Dat probleem had ik ook gisterenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt he. Gister ook al. Al maandenlang stabiel 17.5 graad bij mij thuis maar gister vond ik het binnen koud aanvoelen.
geen probleem meequote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef bitterbal het volgende:
nou heren
Spermakwaliteit holt achteruit door plastic, maar strengere EU-wetten blijven nog uit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tten-blijven-nog-uit
Ik zal ze vast bellen dat ze hun inkopen verdubbelenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:32 schreef dud0r het volgende:
Maar lieve KSC schatjes patatjes vreetboeien van me.
@:ama en ik hebben het er zo even over gehad enzo en we gaan een vreetmeet organiseren.
In Amersfoort bij 22High, waarom daar dan dud0rtje? nou kijkbuisvriendjes en vriendinnetjes.
1. het is vreten.
2. het is met de auto te bereiken(parkeergarage er onder)
3. Het is ook vanaf het station prima te lopen(10 minuutjes)
4. Amersfoort is redelijk centraal
5. We kunnen vanaf daar ook nog de stad in wandelen en ergens wat gaan drinken voor degene die niet willen eten(ervoor of erna of wat dan ook)
Wat ontbreekt er nog?
JULLIE
En een datum maar ik ga pas een prikker sturen als ik weet wie er interesse hebben om mee te gaan voor we een vervuilde prikker met allemaal lurkers en grapjassen hebben
Inschatting is pas ergens in maart dan hebben we nog tijd zat om te plannen en dingen te regelen
Dus wie heeft er zin en wil je dan alleen een beetje drankjes doen of als een ekte ekte vreetboei een vreetschuur failliet vreten?
[ afbeelding ]
Leuk idee! Ik wil welquote:Op maandag 9 januari 2023 14:32 schreef dud0r het volgende:
Dus wie heeft er zin en wil je dan alleen een beetje drankjes doen of als een ekte ekte vreetboei een vreetschuur failliet vreten?
Ga jij?quote:Op maandag 9 januari 2023 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zal ze vast bellen dat ze hun inkopen verdubbelen
@:haags
Ik heb wel interesse.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:32 schreef dud0r het volgende:
@:ama en ik hebben het er zo even over gehad enzo en we gaan een vreetmeet organiseren.
In Amersfoort bij 22High, waarom daar dan dud0rtje? nou kijkbuisvriendjes en vriendinnetjes.
1. het is vreten.
5. We kunnen vanaf daar ook nog de stad in wandelen en ergens wat gaan drinken voor degene die niet willen eten(ervoor of erna of wat dan ook)
Wat ontbreekt er nog?
JULLIE
En een datum maar ik ga pas een prikker sturen als ik weet wie er interesse hebben om mee te gaan voor we een vervuilde prikker met allemaal lurkers en grapjassen hebben
Inschatting is pas ergens in maart dan hebben we nog tijd zat om te plannen en dingen te regelen
[ afbeelding ]
Ik vind die vreetschuren vreselijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen hier natuurlijk gelijk het menu aan het checkenquote:Op maandag 9 januari 2023 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Website van restaurant ligt meteen plat
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
Lijkt me wel gezellig , kan wel in het weekendquote:Op maandag 9 januari 2023 14:32 schreef dud0r het volgende:
1. het is vreten.
Wat ontbreekt er nog?
JULLIE
[ afbeelding ]
Kom je ook?quote:Op maandag 9 januari 2023 14:41 schreef Karzai het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wat of waar we gaan eten
quote:Op maandag 9 januari 2023 14:32 schreef dud0r het volgende:
1. het is vreten.
Wat ontbreekt er nog?
JULLIE
[ afbeelding ]
Ja kom ook.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het eten dan zelf halen of zijn de slaven inbegrepen?
Ja jezus we gaan niet smiddags eten hoor.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het wel hoor, liefst wel in de middag ofzo
's Middags beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2023 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus we gaan niet smiddags eten hoor.
Gewoon tussen 13.00 en 19.00quote:
meh. ook mooi kutquote:Op maandag 9 januari 2023 14:35 schreef Ama het volgende:
Waar ik al een beetje bang voor was. Ze zei dat het beter is dat ik niet ga schoonmaken deze week ook omdat ik nog rechtshandig ben zodat het nog meer beweegt. Ze is bang dat de hechting gaat knappen en het begint ook geīrriteerd te raken.
Ik heb iets erop gekregen met Betadine. Moet ik in ieder geval tot morgen laten zitten.
Ik wil wel een bordje voor je halen hoorquote:Op maandag 9 januari 2023 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het eten dan zelf halen of zijn de slaven inbegrepen?
beginnen we eerst in de stadquote:
ga je samen met fles?quote:Op maandag 9 januari 2023 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel met vakantie tot en met de 20e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |