vrijdag opgehaald. Ook best mooiquote:
Vond tot nu toe de Belgen vaak spraakmakender dan de NL'ersquote:Op maandag 9 januari 2023 21:04 schreef IkFok het volgende:
ja ik heb premium en kan wel 4 streamsquote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeraskater heeft de nieuwe golf afgelopen vrijdag opgehaald. Ook best mooi
Dus dan hoef ik niet omhoog te komen. Dank jequote:
EEn hoger abo afsluiten, het duurste abo kan je 4 schermen kijkenquote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel Rinardo en fijn dat je er weer bij bentquote:Op maandag 9 januari 2023 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik heb premium en kan wel 4 streams
Ik doe ejvjl op mijn oude Samsung telefoon en BB op de laptop aan. Hoop dat videoland dat accepteertquote:Op maandag 9 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
denk het niet als je maar betaald voor 1 streamquote:Op maandag 9 januari 2023 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe ejvjl op mijn oude Samsung telefoon en BB op de laptop aan. Hoop dat videoland dat accepteert
Ze was daar nanny en P.Aquote:Op maandag 9 januari 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
charlotte was ik op instta zij
is teveel met luxe bezig,
in amerika en modepop
maar haar vater is overleden
quote:Op maandag 9 januari 2023 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar er zijn toch maar 2 streams op videoland?quote:Op maandag 9 januari 2023 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja , mensen snappen nog niet helemaal waar en hoe, maar vervelend idd, ik blijf hierquote:
ze bedoelen 2 van BB en 2 van JVJLquote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
maar er zijn toch maar 2 streams op videoland?
van EJVJLquote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
2x bb en 2x ejvjl streamsquote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
Nee helaas niet. Ze gooien je er op den duur uit. EJVJL vond ik zo prima te doen en switchte de stream weer aan als er iets te beleven was. Na een paar minuten valt de 'eerste geopende' stream eruit.quote:Op maandag 9 januari 2023 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe ejvjl op mijn oude Samsung telefoon en BB op de laptop aan. Hoop dat videoland dat accepteert
nee ook 2 van ejvjlquote:Op maandag 9 januari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
Bij beide streams op EJVJL pakt ie het idd niet, hoop dus wel met 1 BB en 1 EJVJLquote:Op maandag 9 januari 2023 21:09 schreef IkFok het volgende:
[..]
denk het niet als je maar betaald voor 1 stream
serieuze verbetering opzichquote:Op maandag 9 januari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Die tatyana is wel een verademing ten opzichte van die peter
jaaaaaquote:Op maandag 9 januari 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi! Wat leuk! De koningin van FOK! op bezoek![]()
Nu Geraldine nog wegquote:Op maandag 9 januari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Die tatyana is wel een verademing ten opzichte van die peter
Hey Lavenderrquote:Op maandag 9 januari 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi! Wat leuk! De koningin van FOK! op bezoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |