ziet er heel leuk uitquote:Op maandag 9 januari 2023 13:40 schreef Karzai het volgende:
Is een oude tram remise zitten ook de foodhallen voor een lekker hapje in en winkeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind mijn tv op foto ook kleiner lijken.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist dat ik vorig jaar nog een foto had gemaakt toen we het ook over schermen hadden hier
[ afbeelding ]
Maar tv is dus 55" en laptopscherm 13" en dan zit ik net een 3/3,5 meter vanaf (de tv dan he), dus in perspectief is die tv helemaal niet zo groot
Is dit nieuws? Is al jaren bekendquote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
Dat heb ik met andere dingenquote:Op maandag 9 januari 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn tv op foto ook kleiner lijken.
Scheelt ook veel als die aan de muur hangt, mijn vorige tv was kleiner maar stond op de kast en die was veel meer 'aanwezig'quote:Op maandag 9 januari 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind mijn tv op foto ook kleiner lijken.
Pas een jaar of 30 ofzo jaquote:Op maandag 9 januari 2023 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit nieuws? Is al jaren bekend
Blijf dan maar thuis zitten, wilde je net een avondje mee uit nemenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de bios altijd, En dan ook nog dat geritsel
Jij bent toch ook niet vreemd van fokkers?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:53 schreef Ama het volgende:
FOK!kers die een relatie hebben met elkaar.
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet vreemd van fokkers?
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blijf dan maar thuis zitten, wilde je net een avondje mee uit nemen
Misschien.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet vreemd van fokkers?
nicequote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rest van de week weer regen en 2 graden warmer
als we nou de regen weg laten en er 10 graden bij doenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag ook al de hele dag regenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg gaan FTW.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de bios altijd, En dan ook nog dat geritsel
nog beterquote:Op maandag 9 januari 2023 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we nou de regen weg laten en er 10 graden bij doen
Echt he. Gister ook al. Al maandenlang stabiel 17.5 graad bij mij thuis maar gister vond ik het binnen koud aanvoelen.quote:
ik heb het hier nu 16.5 binnen ipv 17.5 gisteren. denk dat ik dat voelquote:Op maandag 9 januari 2023 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt he. Gister ook al. Al maandenlang stabiel 17.5 graad bij mij thuis maar gister vond ik het binnen koud aanvoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |