Jij bent wel voor alternative right achtige repressiequote:Op zondag 8 januari 2023 20:35 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft gooien ze mensen die dit doen minstens 20 jaar in de gevangenis. Dit moet grof de kop in gedrukt.
Geldt dat alleen voor extreemrechts, of ook voor andere extreme bewegingen zoals links, milieu/dier die ook over de schreef gaan?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar hierom moeten we extreemrechtse bewegingen dus nul ruimte geven en met maximale repressie aanpakken. Ze denken zich teveel te kunnen permitteren.
Het scheelt ook wel als ze zelf niet hoeven te werken mss.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:39 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hebben ze dit bewust op een zondag gedaan omdat er dan toch ampet ambtenaren in die gebouwen werken
Weinig alt-right aan het hard aanpakken van terroristen.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel voor alternative right achtige repressie
Jamaar, jamaar linksquote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor extreemrechts, of ook voor andere extreme bewegingen zoals links, milieu/dier die ook over de schreef gaan?
Nou, of dat terroristen zijn laat ik voor jouw rekening.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Weinig alt-right aan het hard aanpakken van terroristen.
Nouja, heb soms het gevoel dat je een blinde vlek hebt voor mensen die zicht uitgeven voor conservatief of rechts, maar dat je terreuracties bij boeren, of een politieke moord, of een moord op een cabaretier vergeet te veroordelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar links![]()
![]()
Wel weer duidelijk waar de sympathie en prio hier ligt
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om met mijn belastinggeld twintig jaar lang gevangen gezette fvd-terroristen aan de vreet te houden, maak er dan op zijn minst een werkkamp van wat zichzelf bedruipt.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:35 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft gooien ze mensen die dit doen minstens 20 jaar in de gevangenis. Dit moet grof de kop in gedrukt.
Ja mensen die met geweld de democratie willen ontwrichten zijn terroristen. Pakken ze wmb net zo grof aan als IS-terroristen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, of dat terroristen zijn laat ik voor jouw rekening.
Volstrekt irrelevant whataboutism.quote:Nouja, heb soms het gevoel dat je een blinde vlek hebt voor mensen die zicht uitgeven voor conservatief of rechts, maar dat je terreuracties bij boeren, of een politieke moord, of een moord op een cabaretier vergeet te veroordelen.
Valt wel mee toch? Zonder liberale steun vanuit Amerika zal ie in ieder geval snel niet eindigen met een bajonet in z'n reet.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:58 schreef Tengano het volgende:
Dit is heavy hoor. Ben benieuwd hoe Lula dit gaat handelen en of hij daar capabel genoeg voor is. Ik hoop het echt voor hem.
Voor Brazilië zou het dan allicht gunstiger zijn wanneer het Bolsonaro-kamp wint? Je kan een land niet echt onderhouden met favelalui aan het stuur me dunkt.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:03 schreef hollandia02 het volgende:
Het erge aan Brazilië is dat supporters aan beide kanten knettergek zijn, overigens zijn ook zowel Lula als Bolsonaro knettergek.
Aan de bolsonaro kant extreemrechtse milities en aan Lula kant de ook zo aardige lui uit de favelas die je met een machete je kop eraf snijden als je ze verkeerd aankijkt.
Kan zomaar een erge burgeroorlog worden.
Je kan beter beide niet hebben.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Voor Brazilië zou het dan allicht gunstiger zijn wanneer het Bolsonaro-kamp wint? Je kan een land niet echt onderhouden met favelalui aan het stuur me dunkt.
Maar als je moet kiezen?quote:
Ligt aan je economische positie.quote:
Bolsonaro op de troon zetten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |