abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207481349
pi_207481368
@yinu heel herkenbaar met de katten hier. Als er eentje naar de DA is geweest is het echt een tijdje niet gezellig in huis.

@Kaatje1 goed nieuws O+ fijn om te horen.
pi_207481435
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207481464
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
"Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is."

Ze geeft er niet heel veel om. En andersom ook niet, wanneer ik alleen met Elin naar de dierenarts ben geweest merk je er niet veel aan.
Jaren geleden kreeg Nika een roesje omdat er bloed moest worden afgenomen (huidige arts deed het zo even :D ) en toen kreeg ik haar slapend mee terug naar huis (had anders geen vervoer meer die dag). Toen zat ik met haar op de grond en kwam Elin er bij liggen. Toen Nika ging zwabberen (lopen kan je het niet noemen) liep ze wel mee en er heel dicht tegenaan om te zorgen dat ze niet omviel. En hield haar tegen toen ze op de krabpaal wilde klimmen.
Aaaah, dat is zo schattig O+
pi_207481747
Jong0ns ik vond een leuk topic op FOK!:
MUZ / Laat ChatGPT vragen uit liedjes beantwoorden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207482419
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
  maandag 9 januari 2023 @ 14:16:50 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207482444
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Even de keukenkast opgeruimd. Geloof dat ik de eerstkomende 5 jaar geen risottorijst meer hoef te kopen. Ook olijven in blik/glas (voor de zekerheid in huis) hoeft niet, en heb ook flink wat blikken kokosmelk in huis :D
Dat had ik met pasta, dus het afgelopen jaar fucking veel pasta gegeten, is pasta nu 3x zo duur :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207482451
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
pi_207482483
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hier was de risottorijst bijna op en de kokosmelk helemaal. :7

Verder is het hier wel een beetje een supermarkt, qua voorraad :')
Oh ja, ik kan hier ook wel een gezin van 4 een week van voedsel voorzien :D
pi_207482490
Onze Loebes wordt vanavond ingeslapen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_207482507
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:
Ach @Thinkk-Pinkk wat afschuwelijk, zo erg voor jullie -O-
pi_207482512
quote:
:'(
Heel veel sterkte voor jullie. :*
pi_207482616
Sterkte TP ;(
Spoilers!
  maandag 9 januari 2023 @ 14:38:46 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207482665
quote:
Sterkte TP, vandaag, en de periode die komt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207482741
quote:
Heel veel sterkte :*
pi_207482870
quote:
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207482900
Ik las goed Nika nieuws!

Hier zo’n 100 mails en een onverwacht online overleg. Moest ik op een thuiswerkdag toch nog een bh aan :(

Nu de mails doorgewerkt, spoedklusjes gedaan en de lijst nu even opzij gelegd voor een late lunch. Pannenkoeken gemaakt met jam uit kerstpakket van werkgever /goede medewerker is
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207483447
quote:
Ach, wat droevig. Veel sterkte.
pi_207484318
quote:
Ach ach ach :'( :'( :'(
:* :* :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207484485
Sterkte @Thinkk-Pinkk :* :* wat ontzettend verdrietig..
  maandag 9 januari 2023 @ 16:34:31 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207484632
quote:
Och. Wat een verdriet.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 januari 2023 @ 17:14:52 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207485050
Sterkte TP :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207485189
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
We doen al jaren intensief zaken met een volk van 40 lichtjaar verderop, nadat we eerst tientallen van hun UFOs hebben neergeschoten en de piloten hebben doodgemaakt (????!?!?!?!) onder leiding van een Dark Program van de USA.
En de voor de 2e wereld oorlog opgezette Duitse basis op Antarctica was een springplank naar een ondergrondse wereld daar waar de Nazi's de baas zijn, en van waaruit ze ruimtevluchten doen door een gat in het ijs.

En ergens doen die dan zaken met de Cabal (die as far as I know Joodse roots heeft) ?!?!
😳😳😳
pi_207485200
quote:
Verdrietig zeg. Sterkte. 💐
pi_207485206
@Thinkk-Pinkk ;( sterkte *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: