Was het toch ookquote:Op zondag 8 januari 2023 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Bas Dost gaf een prima assist in de derde minuut toen vond hij het wel best voor de rest van de wedstrijd.
Duren werkdagen lang hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was het toch ook
Die werkmentaliteit zou je juist moeten aantrekken
Je mag god bedanken dat je overige 87 minuten hebt gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik val op het goede moment de wedstrijd binnen zie ik.
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag god bedanken dat je overige 87 minuten hebt gemist.
Rampzalig en dan chargeer ik geeneens. Een hoogtepunt in deze wedstrijd was als 1 van de teams de bal 2x succesvol overspeelde.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?
En dat is onze koploper. Ik ben ook bang dat Ajax er helemaal niks van gaat bakken.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rampzalig en dan chargeer ik geeneens. Een hoogtepunt in deze wedstrijd was als 1 van de teams de bal 2x succesvol overspeelde.
Halve team ziek las ik. Nou mooi dat ik niet nog zon slechte wedstrijd ga afkijken. Ik geef het een halfuur en niet langerquote:Op zondag 8 januari 2023 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dat is onze koploper. Ik ben ook bang dat Ajax er helemaal niks van gaat bakken.
Ik denk dat jij de ontbrekende schakel was.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat deze wedstrijd nu al was. Was het echt zo slecht?
Nu ze dit weten, staat de druk er in ieder geval vol op!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve team ziek las ik. Nou mooi dat ik niet nog zon slechte wedstrijd ga afkijken. Ik geef het een halfuur en niet langer
Zal ze leren.
Ik denk dat hij gewoon de 0 gaat houden.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
De onsympathieke Cil zal er wel drie doorlaten tegen Ajax.
Gewoon.
"Meeslepend gevecht" Zo kun je dus een kutwedstrijd ook noemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Had wel heel erg zuur geweest voor Utrecht
Jij vond de WK finale dus ook een waardeloze wedstrijdquote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Meeslepend gevecht durft hij te zeggen
Op de laatste 10 minuten na dan.
Weet geeneens meer of ik heb gekeken.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vond de WK finale dus ook een waardeloze wedstrijd
ESPN 1 is een gratis kanaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ajax op ESPN3 want de kraker Cambuur Volendam moet op ESPN1
Maar dat is wel de reden dat Ajax op 3 isquote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
"gratis"
Bij elke provider werd het basispakket duurder omdat ESPN er in moest
Ik zal je vraag nog eens beantwoorden.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
"gratis"
Dus in feite betaalt nu iedereen voor Cambuur-Volendam.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
"gratis"
Nou ja, het is natuurlijk wel NEC uit, altijd lastig.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
"Ik denk dat Ajax op een gegeven moment op de helft van de tegenstander wilt gaan spelen"
Gedurfde uitspraken bij ESPN
Ik betaal graag om die wedstrijd NIET te hoeven zien. Op naar espn3quote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus in feite betaalt nu iedereen voor Cambuur-Volendam.
Daar is Schreuder ook zo leuk mee omgegaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betaal graag om die wedstrijd NIET te hoeven zien. Op naar espn3
Afscheidsduel van Pasveer, rip
Misschien dat Pasveer Waterreus als voorbeeld heeft en de 1e keeper er weer uit treitertquote:Op zondag 8 januari 2023 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betaal graag om die wedstrijd NIET te hoeven zien. Op naar espn3
Afscheidsduel van Pasveer, rip
Die gaat het seizoen gewoon afmaken.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is Schreuder ook zo leuk mee omgegaan.
#SchreuderOUT
Ik denk dat hij er wel uitvliegt na nog een paar hele slechte wedstrijden, maar misschien hoop ik het alleen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat het seizoen gewoon afmaken.
Jij niet alleen. Iedereen die voor Ajax is hoopt dat.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel uitvliegt na nog een paar hele slechte wedstrijden, maar misschien hoop ik het alleen.
De Telegraaf hangt dan de vlag halfmast. Hun beste bron vertrekt danquote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Iedereen die voor Ajax is hoopt dat.
Dan hadden ze dat wel gedaan na die potjes voor het WK.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel uitvliegt na nog een paar hele slechte wedstrijden, maar misschien hoop ik het alleen.
Lekker boeien wat die vinden, die durven hun eigen topic niet eens uit als ze verliezenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze dat het door de scheids komt.
Best een aardig talent.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom mag die Taylor trouwens weer spelenDie laat elke wedstrijd niks zien
Ik hoop gewoon dat dat ook wanbeleid is.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat wel gedaan na die potjes voor het WK.
Ik kan altijd wel lachen om Been.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
Hij begint net en dan is Utrecht een club waar je uitstekend kan beginnen
- Mario Been
Utrecht is aan zijn 43e trainer in 10 jaar bezig ofzo
Ja laat hem lekker de talent uithangen bij Twente of AZ voor een jaar. Bij Ajax laat hij vrij weinig zien.quote:
Dat is het sowieso.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat dat ook wanbeleid is.
Ik erger mij dan meer aan andere spelers zoals een Bergwijn die voor een godsvermogen is gehaald en alleen in het begin wat leuke potjes had.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja laat hem lekker de talent uithangen bij Twente of AZ voor een jaar. Bij Ajax laat hij vrij weinig zien.
Overmars wordt wel heel erg gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso.
Dit seizoen is het gewoon een weggooi-jaar en dan maar hopen dat ze voor volgend seizoen wel een capabele trainer kunnen vinden. Misschien ook nog een goede TD.
En zijn karakter?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillissen lijkt mij wel iemand voor het Nederlands elftal
Dit deed hij primaquote:Op zondag 8 januari 2023 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan moet hij eerst naar Ajax denk ikquote:Op zondag 8 januari 2023 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja al stond dit altijd te gebeuren met de opvolger van Overmars. Die vindt ineens een hele volle kluis en dan is het zo makkelijk om veel te veel geld te spenderen aan matige spelers.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overmars wordt wel heel erg gemist.
De vrouwen missen hem nietquote:Op zondag 8 januari 2023 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overmars wordt wel heel erg gemist.
Ik weet het niet echt vermaken doe ik mij niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu ze dit weten, staat de druk er in ieder geval vol op!
Nee, het is allemaal niks. Het enige leuke hieraan is dat de titelstrijd wel spannend blijft.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt vermaken doe ik mij niet.
Mooi dan stop ik nu met kijken.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal niks. Het enige leuke hieraan is dat de titelstrijd wel spannend blijft.
Wie is jouw favoriete commentator?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
Dan is daar het doelpunt
Ook niet
Ik HAAT commentatoren die dat doen
Gaf wel een lekkere voorzet met zijn mindere voet. Younes was niet best met links meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Conceicao kan wel lekker pingelen.
Toch geeft hij mij wel Younes-vibes
En de goal. De goal van Nevland.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
Dan is daar het doelpunt
Ook niet
Ik HAAT commentatoren die dat doen
Met zijn goede been kon hij ook niet schieten.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaf wel een lekkere voorzet met zijn mindere voet. Younes was niet best met links meen ik mij te herinneren.
quote:Op zondag 8 januari 2023 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft irritant bij NEC dat je de onderste zijlijn nooit kan zien.
Ik doe helemaal niet enthousiast over Feyenoord en Twentequote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op dat we zo enthousiast doen over Feyenoord en Twente enzo terwijl Ajax qua materiaal nog steeds veruit favoriet is.
Nee weet ik, maar bij ESPN probeert iedereen het op te pompen en in het Ajaxtopic lijkt het ook alsof een titel compleet wordt uitgesloten.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet enthousiast over Feyenoord en Twente
Als je naar de stand kijkt is dit niet zo gek.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op dat we zo enthousiast doen over Feyenoord en Twente enzo terwijl Ajax qua materiaal nog steeds veruit favoriet is.
Principekwestie. Als je gaat verdedigen erken je in feite die vrije trap, daar moet je NOOIT aan beginnen.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:48 schreef Ramboetan het volgende:
Vrije trap was onterecht natuurlijk, maar dat betekent niet dat je dan ook niet hoeft te verdedigen natuurlijk
Hier zit wat in. Zal ongetwijfeld ook door het mega brein van Schreuder zijn gegaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Principekwestie. Als je gaat verdedigen erken je in feite die vrije trap, daar moet je NOOIT aan beginnen.
Bij zowel Ajax, Feyenoord en PSV is dat op dit moment het geval heb ik het idee.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is wel cynisme ten top hier hè.
Ja, onze lat ligt wat hoger dan bij jullie, dus van het soort wanvertoningen van dit seizoen worden wij wat baldadig.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is wel cynisme ten top hier hè.
Ook wel terecht overal, het heeft met voetbal allemaal weinig te maken.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zowel Ajax, Feyenoord en PSV is dat op dit moment het geval heb ik het idee.
Wat een drama die top 3 ja. Twente kampioen dan maarquote:Op zondag 8 januari 2023 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zowel Ajax, Feyenoord en PSV is dat op dit moment het geval heb ik het idee.
Ik ken nog een speler die klein isquote:Op zondag 8 januari 2023 15:54 schreef bbuddybb het volgende:
Dat ventje op rechtsbuiten bij Ajax is zo klein. Die moet 160cm ofzo zijn.
Neejoh.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een drama die top 3 ja. Twente kampioen dan maar
Gebeurt zelden dat Ajax twee helften goed is dus dit kon je zien aankomen.quote:
Dat klopt maar daarvan vind ik Ajax toch echt wel de beste van de 3. Zo slecht is het vandaag ook niet, beetje pech.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel tegen NEC, dit kan echt niet!quote:Op zondag 8 januari 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt maar daarvan vind ik Ajax toch echt wel de beste van de 3. Zo slecht is het vandaag ook niet, beetje pech.
Eerste helft ging het best aardig en had het al 0-3 moeten staan ja.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt maar daarvan vind ik Ajax toch echt wel de beste van de 3. Zo slecht is het vandaag ook niet, beetje pech.
Daar spelen de beste ploegen wel eens gelijk Nielsquote:Op zondag 8 januari 2023 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel tegen NEC, dit kan echt niet!
De man van 17 miljoenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
die brobbey blijft toch ook een erg mooi verhaal
Is best breekbaar voor een tank.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
Geen zin om te trainen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:06 schreef Caland het volgende:
Brobbey kan weer eens geen 90 minuten volmaken
Wat een beest
Knappe deal van Leipzigquote:Op zondag 8 januari 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
is dat zo of is dat alleen zijn uitstraling?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je had zijn slechte mentaliteit mee moeten nemen in dit verhaal, zo lui als de neten.
Tja, het blijft eenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je had zijn slechte mentaliteit mee moeten nemen in dit verhaal, zo lui als de neten.
Nee gaf Schreuder tijdje geleden aan.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat zo of is dat alleen zijn uitstraling?
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:10 schreef Maver24 het volgende:
Dat is toch een vrouw? Ajax gaat gemixed 😯
Misschien is hij er niet zo onzeker over.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je al een vrouwelijk gezicht hebt dan zou ik persoonlijk niet voor dit kapsel gaan.
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je al een vrouwelijk gezicht hebt dan zou ik persoonlijk niet voor dit kapsel gaan.
Pietje vindt het moeilijk om zich in te leven in dat soort mensen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij er niet zo onzeker over.
Pietje is een salonracistquote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is hij er niet zo onzeker over.
Lijkt inderdaad wel op een thaise griet jaquote:Op zondag 8 januari 2023 16:12 schreef bbuddybb het volgende:
Fitz Jim lijkt op een Thaise mevrouw die mij onlangs een uitstekende massage heeft gegeven.
heb je The Stormlight Archive al gelezen?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wel op een thaise griet ja
Ik ben nu bezig in het eerste boek.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je The Stormlight Archive al gelezen?
Over racisme beginnen als ik zeg dat iemand een vrouwenkapsel heeft is ook wel bijzonder toch?quote:
Thaise griet als in een ladyboy?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wel op een thaise griet ja
bohhhquote:Op zondag 8 januari 2023 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in het eerste boek.
Weer een jijbak lolquote:Op zondag 8 januari 2023 16:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over racisme beginnen als ik zeg dat iemand een vrouwenkapsel heeft is ook wel bijzonder toch?
Hij zal dit vast als grapje hebben bedoeld, maar het komt niet al te best over, nee.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
De speler die in de ogen van Fitz-Jim het dichtst bij de A-selectie zit, is Sontje Hansen. "Hij is een goede vriend van mij. Hij heeft even een mindere periode gehad, maar komt er nu weer aan. Hij passeert makkelijk en is heel snel. Hij is misschien niet zo slim buiten het veld, maar op het veld merk je daar niks van. Ik moet oppassen dat ik hem niet ga afkraken, maar soms als je met hem staat te praten, weet hij niet wat je bedoelt. Het is gewoon geen hele slimme jongen."
Leuke teammaat ook wel.
Zit waarsch. met Brobbey in het kleuterklasje. Aap, noot, mies leren.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
De speler die in de ogen van Fitz-Jim het dichtst bij de A-selectie zit, is Sontje Hansen. "Hij is een goede vriend van mij. Hij heeft even een mindere periode gehad, maar komt er nu weer aan. Hij passeert makkelijk en is heel snel. Hij is misschien niet zo slim buiten het veld, maar op het veld merk je daar niks van. Ik moet oppassen dat ik hem niet ga afkraken, maar soms als je met hem staat te praten, weet hij niet wat je bedoelt. Het is gewoon geen hele slimme jongen."
Leuke teammaat ook wel.
Paar boeken, was een goeie tip amigo. Leest erg fijn weg. Helaas wat drukker nu, maar moet het weer oppakken.quote:
Niveau Promes?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zit waarsch. met Brobbey in het kleuterklasje. Aap, noot, mies leren.
Te lui om gewoon 'waarschijnlijk' te typen?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo noem je hem een aapquote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
de schrijver is een mormoonquote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Paar boeken, was een goeie tip amigo. Leest erg fijn weg. Helaas wat drukker nu, maar moet het weer oppakken.
Twente winnaar van het weekendquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef Dven het volgende:
Ajax, Feyenoord en PSV zijn parodieën op voetbalclubs.
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
Leuke teammaat ook wel.
Wssquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Te lui om gewoon 'waarschijnlijk' te typen?
Paredes lacht hier om.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
Alvarez die anderen de les gaat lezen over onsportief spel
Dit was wel weer genoeg televisie voor vandaag
Hypocrisie is niet ver te zoeken in het voetbalquote:Op zondag 8 januari 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
Een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 8 januari 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
vorige week nogquote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef RipCity het volgende:
Lang geleden denk ik dat PSV, Ajax, Feyenoord en AZ allemaal niet wonnen.
Dat denk ik ook wel, ik kan het me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef RipCity het volgende:
Waarschijnlijk een keer op een supersunday.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:24 schreef RipCity het volgende:
Echt wel vaker.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ik kan het me niet herinneren dat dit eerder gebeurd is.
Je bent er wel heel erg mee bezigquote:Op zondag 8 januari 2023 16:25 schreef Paul het volgende:
Zou Fitz Jim een vrouw zijn geweest vroeger IK WIL NU ALLES WETEN
Laat die jongen met rust.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:25 schreef Paul het volgende:
Dat zie je wel vaker bij mensen die zelf heel erg veel gepest zijnquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich enorm aangetrokken tot Fitz-Jim en is hij nu ernstig in de war.
Kampioenskandidaat!quote:Op zondag 8 januari 2023 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Twente de grote winnaar van het weekend
Tenzij waterhoofd oprot gaat Ajax sowieso verliezen jaquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
Volgende week wint Twente van ajax dus 5 wedstrijden op punt verlies
In een fantasyreeks betekent Fitz "zoon van". Doe met deze informatie wat je wilquote:Op zondag 8 januari 2023 16:25 schreef Paul het volgende:
Uh, oké.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Feyenoord maar geen kampioen wordt, dat is dan echt de kampioen vd armoede. net als bij hun vorige titel. Je moet er toch niet aan denken dat zij CL ingaan
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fitz-Jim is het verhaal van de dag.
Welke fantasyreeks?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In een fantasyreeks betekent Fitz "zoon van". Doe met deze informatie wat je wil
Dit hoop ik nietquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
Volgende week wint Twente van ajax dus 5 wedstrijden op rij punt verlies
Idd jammer dat GGMM daar niet mee eens isquote:Op zondag 8 januari 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fitz-Jim is het verhaal van de dag.
Doe maar nietquote:Op zondag 8 januari 2023 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd jammer dat GGMM daar niet mee eens is
VBL / [Ajax] Fitz Jim
Eerst naar Den Boschquote:Op zondag 8 januari 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
Volgende week wint Twente van ajax dus 5 wedstrijden op rij punt verlies
als je daar verliest, kun je beter meteen ontslag nemen (Den Bosch-supporter hier en we zijn echt slechter dan slecht al jaren)quote:
Ah, ben jij ook een racist?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als je daar verliest, kun je beter meteen ontslag nemen (Den Bosch-supporter hier en we zijn echt slechter dan slecht al jaren)
Farseer Trilogy enzo, van Robin Hobb.quote:
Gnocchiquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Goulashquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vloek als gevolg van de tokkiespeler met hond.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Groningen is wel heel tergend slecht zeg.
avgquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noppert-moequote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
Doe mij maar een Noppertje... en een Bacardi Ananas
Samen met MOTM Mats.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden donderdag loting in de Kuip kunnen hebben
Precies, dat was nou echt een leuke rubriekquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden donderdag loting in de Kuip kunnen hebben
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:24 schreef Paul het volgende:
Hallo waarom zegt niemand dat er gescoord was bij AZ
quote:
quote:De harde kern van Ajax heeft de medesupporters opgeroepen om de catering van de Johan Cruijff Arena te boycotten na de verhoging van de drankprijzen. Volgens de fanatieke supportersgroep is de prijsverhoging 'schandalig'. "Zelfs drankje in centrum goedkoper"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |