dat wordt 2 weken stil zitten en niks doenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:46 schreef Ama het volgende:
Maar het gaat ook nog wel een kutplek worden met genezen als de hechtingen eruit zijn zei ze. Je beweegt het schijnbaar echt vaak daar.
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry dat je het zo moest horen.
Gezien de locatie lijkt het me eerder een tietplek?quote:Op maandag 9 januari 2023 14:46 schreef Ama het volgende:
Maar het gaat ook nog wel een kutplek worden met genezen als de hechtingen eruit zijn zei ze. Je beweegt het schijnbaar echt vaak daar.
Even huilen hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de locatie lijkt het me eerder een tietplek?
Het was Kelenföldquote:Op maandag 9 januari 2023 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel knap, want Keleti pu is een kopstation
Ja, vreselijk. Daarom ga ik niet naar de bios.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de bios altijd, En dan ook nog dat geritsel
Hier ook even een inkakmoment. Maar misschien is het ook de analyse waaraan ik aan het werken was.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens zo ongelooflijk moe
Ditquote:Op maandag 9 januari 2023 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry dat je het zo moest horen.
Ik ben eindelijk een beetje aan het opknappen na een kopje drinkbouillonquote:Op maandag 9 januari 2023 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ineens zo ongelooflijk moe
Ik was bezig met een rapportage.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook even een inkakmoment. Maar misschien is het ook de analyse waaraan ik aan het werken was.
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
Ik wist gewoon dat die like van @:dud0r kwam.
ik met autorisatiesquote:Op maandag 9 januari 2023 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was bezig met een rapportage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |