Oh heel simpele dingen...quote:Op zondag 8 januari 2023 22:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat zal, ik heb niet eens idee waar ze voor staan maar ik weet wel dat conservatisme niet gelijk staat aan wat ze hier doen.
Vooruitgang van de mens? Wat denk je daarmee te bedoelen?
“Aanval op conservatisme”. Nee vriend, wereldwijd is er geen sprake meer van conservatisme, maar van nationalistisch rechts-extremisme. Mensen zoals jij die partijen als VVD links vinden.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is goed dat je aanhalingstekens gebruikt, want nogmaals: het is de aanval op conservatisme an sich waar ik op inhaak.
Dat zegt men al jaren en toch werden Trump en deze kneus gekozen. Ik onderschat de conservatieve medemens liever niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja koekoek, zo noemen die democratieslopers zichzelf.
Conservatisme an sich is in het Westen sowieso op z'n laatste benen, niet raar ook, en voor de algehele vooruitgang der mensheid wenselijk. Verklaart al deze opstanden en coupes en landverraad ook wel, soort laatste zurige boertige oprisping van een wegkwijnende ideologie. Wanhoopsgevecht in de achterhoede.
Ja, tuurlijk... onze slopers hebben god zelve weer aan hun zijde.quote:
Maar hoe is de mensheid daarmee geholpen? De jou aangeleerde waarden leveren eenmaal dominant vast wat meer temporele pleziermomentjes op, maar stippel eens uit wat de uitwerking zal zijn op de mensheid in het geheel en toekomst. Vrouwen als werkbijen inzetten en het toejuichen van homoseks klinkt niet als een heel goede basis voor een utopie.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh heel simpele dingen...
Zoals: als vrouw ook mogen werken en kiezen wat je met je leven doet i.p.v. dienen als broedmachine. Idem voor een homofiel. Zelf diens leven invullen. En natuurlijk voor iedereen die niet met een gouden lepel in z'n reet is geboren; dat dat blindstaren op klasse en kapitaal niet langer meer telt als a priori toegangsbewijs tot de maatschappij.
Zeg maar dat we al die primitieve, achterhaalde nonsens die conservatieven al eeuwen gehuldigd hebben om hele volksstammen in een keurslijf te proppen achter ons laten en ons gaan richten op individuen en hun karakter en talent.
Vrouwen zet je niet weg als werkbijen, als ze willen werken dan doen ze dat (Hun keus). Homoseks kun je toejuichen zoveel je wil, een hetero maak je geen homo. En een homo geen hetero. Typisch dat jij denkt dat voor anderen te kunnen beslissen, 'wat het beste is'. Mooie van echte progressie is dat je die vrijheid bij ieder mens zelf laat.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar hoe is de mensheid daarmee geholpen? De jou aangeleerde waarden leveren eenmaal dominant vast wat meer temporele pleziermomentjes op, maar stippel eens uit wat de uitwerking zal zijn op de mensheid in het geheel en toekomst. Vrouwen als werkbijen inzetten en het toejuichen van homoseks klinkt niet als een heel goede basis voor een utopie.
Waar komt toch de drang vandaan bij jou en je soortgenoten om je te willen bemoeien met hoe anderen hun leven inrichten? Waarom zijn werkende vrouwen, homo’s, jongens met kutjes, meisjes met piemeltjes zo bedreigend voor jou en je medestanders? Waarom wil je jouw verwrongen wereldbeeld aan anderen opleggen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar hoe is de mensheid daarmee geholpen? De jou aangeleerde waarden leveren eenmaal dominant vast wat meer temporele pleziermomentjes op, maar stippel eens uit wat de uitwerking zal zijn op de mensheid in het geheel en toekomst. Vrouwen als werkbijen inzetten en het toejuichen van homoseks klinkt niet als een heel goede basis voor een utopie.
Ik heb nooit gezegd dat ik conservatief ben en ik ben gewoon gematigd-nationalistisch. Alleen in de ogen van de globalist lijkt dat extreem.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
“Aanval op conservatisme”. Nee vriend, wereldwijd is er geen sprake meer van conservatisme, maar van nationalistisch rechts-extremisme. Mensen zoals jij die partijen als VVD links vinden.
Antidemocratische fascisten dat is waar jij fan van bent.
‘Globalist’ is ook weer zo’n zielige verdekte term. Zeg nou gewoon eens wat je daadwerkelijk bedoelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik conservatief ben en ik ben gewoon gematigd-nationalistisch. Alleen in de ogen van de globalist lijkt dat extreem.
De FvD heeft dan ook niets met conservatisme of rechts te maken, maar is gewoon een clubje voor verwijfde melkmuilen en cucks.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar net zo onnavolgbaar als Thierry. Ik steek natuurlijk de draak met dat simplistische gehak op conservatisme aan het begin van dit topic.
Hoe haal je dat in godsnaam uit zijn post?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Netjes.quote:
Ach wat liberaal toch weer.....quote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Want wij progressieve linksige figuren willen helemaal niets van jou hoor. Jij mag als maagd in het huwelijk, neuken om kinderen te krijgen en dan met al je kinderen en kleinkinderen om je heen de pijp uit gaan. Geen probleem.
Ja, en nee.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:41 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk mag iedereen die hier aan meedoet gewoon voorgoed uit het publieke leven worden verwijderd. Dan ben je immers een groot gevaar voor de samenleving. Ga maar levenslang ergens brommen en wasknijpers maken dan.
Dat was royaal drieduizend man. Dat gaat hem echt niet worden dus.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
Netjes.
Nu de bestormers nog even voor het gerecht slepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |