Thnx voor het mooie topicquote:
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?quote:Op maandag 9 januari 2023 09:06 schreef chufi het volgende:
Ah .. ok de boodschap is duidelijk... Koken op gas is vergelijkbaar als meeroken en dus schadelijk voor de gezondheid... we moeten van het gas af..
Zeker als je op gas blijft koken ...quote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2023 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet dat je van leven dood gaat?
Of weet ik veel hoeveel duizenden andere dingen doet.quote:
Hij zou die dierentuin moeten suen wegens gevaarlijk en ondeugdelijk materiaalquote:Op maandag 9 januari 2023 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
De bomen van tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
echt johquote:
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaidenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt joh![]()
Die ( nu ex-) president riep al vóór de verkiezing dat als hij niet zou winnen, dat de stemmingen gemanipuleerd zijn.
Echt alles identiek. Een ook hier weer uiterst rechts. Wat is dat toch met die lui
Heujquote:
Veel mensen die extreem rechtse opvattingen hebben momenteel. En dat Qanon gedoetje helpt niet bepaald.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaiden
Hij zit toch ook lekker bij zijn vriendje nu, wat had je anders verwacht.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt joh![]()
Die ( nu ex-) president riep al vóór de verkiezing dat als hij niet zou winnen, dat de stemmingen gemanipuleerd zijn.
Echt alles identiek. Een ook hier weer uiterst rechts. Wat is dat toch met die lui
Hebben we dit niet al veel vaker gezien in de geschiedenis? Het is puur een herhaling van zetten.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt helemaal volgens het zelfde stramien ja. Ik kan dit ook echt niet verklaren nee, een paar gekken à la maar niet deze vele miljoenen doorgedraaiden
En dan dit soort mongolen die de boel lopen opstoken ook nog. Hoe dan?quote:Op maandag 9 januari 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we dit niet al veel vaker gezien in de geschiedenis? Het is puur een herhaling van zetten.
En het besef dat we niet in staat zijn te leren van de geschiedenis.
Dit zijn wel de engste, heel rijke gekkenquote:Op maandag 9 januari 2023 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan dit soort mongolen die de boel lopen opstoken ook nog. Hoe dan?
Terechte reactie er op dus
[ twitter ]
Dat al zijn raketjes mogen ontploffen de rest van zijn leven
Ja ja, ik ben er al.quote:
Ik heb vandaag je uitgebreide familie gezienquote:
Ik heb vandaag een kantoor gezien vanwege een sollicitatie.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je uitgebreide familie gezien
En hoe ging het?quote:Op maandag 9 januari 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kantoor gezien vanwege een sollicitatie.
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.quote:
Komt wel goed !! Btw is was deze helemaal vergetenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.
Ah, hopen dat zij dan snel iets voor je hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was een intake gesprek bij een bemiddelingsbureau. Ik heb er wel een goed gesprek gehad, nu even afwachten en duimen.
Dank je, ik heb nog 2 sollicitaties lopen en ik was vandaag nog gebeld zag ik net.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hopen dat zij dan snel iets voor je hebben
Avond schoonheid.quote:
Klinkt positiefquote:Op maandag 9 januari 2023 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb nog 2 sollicitaties lopen en ik was vandaag nog gebeld zag ik net.
Ik ben niet geheel ontevreden.quote:
Mooizoquote:Op maandag 9 januari 2023 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet geheel ontevreden.
quote:
Niet als ik achter mijn pc zit.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook ineens dat fok niet meer de pagina's ververst?
Nee je hebt een banquote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren wel last van gehad, maar verder nog niet.. denk dat meeste last van hebben die geen abo hebbenquote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het eerste wat je ziet als je een ban hebt is "Updates zijn uitgeschakeld" Geloof me ik ben een expertquote:
Wat is MA?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat net ff te wachten en err bleek gewoon niets gepost te zijn in MA
Oh dat kan best, heb maar 1 keer een ban gehad en daar verder niet opgeletquote:Op maandag 9 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet als je een ban hebt is "Updates zijn uitgeschakeld" Geloof me ik ben een expert
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb daar de afgelopen dagen meerdere klachten over gelezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn actieve topics denk ik. Myatquote:
Slimme Soury of een domme MrsL.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah klinkt wel logisch ja
Slimme Soury
Domme chufi, het is Myat(s)quote:Op maandag 9 januari 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slimme Soury of een domme MrsL.
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
Nou dom ben ik niet, maar wel minder slimquote:Op maandag 9 januari 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slimme Soury of een domme MrsL.
Juistquote:Op maandag 9 januari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah klinkt wel logisch ja
Slimme Soury
Hier kom ik nog eens op terug.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dom ben ik niet, maar wel minder slim
Dat moet je zeggen bij een job interviewquote:Op maandag 9 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier kom ik nog eens op terug.
* Loveable noteert de datum 31 decemberquote:Op maandag 9 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier kom ik nog eens op terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |