Thnx voor het mooie topicquote:
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:06 schreef chufi het volgende:
Ah .. ok de boodschap is duidelijk... Koken op gas is vergelijkbaar als meeroken en dus schadelijk voor de gezondheid... we moeten van het gas af..
Zeker als je op gas blijft koken ...quote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?
Of weet ik veel hoeveel duizenden andere dingen doet.quote:
Hij zou die dierentuin moeten suen wegens gevaarlijk en ondeugdelijk materiaalquote:Op maandag 9 januari 2023 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
De bomen van tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
echt johquote:
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaidenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt joh![]()
Die ( nu ex-) president riep al vóór de verkiezing dat als hij niet zou winnen, dat de stemmingen gemanipuleerd zijn.
Echt alles identiek. Een ook hier weer uiterst rechts. Wat is dat toch met die lui
Heujquote:
Veel mensen die extreem rechtse opvattingen hebben momenteel. En dat Qanon gedoetje helpt niet bepaald.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaiden
Hij zit toch ook lekker bij zijn vriendje nu, wat had je anders verwacht.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt joh![]()
Die ( nu ex-) president riep al vóór de verkiezing dat als hij niet zou winnen, dat de stemmingen gemanipuleerd zijn.
Echt alles identiek. Een ook hier weer uiterst rechts. Wat is dat toch met die lui
Hebben we dit niet al veel vaker gezien in de geschiedenis? Het is puur een herhaling van zetten.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaiden
En dan dit soort mongolen die de boel lopen opstoken ook nog. Hoe dan?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we dit niet al veel vaker gezien in de geschiedenis? Het is puur een herhaling van zetten.
En het besef dat we niet in staat zijn te leren van de geschiedenis.
Dit zijn wel de engste, heel rijke gekkenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan dit soort mongolen die de boel lopen opstoken ook nog. Hoe dan?
Terechte reactie er op dus
[ twitter ]
Dat al zijn raketjes mogen ontploffen de rest van zijn leven
Ja ja, ik ben er al.quote:
Ik heb vandaag je uitgebreide familie gezienquote:
Ik heb vandaag een kantoor gezien vanwege een sollicitatie.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je uitgebreide familie gezien
En hoe ging het?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kantoor gezien vanwege een sollicitatie.
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.quote:
Komt wel goed !! Btw is was deze helemaal vergetenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.
Ah, hopen dat zij dan snel iets voor je hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.
Dank je, ik heb nog 2 sollicitaties lopen en ik was vandaag nog gebeld zag ik net.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hopen dat zij dan snel iets voor je hebben
Avond schoonheid.quote:
Klinkt positiefquote:Op maandag 9 januari 2023 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb nog 2 sollicitaties lopen en ik was vandaag nog gebeld zag ik net.
Ik ben niet geheel ontevreden.quote:
Mooizoquote:Op maandag 9 januari 2023 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet geheel ontevreden.
quote:
Niet als ik achter mijn pc zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook ineens dat fok niet meer de pagina's ververst?
Nee je hebt een banquote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren wel last van gehad, maar verder nog niet.. denk dat meeste last van hebben die geen abo hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het eerste wat je ziet als je een ban hebt is "Updates zijn uitgeschakeld" Geloof me ik ben een expertquote:
Wat is MA?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat net ff te wachten en err bleek gewoon niets gepost te zijn in MA
Oh dat kan best, heb maar 1 keer een ban gehad en daar verder niet opgeletquote:Op maandag 9 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet als je een ban hebt is "Updates zijn uitgeschakeld" Geloof me ik ben een expert
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb daar de afgelopen dagen meerdere klachten over gelezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn actieve topics denk ik. Myatquote:
Slimme Soury of een domme MrsL.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah klinkt wel logisch ja
Slimme Soury
Domme chufi, het is Myat(s)quote:Op maandag 9 januari 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slimme Soury of een domme MrsL.
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
Nou dom ben ik niet, maar wel minder slimquote:Op maandag 9 januari 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slimme Soury of een domme MrsL.
Juistquote:Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah klinkt wel logisch ja
Slimme Soury
Hier kom ik nog eens op terug.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dom ben ik niet, maar wel minder slim
Dat moet je zeggen bij een job interviewquote:Op maandag 9 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier kom ik nog eens op terug.
* Loveable noteert de datum 31 decemberquote:Op maandag 9 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier kom ik nog eens op terug.
Lekker veilig ik noteer het evenquote:Op maandag 9 januari 2023 18:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable noteert de datum 31 december
You naughty girlquote:Op maandag 9 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet als je een ban hebt is "Updates zijn uitgeschakeld" Geloof me ik ben een expert
Ze is soms best wel een boefje.quote:
Dat is het niet, dan zou ik niet na een F5 nieuwe posts moeten krijgenquote:
Ah, ben ik niet de enige, dan ga ik de boel hier niet slopen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb daar de afgelopen dagen meerdere klachten over gelezen.
Wacht nog maar even, en anders kan je altijd nog een knokploeg bij elkaar roepen.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet de enige, dan ga ik de boel hier niet slopen.
Waarom nou weer een knokploeg? We hebben Soury toch.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht nog maar even, en anders kan je altijd nog een knokploeg bij elkaar roepen.
Op dat moment was er niets na F5quote:Op maandag 9 januari 2023 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het niet, dan zou ik niet na een F5 nieuwe posts moeten krijgen
Daar is Soury te lief voorquote:Op maandag 9 januari 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom nou weer een knokploeg? We hebben Soury toch.
Met hier bedoelde ik in dit geval mijn eigen pcquote:Op maandag 9 januari 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht nog maar even, en anders kan je altijd nog een knokploeg bij elkaar roepen.
Er moest even gewerkt wordenquote:
Soury is een kreng met haar hart op de juiste plaats.quote:
Owquote:Op maandag 9 januari 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hier bedoelde ik in dit geval mijn eigen pc
Nog niet eens 40+
Heb je gisteren wel de plannen voor de nieuwe meet gelezen?quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 9 januari 2023 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel de plannen voor de nieuwe meet gelezen?
En daarna spareribs eten aan de Dennenweg?quote:Op maandag 9 januari 2023 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel de plannen voor de nieuwe meet gelezen?
quote:
Wilde net iets zeggen ja, op wat minder subtiele wijzequote:
Kans is er dat die Dennenweg er dan niet meer isquote:Op maandag 9 januari 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna spareribs eten aan de Dennenweg?
Laat je niet weerhoudenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde net iets zeggen ja, op wat minder subtiele wijze
Toch een knokploeg?quote:Op maandag 9 januari 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is er dat die Dennenweg er dan niet meer is
Ik dacht al, het lijkt mij wel leuk om een Den Haag meet te hebben zoald Domni en Aiobadingens met de Utrechtmeet in elkaar hebben gedraaid. Die hadden ze verdomd luik in elkaar gezet.quote:
Iemand begon erover en ik had een idee. Dat moest nog worden uitgewerkt maar we hadden ook net een meet achter de rug. Ik had zoiets van even het idee laten rusten.quote:
Den Haag is leuk, maar had het idee dat jij het vooral op de Tweede Kamer voorzien hadquote:Op maandag 9 januari 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht al, het lijkt mij wel leuk om een Den Haag meet te hebben zoald Domni en Aiobadingens met de Utrechtmeet in elkaar hebben gedraaid. Die hadden ze verdomd luik in elkaar gezet.
Soury op de stoel van de kamervoorzitter plempen.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Den Haag is leuk, maar had het idee dat jij het vooral op de Tweede Kamer voorzien had
Dat kunnen we haar niet aandoenquote:Op maandag 9 januari 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury op de stoel van de kamervoorzitter plempen.
En dan verkleed als shaman zoals dat tegenwoordig bon ton is bij dat soort bezettingen zekerquote:Op maandag 9 januari 2023 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury op de stoel van de kamervoorzitter plempen.
Haar als minister van kinderzaken lijkt mij ook weer niet echt een goed idee.quote:
Ik wilde naar de tweede kamer,quote:Op maandag 9 januari 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand begon erover en ik had een idee. Dat moest nog worden uitgewerkt maar we hadden ook net een meet achter de rug. Ik had zoiets van even het idee laten rusten.
We zeggen niet voor niets dat iemand die het financieel goed voor elkaar heeft onder de pannen is.quote:
Nieuwe grotere hapjes pan, heel ruim 100 euroquote:
Das niet goedkoop voor een simpele hapjes panquote:Op maandag 9 januari 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe grotere hapjes pan, heel ruim 100 euro
Daar kom ik echt nooit, gaat niet gebeuren ookquote:
ja ja ... maar niet voor pannenquote:Op maandag 9 januari 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit, gaat niet gebeuren ook
voor eenmalig gebruikquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:56 schreef pullup het volgende:
Haten op de action![]()
Prima gereedschappies
Haha wellicht.quote:
Sterkte ... wanneer is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:57 schreef Prisha het volgende:
@:chufi Ik heb kaartje kunnen scoren voor Ajax - Union Berlin![]()
16 feb.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte ... wanneer is dat eigenlijk?
Ja dat is te hopen inderdaad..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
16 feb.
Hopelijk gaan ze wat beter spelen
Ligt eraan of die ********* weg is die er sinds dit jaar rondlooptquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
16 feb.
Hopelijk gaan ze wat beter spelen
Komende zaterdag wedstrijd 1 in Indiaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:26 schreef chufi het volgende:
Wordt tijd dat er weer gehokkiet gaat worden
Midden in de nacht zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komende zaterdag wedstrijd 1 in India
Ga je ze nu steunen door maandelijks een kookboek te kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:34 schreef pullup het volgende:
Ha kijk, dat is goed nieuws![]()
https://www.at5.nl/artike(...)hem-ook-gaat-omarmen
Ik zal in ieder gevalweer eens binnen stappenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je ze nu steunen door maandelijks een kookboek te kopen?
Leuk he, kookboekenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal in ieder gevalweer eens binnen stappen![]()
Heb al wel een aardige verzameling
In ieder geval altijd leu om weer eea te kunnen proberenquote:
En hoe vaak kook je er ook echt uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval altijd leu om weer eea te kunnen proberen
Nauwelijksquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe vaak kook je er ook echt uit?
Zo herkenbaarquote:
Weet je al wat het gaat worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
Ik mag dit weekend weer, nieuwe kookspullen binnen
Geen idee nog eigenlijk. Zoek ik vrijdag wel uit.quote:
Gewoon 2x zo hard rennen als de restquote:
Knap welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon 2x zo hard rennen als de rest
Hard kruipen is ook een heel belangrijke kunst,quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het ook best kunnen hoor
als de rest ineens gaat kruipen
Wordt vervolgd dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijk. Zoek ik vrijdag wel uit.
Vet halen vrijdag voor aardappeltjes uit de oven. Ganzen als het kan. Nu weer even op dieet met rijst en groentequote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt vervolgd dus.
Ik ga donderdag zuurvlees maken, om vrijdags lekker met patat te eten
Oeh, klinkt goedquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt vervolgd dus.
Ik ga donderdag zuurvlees maken, om vrijdags lekker met patat te eten
Op dieet? Dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vet halen vrijdag voor aardappeltjes uit de oven. Ganzen als het kan. Nu weer even op dieet met rijst en groente
Of zelf makenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed
Smakelijk alvast.
Ik moet dat hier eens bij een lokaal frietkot halen.
Vind het altijd wel leuk om zoiets eerst een keer te halen, dan weet je hoe het zou moeten smaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of zelf makenIk heb een recept van Miljuschka
Niet als ik elke dag vreet wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op dieet? Dat heb jij toch helemaal niet nodig
Om er daarna achter te komen dat zelf gemaakt altijd lekkerder isquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk om zoiets eerst een keer te halen, dan weet je hoe het zou moeten smaken.
Nog nooit gegeten namelijk.
Dat heb je inderdaad af en toe weleens een balansdag nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet als ik elke dag vreet wat ik lekker vind.
Dat kan zeker jaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om er daarna achter te komen dat zelf gemaakt altijd lekkerder is
Ik doe dat al een tijdje hoor. Geen vlees ma/do en groente en rijst ofzo. En dan ga ik losquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad af en toe weleens een balansdag nodig.
Boerenkool met spekjes en worst vandaag
Ik probeer dat een beetje om te wisselen, en alles wat lekker is hoeft niet per definitie slecht of dikmakend te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dat al een tijdje hoor. Geen vlees ma/do en groente en rijst ofzo. En dan ga ik los
Ja dat is zo maar ik eet even geen vlees of vis en dan ga ik naar de slager. Ik betaal meer maar zo lekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer dat een beetje om te wisselen, en alles wat lekker is hoeft niet per definitie slecht of dikmakend te zijn.
Ik krijg ineens trek in saté kambing.quote:
Ok googel ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek in saté kambing.
Ben ermee groot geworden.quote:
Ajam hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg ineens trek in saté kambing.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben ermee groot geworden.
Wij woonden vroeger op loopafstand van dit restaurant.
https://www.flamingoparadise.nl/
quote:
Zag net de slalom Flachauquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:43 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
snowboard bad gastein
damen ostenrijkse doppelsieg
en mannen komen nog
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:43 schreef pullup het volgende:
Hallo mario
Zit je de Nederlandse BB te volgen?
Helaasquote:
Hey mario.quote:
Werkt het niet ? En met VPN?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had van jemand account en nu
weet ik niiet hoe ik dat doen zoll
Ik vind dat je werk wel belangrijker is dan BB kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:52 schreef mario390 het volgende:
problem 1 ik ben 3 dagen van 7 per week bij de werk
problem 2 op 16te januar startet bb brasil dat kann ik op iptv
kijken
maar hoe mak ik en account op videoland an?
na ja is nur half belangrijk is geen fixe werk ,is tot februarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat je werk wel belangrijker is dan BB kijken.
Àh ok begrijp ik .... ik kan maar 1 tegelijk kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de kijkt nu 4 streams hij kann met
niemand meer delen
Ik hoop voor je dat je langer kan blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja is nur half belangrijk is geen fixe werk ,is tot februar
en dann zien of ik verlangern kann
hoezo niet bb en JAA?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Àh ok begrijp ik .... ik kan maar 1 tegelijk kijken
Is dat nog steeds destroying computers in Klagenfurt?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja is nur half belangrijk is geen fixe werk ,is tot februar
en dann zien of ik verlangern kann
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nog steeds destroying computers in Klagenfurt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nog steeds destroying computers in Klagenfurt?
Hey zwevert, heb je al in de nieuwe trein mogen toeren?quote:
Ja, vorige week woensdag. Binnenkort weer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey zwevert, heb je al in de nieuwe trein mogen toeren?
Laat even weten als je door Den Haag komt. Dan ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, vorige week woensdag. Binnenkort weer.
quote:
Voorlopig rijden we alleen testbedrijf op de HSL Zuid.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat even weten als je door Den Haag komt. Dan ga ik met je mee.
Netjes ontmantelenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:07 schreef mario390 het volgende:
ja het is eigentlich computers,laptops opschruiving, we gooien
niet met de hammer op
Detail.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voorlopig rijden we alleen testbedrijf op de HSL Zuid.
deze week i schlecht met laptops ,computers gisteren hadden zequote:
Pas maar op... straks hebben jullie geen koffie meerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week i schlecht met laptops ,computers gisteren hadden ze
niks, en vandaag ook niet,
we hebben dann op kaffeemachinen geschruift en van
computer de dvd- drive en netzdelen
Kan ik een mooie review voor de frontpage schrijven.quote:
nee kaputte kaffeemachinen en ik heb niet opquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op... straks hebben jullie geen koffie meer
Ah okquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kaputte kaffeemachinen en ik heb niet op
deze geschruivt maar en kollege
Ik heb nog wel wat oude pc's voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kaputte kaffeemachinen en ik heb niet op
deze geschruivt maar en kollege
Zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren voor dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik een mooie review voor de frontpage schrijven.
Ja maar ik wil wel voorin zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren voor dat mogelijk is.
Wat dat betreft kan ik helaas helemaal niks beloven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel voorin zitten.
Als ik op de volgende meet een rondje geef dan sla ik jou over.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik helaas helemaal niks beloven.
Dat ben je dan allang vergeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik op de volgende meet een rondje geef dan sla ik jou over.![]()
Broeva haro.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ben je dan allang vergeten.![]()
reklame op rtl5 duurt echt te langquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah okalles is kapot dus .. voordat jullie gaan schroeven
Op welke zender niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
reklame op rtl5 duurt echt te lang
Als je nou eens niet zit te zeuren daarover en gewoon de dingen koopt die je in de reclame ziet krijg je nog meer tv van zequote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef mario390 het volgende:
rtl5 is toch niet gezond, erst 10 miin uitzending dann 10
min reklame nu weer 5 min bewohners, en nu weer reklame
Ja, er moet natuurlijk wel verdiend worden he.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:17 schreef mario390 het volgende:
rtl5 is toch niet gezond, erst 10 miin uitzending dann 10
min reklame nu weer 5 min bewohners, en nu weer reklame
ik kop helemal niks zit niet in ned.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou eens niet zit te zeuren daarover en gewoon de dingen koopt die je in de reclame ziet krijg je nog meer tv van ze
Dan gaan ze minder tv uitzenden hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kop helemal niks zit niet in ned.
En misschien wel failliet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan ze minder tv uitzenden hoor
Misschien verdienen zenders die zulke meuk uitzenden dat welquote:
Ik zou er niet rouwig om zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien verdienen zenders die zulke meuk uitzenden dat wel
Je bent de enige niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zou er niet rouwig om zijn.
kathi weinigstens op 6, maar niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah okalles is kapot dus .. voordat jullie gaan schroeven
Ik de 2e ronde ook gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
kathi weinigstens op 6, maar niet gezien
Ohoh, gaat het nu wel goed met je komen?quote:
Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, gaat het nu wel goed met je komen?
Een kans om je ziel echt te verzieken?quote:
Was wel een leuk karretjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Anders rijdt hij meteen schade met zijn auto
Die eerste, in mijn oude dorp
Ik heb wel meer paginas openquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:54 schreef mario390 het volgende:
wie zei dat zij naar de wc van Dagb.k? mogen?
En daarna uitbuiken onder het genot van een goed glas whisky of cognac met een vette sigaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Haha wat een goede prenten uit dat vliegtuiggoedemorgen
Lekker weertje wel deze ochtendquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:54 schreef pullup het volgende:
Veel goede morgens. Dat moet goed zijn gegaan allemaal
Ja echt fijnquote:
Mooi gedaanquote:
zag het .. gratuliertquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ulbing/promegger winnen mixedteam
snowboard-parallelslalom
Nee want ik heb goedkoop abo van 1¤ en heb maar 1 stream Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:49 schreef mario390 het volgende:
kann jou met me jouw vlaccount
delen??
Weet ik niet Mario... Hier in Nederland doet VL moeilijk als ik VPN heb aanstaan... (kunnen ze zien) maar misschien werkt het vanuit het buitenland wel met , maar misschien ook zonder.. volgens de EU regels zou het zonder moeten werkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:26 schreef mario390 het volgende:
zo ik kann videoland als ik en account mak
nur met vpn kijken?
Je kan in Oostenrijk ook VL kijken maar ja kan alleen in Nederland je abonnement starten. https://hulp.videoland.co(...)f%20je%204G%20bundel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:35 schreef mario390 het volgende:
ja dat moet ik erder fix weten als ik en
account makt sonst heef het geen zinn
Nee kan niet is mijn ervaring. VPN nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan in Oostenrijk ook VL kijken maar ja kan alleen in Nederland je abonnement starten. https://hulp.videoland.co(...)f%20je%204G%20bundel.
Dat krijg ik ook als ik VPN aan heb staanquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:01 schreef engine het volgende:
Mobiel even geprobeerd..
[ afbeelding ]
En heel dom zijnquote:
Apen zijn dus meer sociaal dan mensen. De meeste pakken er één of twee.quote:
Ik zou voor die grote zak snackies in het midden daar gegaan zijnquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Apen zijn dus meer sociaal dan mensen. De meeste pakken er één of twee.
Tja evolutie bergafwaartsquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou voor die grote zak snackies in het midden daar gegaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |