Lijkt wel een foto van vroege zomerquote:
Succesquote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met trainen voor de Nijmeegse 4Daagse. Het moet dit jaar maar eens gaan gebeuren, als ik me kan inschrijven tenminste.
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met trainen voor de Nijmeegse 4Daagse. Het moet dit jaar maar eens gaan gebeuren, als ik me kan inschrijven tenminste.
Inderdaad. Vooral die hitte maakt het zwaar.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.
Vorig jaar was het toch 3 ipv 4 dagen..quote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die hitte maakt het zwaar.
Anders. Nu vooral duurlopen. Bij Kili was het hoogteverschillen en duurlopen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Succesgaat vast lukken, zelfde hoeveelheid training als voor de Kili?
ja dat is wel een dingetjequote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.
Mensen moeten vrij hebben denk ik? Of zo. Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het niet beter om het in een andere maand te doen, denk ik dan.
Nou ja het was tot voor kort ook niet eens echt waarschijnlijk dat het meer dan 25 graden was natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen moeten vrij hebben denk ik? Of zo. Geen idee eigenlijk.
Ze mogen die data wel eens heroverwegen. Een maand later, in augustus, zou qua zonlicht al veel schelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar moet wel te regelen zijn, zou je denken.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet je daarvoor trainenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Prisha met haar 7-mijls laarzen.quote:
Goedzoquote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord is wel lekker aan het prutsen
Er op en er over zo meteenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord is wel lekker aan het prutsen
Goftedomme Lucky Feyenoord weerquote:
Oh die ellende met de absurd lange blessure tijden gaat ook gewoon door zo te lezenquote:
Ja her en der wel jaquote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die ellende met de absurd lange blessure tijden gaat ook gewoon door zo te lezen
Het zou ok zijn als het het tijdrekken kon terugdringen en zo maar dat zie ik niet gebeurenquote:
Ik welquote:
Eitje toch? Dat moet dan makkelijk onder de 1,5 uur kunnenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een marathon toch ook rennen zonder trainen?
Dat hangt ervan af hoeveel pilsjes je onderweg nog drinktquote:Op zondag 8 januari 2023 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eitje toch? Dat moet dan makkelijk onder de 1,5 uur kunnen
Makkie toch.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een marathon toch ook rennen zonder trainen?
thanks! Ja herkenbaar wat je zegt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:09 schreef devzero het volgende:
Maar serieus, ik hou van wandelen, maar doe nooit meer dan 10 a 20 km (wel heuvelachtige bospaden). Dus ik denk dat als je 4 dagen iedere dag 30, 40, of 50km gaat wandelen, je toch redelijk wat moet trainen. Veel success @:Prisha
Als je minder dan een kratje drinkt onderweg gaat het moeilijk worden iddquote:Op zondag 8 januari 2023 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoeveel pilsjes je onderweg nog drinkt
Het is een leuke uitdaging en als ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik die 4daags waarschijnlijk wel geprobeerd. Mijn vader heeft het iets van 15 keer gedaan, maar hij is er geloof ik mee stopt rond covid. Hij doet nu de alternatieve.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Ja herkenbaar wat je zegt.
Ik ben ook meer een hiker/bergwandelaar. Klimmen en klauteren is meer mijn ding. Lange afstanden op vlakke ondergrond is niet helemaal waar ik van geniet. Maar ik vind het wel leuk om iets heel anders te proberen en de grenzen te verleggen.
15 x jee johquote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een leuke uitdaging en als ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik die 4daags waarschijnlijk wel geprobeerd. Mijn vader heeft het iets van 15 keer gedaan, maar hij is er geloof ik mee stopt rond covid. Hij doet nu de alternatieve.
Ik welquote:Op zondag 8 januari 2023 14:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik welIk heb nooit eerder 4 dagen achter elkaar 40 km gelopen.
Ach, voor hem was het "maar" 4x 30KMquote:
4x30 is ook knap! Het blijven flinke afstanden die je achter elkaar loopt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, voor hem was het "maar" 4x 30KMNa zijn pension doet hij regelmatig van die NS wandelingen, die zijn ook leuk. Ik stap hier mijn auto in (
) en rijd naar een of ander state park waar ik een paar uur ga wandelen
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaarquote:Op zondag 8 januari 2023 15:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
4x30 is ook knap! Het blijven flinke afstanden die je achter elkaar loopt.
NS wandelingen, daar heb ik een aantal van in het vizier
echt johquote:Op zondag 8 januari 2023 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaar
Goede schoenen en sokken is inderdaad een pre. Dus niet op flipflops die 4-daags gaan wandelenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaar
Goede ingelopen wandelschoenenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede schoenen en sokken is inderdaad een pre. Dus niet op flipflops die 4-daags gaan wandelen
Ja. Vooral dat soort leren wandelschoenen kunnen forse blaren geven als ze nog nieuw zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goede ingelopen wandelschoenen
ja dit. Extra paar sokken meenemen, zeker als het regent.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
En zorgen dat je voeten droog blijven
quote:Op zondag 8 januari 2023 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jij bent een pro dat weet ik en is een makkie voor je![]()
Je kan je tempo ook aanpassen aan andere mensen dat is mijn laaste tipquote:Op zondag 8 januari 2023 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dit. Extra paar sokken meenemen, zeker als het regent.
lol stelletje prutsersquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
Ajax heeft het er daar in Nijmegen maar weer moeilijk mee zo te zien
Ik had gister nog een filmpje gekeken over Marco Van Basten die was echt super voor die tijdquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
Ajax heeft het er daar in Nijmegen maar weer moeilijk mee zo te zien
kloptquote:Op zondag 8 januari 2023 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had gister nog een filmpje gekeken over Marco Van Basten die was echt super voor die tijd
De mijne is nooit echt begonnen door een knieblessure ...quote:Op zondag 8 januari 2023 16:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is echt klote als je voetbal carrie eindigd door zon klote blessure
Jammer man is gewoon ellendequote:Op zondag 8 januari 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is nooit echt begonnen door een knieblessure ...
Ik ken ook een paar van die gastenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die pannenkoek kon er geen hol vanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had gister nog een filmpje gekeken over Marco Van Basten die was echt super voor die tijd
Volgens mij welquote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pannenkoek kon er geen hol van
Daar sta ik van te kijkenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Teamsport is nooit mijn ding geweest ik had altijd ruzie
Heul niet, die is niet voor niets zo snel weggegaanquote:
Met vollyball had ik zon iritante gast in de ploeg die dact de baas te zijn toen ik mocht serveren greeg tie een bal op zijn neusquote:
De mijne is nooit echt begonnen door gebrek aan interesse in de sport. Ik heb daar nu natuurlijk wel enorm spijt vanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pannenkoek kon er geen hol van
Das niet gek, daar waar jij woont kunnen ze ook niet sportenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]Mijn pannenkoeken voetballen een stuk beter dan ik
Judo is ook een nuttige sport. Niet dat ik nog veel van de Kata's weet, maar dingen als val breken kun je altijd later nog gebruiken. Ik stopte toen ik 14 was en bruine band had. Voor zwarte band zou ik regionale wedstrijden moeten doen tegen tegenstanders van 2x mijn leeftijd en gewicht.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ging lekker los met Judo en Karate
Maar dat ging via mijn vader
Heeeeel langzaam begint voetbal een beetje in te komen, vooral damesvoetbal. Alleen zal het nog wel even duren voordat het die uitermate saaie sport "Football" zal verslaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet gek, daar waar jij woont kunnen ze ook niet sporten
Ik weet alleen hoe ik mensen die in de wegstaan kan uitschakelenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Judo is ook een nuttige sport. Niet dat ik nog veel van de Kata's weet, maar dingen als val breken kun je altijd later nog gebruiken. Ik stopte toen ik 14 was en bruine band had. Voor zwarte band zou ik regionale wedstrijden moeten doen tegen tegenstanders van 2x mijn leeftijd en gewicht.
Ik kon dat soort lui ook niet goed handelenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met vollyball had ik zon iritante gast in de ploeg die dact de baas te zijn toen ik mocht serveren greeg tie een bal op zijn neus
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe ik mensen die in de wegstaan kan uitschakelen
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoef alleen maar naar dat tuig te kijken en ze weten het al
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoef alleen maar naar dat tuig te kijken en ze weten het al
Heeft de NRA eigenlijk al opgeroepen tot meer vuurwapens in scholen? Alle leraren een raketsysteem ofzo?quote:
Na het laatste geval in Newport News waar een 6-jarige zijn lerares beschoot, zou me dat niet eens meer verbazen. De NRA is van een belangenorganisatie voor jagers veranderd in een soort van extreme arm van de wapenindustrie.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de NRA eigenlijk al opgeroepen tot meer vuurwapens in scholen? Alle leraren een raketsysteem ofzo?
Daarom, als die lerares een raketsysteem gehad had had dat kind vast niet geschoten.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Na het laatste geval in Newport News waar een 6-jarige zijn lerares beschoot, zou me dat niet eens meer verbazen. De NRA is van een belangenorganisatie voor jagers veranderd in een soort van extreme arm van de wapenindustrie.
Michien zouden ze het om het zomaar te noemen probleem staten kunnen verbieden dan is er al een beginquote:Op zondag 8 januari 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Na het laatste geval in Newport News waar een 6-jarige zijn lerares beschoot, zou me dat niet eens meer verbazen. De NRA is van een belangenorganisatie voor jagers veranderd in een soort van extreme arm van de wapenindustrie.
Als ik een aluminum hoedje zou maken, dan zou ik nu zeggen dat de republikeinen eigenlijk een andere extreme arm van de wapenindustrie zijn. Denk maar aan alle contributies voor politieke campagnes. Maar ik zou het zonde van mijn alumnium folie vinden, dus ik geef je maar gelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, als die lerares een raketsysteem gehad had had dat kind vast niet geschoten.
En niet alleen een extreme arm van de wapenindustrie, maar ook van de republikeinen
Ohoh, you are one of themquote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een aluminum hoedje zou maken, dan zou ik nu zeggen dat de republikeinen eigenlijk een andere extreme arm van de wapenindustrie zijn. Denk maar aan alle contributies voor politieke campagnes. Maar ik zou het zonde van mijn alumnium folie vinden, dus ik geef je maar gelijk
Ik ben voor het recht dat je jezelf en geliefden moet verdedigen maar of daar vuurwapens voor nodig zijn weet ik nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een aluminum hoedje zou maken, dan zou ik nu zeggen dat de republikeinen eigenlijk een andere extreme arm van de wapenindustrie zijn. Denk maar aan alle contributies voor politieke campagnes. Maar ik zou het zonde van mijn alumnium folie vinden, dus ik geef je maar gelijk
Wat wil je doen zonder vuurwapen tegen vuurwapens?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben voor het recht dat je jezelf en geliefden moet verdedigen maar of daar vuurwapens voor nodig zijn weet ik niet
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je doen zonder vuurwapen tegen vuurwapens?
Jouw kippen gaan dat niet voor je oplossen
Of je moet de hot shots manier nemen
Boodschappen doen Met een Saw m60 + munutie om pak hem beet 1000 mensen te kunnen raken dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je doen zonder vuurwapen tegen vuurwapens?
Jouw kippen gaan dat niet voor je oplossen
Of je moet de hot shots manier nemen
Ook wel lastig als je daarnaast ook nog je boodschappen moet dragen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Boodschappen doen Met een Saw m60 + munutie om pak hem beet 1000 mensen te kunnen raken dat lijkt me niet de bedoeling
Ook dat jaquote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel lastig als je daarnaast ook nog je boodschappen moet dragen.
Heb je in je eigen omgeving wel eens een schietincident meegemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wel helaasquote:Op zondag 8 januari 2023 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je in je eigen omgeving wel eens een schietincident meegemaakt?
Daarom zeg ik ook als je hebt heb meegemaakt stem je tegen die onzinquote:Op zondag 8 januari 2023 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
liquidasiesquote:Op zondag 8 januari 2023 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo onnodig zulke dingen
Heb ik helemaal geen zin in heel de straat wakker kippen van de leg ik heb er allemaal geen zin inquote:
Oh ja waaronder een onschuldige vrouw. Wilde westenquote:
Hoi muisquote:Op zondag 8 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja waaronder een onschuldige vrouw. Wilde westen
quote:
Het komt onze kant op.quote:
Hoiquote:
Klopt en de andere was een mislukte pogingquote:Op zondag 8 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja waaronder een onschuldige vrouw. Wilde westen
Kijk liquidaties zijn op zich niet eens zo verkeerd in het criminele circuit maar er vallen zoveel onschuldige slachtoffers.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en de andere was een mislukte poging
Flappen wat zijn dat ?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk liquidaties zijn op zich niet eens zo verkeerd in het criminele circuit maar er vallen zoveel onschuldige slachtoffers.Even met een knipoog hoor want het is natuurlijk vet fout. Maar terug draaien is niet haalbaar. Er blijven jonge stoere gastjes geronseld worden voor dit soort klussen voor een paar flappen.
Ja jesus wat ben je recalcitrantquote:
Ja maar.quote:
Wat is het nou?quote:
Ik wilde ooit mod worden in CUL, en toen werd ik zo genoemd. We zijn wel aan elkaar gewaagd.quote:
HAhahahaha ............Pissen in mijn huisquote:
Het is ook al een tijdje geleden.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel dat mod en Admin Clubje hier blijf ik ver vandaan
Eng niet, de éne wat meer capabel dan de andere zeg maar.quote:
Ze mogen allemaal de tyfus krijgen Hahahatjesquote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eng niet, de éne wat meer capabel dan de andere zeg maar.
Okquote:Op zondag 8 januari 2023 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal de tyfus krijgen Hahahatjes
Allemaal is wel wat overdreven.quote:
Ik heb een troefkaart maar daar zeg ik verder niks overquote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal is wel wat overdreven.
De helft.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik had het serieus leuk gevonden als Murp langskwam op die meet, die heeft me wel wat hoofdpijn bezorgd. Maar ik ben ook geen engeltjequote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in persoon, maar in de tijd dat ik hier werk, is er 1x een schietpartij bij de universiteit bibliotheek geweest en recentelijk was er nog een bedreiging dat iemand eens flink zou gaan schieten op campus (persoon is aangehouden).quote:Op zondag 8 januari 2023 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik had het serieus leuk gevonden als Murp langskwam op die meet, die heeft me wel wat hoofdpijn bezorgd. Maar ik ben ook geen engeltje
Jij bent veel te aardig en te genuanceerd om moderator te wordenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde ooit mod worden in CUL, en toen werd ik zo genoemd. We zijn wel aan elkaar gewaagd.
Nee ik snap het wel. Plus ik zou het nu niet meer willen. Koken is wel een soort passie maar mensen sturen niet. Al is dat niet zo nodig in CULquote:Op zondag 8 januari 2023 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent veel te aardig en te genuanceerd om moderator te worden
Ik kan wel kokenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel. Plus ik zou het nu niet meer willen. Koken is wel een soort passie maar mensen sturen niet. Al is dat niet zo nodig in CUL
Stel je voor dat ik mod ben. Kan ik nooit meer uit mijn plaat gaanquote:
Grill plaatquote:Op zondag 8 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik mod ben. Kan ik nooit meer uit mijn plaat gaan
Op een blauwe maandag zat ik ook te twijfelen of ik me wilde opgeven als mod voor DIG, maar heb het toch niet gedaan. Ik heb geen zin om anderen te vertellen wat wel of niet kan (tenzij het uit de hand loopt). Maar de voornaamste taak van een mod is om een forum leuk/levendig te houden en daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op zondag 8 januari 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel. Plus ik zou het nu niet meer willen. Koken is wel een soort passie maar mensen sturen niet. Al is dat niet zo nodig in CUL
Maar dan staan die ribbels in iemand anders zijn smoelquote:
Dat is wel een beetje het nadeel ja, dat je je toch altijd in moet houden, alhoewel ik dat ook niet alle mods zie doen. Maar het posten wordt toch wel anders dan denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er voldoende mods op FOK! het tegendeel bewijzenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen @Nattekat mod werd, moest hij ineens serieus gaan doen. Dat is hem helaas niet geluktquote:Op zondag 8 januari 2023 19:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het nadeel ja, dat je je toch altijd in moet houden, alhoewel ik dat ook niet alle mods zie doen. Maar het posten wordt toch wel anders dan denk ik.
Ik heb me een tijd terug, omdat ik me vooral ook stoorde aan sommige mods, eens aangemeld. Nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een blauwe maandag zat ik ook te twijfelen of ik me wilde opgeven als mod voor DIG, maar heb het toch niet gedaan. Ik heb geen zin om anderen te vertellen wat wel of niet kan (tenzij het uit de hand loopt). Maar de voornaamste taak van een mod is om een forum leuk/levendig te houden en daar heb ik niet zoveel zin in
Niet bij mij tochquote:Op zondag 8 januari 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dan staan die ribbels in iemand anders zijn smoel
Ik vind dat wel meevallen. Ja sommige zijn wat kinderachtig en flauw. Maar echte uitbarstingen heb ik niet zo gezienquote:Op zondag 8 januari 2023 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er voldoende mods op FOK! het tegendeel bewijzen
Ja en daar zou ik geen zin in hebben. Dan liever een ban op zijn tijdquote:Op zondag 8 januari 2023 19:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het nadeel ja, dat je je toch altijd in moet houden, alhoewel ik dat ook niet alle mods zie doen. Maar het posten wordt toch wel anders dan denk ik.
Nee never, ik gooi je kippen er wel opquote:
Dat bedoel ik. Je bent te genuanceerdquote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ja sommige zijn wat kinderachtig en flauw. Maar echte uitbarstingen heb ik niet zo gezien
Haha ja inderdaad, dat lijkt me ook minder hoor om altijd maar op te moeten letten wat je typt. Maar niet meer zo'n ban zolang als toen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en daar zou ik geen zin in hebben. Dan liever een ban op zijn tijd
Jij bent veels te lief voor deze wereldquote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb me een tijd terug, omdat ik me vooral ook stoorde aan sommige mods, eens aangemeld. Nooit meer wat van gehoord.
Dat lukt je nooitquote:Op zondag 8 januari 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee never, ik gooi je kippen er wel op
Ik heb nog nooit en ban gehad en zelfs mijn notes zijn erg braafquote:Op zondag 8 januari 2023 19:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, dat lijkt me ook minder hoor om altijd maar op te moeten letten wat je typt. Maar niet meer zo'n ban zolang als toen hoor.
kief?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent veels te kief voor deze wereld
Ik ben niet zo genuanceerd hoor. Dat is mijn manke. Ik belande niet voor jan joker in de oubliette fok put.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je bent te genuanceerd
Klopt ook wel, ik denk dat 90% van de mods zich normaal gedragen.
Ik ben altijd leukquote:Op zondag 8 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo genuanceerd hoor. Dat is mijn manke. Ik belande niet voor jan joker in de oubliette fok put.
Ik ben dan wel niet zo uit mijn plaat gaanderig als jij, maar snap wat je zegtquote:Op zondag 8 januari 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben hier ons plekjequote:Op zondag 8 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo genuanceerd hoor. Dat is mijn manke. Ik belande niet voor jan joker in de oubliette fok put.
Eerlijk gezegd denk ik dat je het prima zou doen als mod. Juist omdat je er geen doekjes om windt. Moet je alleen niet een flauw forum als ONZ doenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wouden ze je vergeten?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ben ik veilig.quote:
Hoiquote:Op zondag 8 januari 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo uit mijn plaat gaanderig als jij, maar snap wat je zegt
Hier hebben we ook geen randdebiel als mod.quote:
Maar jij kan het wel. Ik lees soms ook tussen de regels door. Het is een nette manier met geslepen nagelsquote:Op zondag 8 januari 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo uit mijn plaat gaanderig als jij, maar snap wat je zegt
Ik vijl wat afquote:Op zondag 8 januari 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar jij kan het wel. Ik lees soms ook tussen de regels door. Het is een nette manier met geslepen nagels![]()
Ja en het bizarre was dat er niet echt een duidelijke aanleiding was volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:23 schreef Soury het volgende:
Best wel wreed die oubliette put. Daar werd je in gedonderd en dat was het dan.
Ja ik had een perm ban. Dat noemen ze oubliettequote:
Jaquote:Op zondag 8 januari 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BDS![]()
Mijn FOK! is traag, de jouwe ook?
Waarom permban ?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had een perm ban. Dat noemen ze oubliette
Oh ik had het over de middeleeuwen dat mensen echt in een put werden gesmeten en vergeten. Daar lig je dan tussen de lijken. Hapje nemen?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja en het bizarre was dat er niet echt een duidelijke aanleiding was volgens mij.
Ik ken er wel eentje, dat die ooit mod geweest isquote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ja sommige zijn wat kinderachtig en flauw. Maar echte uitbarstingen heb ik niet zo gezien
Een oubliette is de diepste kerken in een burcht oid. Meestal alleen van bovenaf toegankelijk. Daar werden mensen in geflikkerd die men wil vergeten. Vertaling is ook vergeetput.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had een perm ban. Dat noemen ze oubliette
Deisy is een top Mod dat mag ook weleens gezegd wordenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje, dat die ooit mod geweest is
Deze gemist? 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Souryquote:Op zondag 8 januari 2023 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had het over de middeleeuwen dat mensen echt in een put werden gesmeten en vergeten. Daar lig je dan tussen de lijken. Hapje nemen?
Vreselijk toch? Ik zou liever mijn kop er af gehakt willen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een oubliette is de diepste kerken in een burcht oid. Meestal alleen van bovenaf toegankelijk. Daar werden mensen in geflikkerd die men wil vergeten. Vertaling is ook vergeetput.
Mee eensquote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deisy is een top Mod dat mag ook weleens gezegd worden
Sly heb ik toch een naar gevoel bijquote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gemist? 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Heel eerlijk ik was er wel klaar mee.
Maar in 40+ zitten ook topmensen.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deisy is een top Mod dat mag ook weleens gezegd worden
Elitequote:Op zondag 8 januari 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar in 40+ zitten ook topmensen.
Sly is een watje. Maar ook wat een uitgesproken mening, dat is wel okquote:Op zondag 8 januari 2023 19:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sly heb ik toch een naar gevoel bij
Hear Hearquote:Op zondag 8 januari 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar in 40+ zitten ook topmensen.
Ow ja dat geloof ik ook welquote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sly is een watje. Maar ook wat een uitgesproken mening, dat is wel ok
Het is soms wel leuk om wat tegengas te hebben en zien. Als iedereen maar lief goedemorgen post metquote:
Als ik zin heb in ruzie post ik in KLBquote:Op zondag 8 januari 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms wel leuk om wat tegengas te hebben en zien. Als iedereen maar lief goedemorgen post metis er ook geen ruk meer aan
En plaatjesquote:Op zondag 8 januari 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms wel leuk om wat tegengas te hebben en zien. Als iedereen maar lief goedemorgen post metis er ook geen ruk meer aan
Ik volg bijna alle FB op fok dus ik had je al gespotquote:Op zondag 8 januari 2023 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik zin heb in ruzie post ik in KLB
KLB feedback daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg bijna alle FB op fok dus ik had je al gespot
Dan was het ergens andersquote:Op zondag 8 januari 2023 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
KLB feedback daar ben ik nog nooit geweest
Ik heb een target op KLB ik lurk daar natuurlijk al heel lang Ik ben die Vogeltjes Dans helemaal stront zat mijn missie is om dat figuur tor zwijgen te brengenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg bijna alle FB op fok dus ik had je al gespot
Glitterplaatjes met hartjes en een knuffel.quote:
En eendenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glitterplaatjes met hartjes en een knuffel.
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een target op KLB ik lurk daar natuurlijk al heel lang Ik ben die Vogeltjes Dans helemaal stront zat mijn missie is om dat figuur tor zwijgen te brengen
Vooral die idd.quote:
Dat gaat mij lukken reken er maar opquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat gaat mij lukken reken er maar op
Uhu, Fok lag er net zelfs er uit voor een moment.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:25 schreef Soury het volgende:
FOK! Ik zie het al aankomen als muisover niet gelijk werkt
Reclame boer had wat in de aanbiedingquote:Op zondag 8 januari 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhu, Fok lag er net zelfs er uit voor een moment.
Ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik kreeg deze melding.
[ afbeelding ]
Hiep, hiep.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:45 schreef chufi het volgende:
Hoe dan? De posts gaan maar tot 301 , dus logisch dat 503 er niet is
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:45 schreef chufi het volgende:
Hoe dan? De posts gaan maar tot 301 , dus logisch dat 503 er niet is
Oh serieus!?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]503 is vaak een overbelastte of een niet toegankelijke server.
404 is wel de grappigste.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]503 is vaak een overbelastte of een niet toegankelijke server.
Alsof ik ooit serieus ben.quote:
Die hoeft niets meer aan haar borsthaar te doen.quote:
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hoeft niets meer aan haar borsthaar te doen.
Die baby reageerd beter dan ik toen ik dat schreeuwwijf hoorde.quote:
Misschien even een datumprikker doen?quote:Op zondag 8 januari 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer gaan wij de tweede kamer bestormen?
Bij de volgende 40+ meet.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer gaan wij de tweede kamer bestormen?
Ik kan vanaf week 3,quote:Op zondag 8 januari 2023 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien even een datumprikker doen?
Week 3quote:
Regelt er iemand bier? Liefst vers uit fust, dus een rijdende tap ofzoquote:
Er staat wel een haringkar bij de ingang. Geen idee of ze daar ook bier hebben.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regelt er iemand bier? Liefst vers uit fust, dus een rijdende tap ofzo
Ja euh ik niet maar goed planquote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens zien staan ja, nooit de behoefte gehad daar ook maar iets te halen eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er staat wel een haringkar bij de ingang. Geen idee of ze daar ook bier hebben.
Goed plan, hoor wel wanneer ik verwacht wordquote:Op zondag 8 januari 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen maar we hebben ook nog hooivorken nodig en brandende fakkels.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed plan, hoor wel wanneer ik verwacht word
En dan gewoon ook helemaal naakt voor het dramatisch effect!quote:Op zondag 8 januari 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mij wel opofferen maar we hebben ook nog hooivorken nodig en brandende fakkels.
Uh, why?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dan gewoon ook helemaal naakt voor het dramatisch effect!
Jullie hebben normaal wel jullie kleren aan bij meets? 40+ zekerquote:Op zondag 8 januari 2023 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zoals de gebroeders de Wit.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Alleen mijn rode SBE cape natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben normaal wel jullie kleren aan bij meets? 40+ zeker
Ik wist dat er een reden was dat ik nooit naar 40+ meets gingquote:Op zondag 8 januari 2023 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hebben normaal wel jullie kleren aan bij meets? 40+ zeker
Wel apart dat er gedacht wordt aan meets met rare ideeën. Ik heb alle 40+ meets bijgewoond en ze zijn leuke herinneringen.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wist dat er een reden was dat ik nooit naar 40+ meets ging
Lees hier toch net dat jullie allemaal naakt zijn daarquote:Op zondag 8 januari 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel apart dat er gedacht wordt aan meets met rare ideeën. Ik heb alle 40+ meets bijgewoond en ze zijn leuke herinneringen.
Naakt met hooivorken en fakkels, als een uitzinnige menigte. Zo zie ik dat voor me, prachtig beeld tochquote:
Nee, juist niet. Kennelijk schaamt iedereen zich daar te veel voor. Zelfs ik zou niet gaan skinny dippen in scheveningen met die rare @devzeroquote:Op zondag 8 januari 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees hier toch net dat jullie allemaal naakt zijn daar
Niet 1 kledingstuk? Stuk wit iets op het hoofd ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 23:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Naakt met hooivorken en fakkels, als een uitzinnige menigte. Zo zie ik dat voor me, prachtig beeld toch
tribunesquote:Op zondag 8 januari 2023 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
's Ochtends al een hele braderie opbouwen met haringkar, biertap, stroopwafelkraam, suikerspinnen, ik zie het al helemaal voor me.
Ja maar die gast heeft ook net genoeg hersencellen om te ademen.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Kennelijk schaamt iedereen zich daar te veel voor. Zelfs ik zou niet gaan skinny dippen in scheveningen met die rare @:devzero
Het wordt een soort kermis?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
's Ochtends al een hele braderie opbouwen met haringkar, biertap, stroopwafelkraam, suikerspinnen, ik zie het al helemaal voor me.
Jaah.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt een soort kermis?
Of wil je verder terug naar Romeinse tijden?
Even kijken wat we kunnen huren in Rotterdan zoo? IJsberen hebben ze in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaah.![]()
Wilde beren enzo erbij.
Mwa bepaalde fokkers bij elkaar zetten in een arena kan ook wel spektakel geven.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wat we kunnen huren in Rotterdan zoo? IJsberen hebben ze in ieder geval.
Leeuwen, tijgers, hyena's, wat grote apen.
Ah, dan zitten we in ieder geval op het goede forum,quote:Op zondag 8 januari 2023 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker! Je moet ze een spiegel voorhouden. Hoe idioter, hoe beter.
Dan kunnen we het misschien beter verplaatsen naar rotterdan, daar hebben ze een arena-achtig ding staan. Die is alleen wel wat ouder dan de Romeinse ruines en een stuk rotter.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa bepaalde fokkers bij elkaar zetten in een arena kan ook wel spektakel geven.
En dan zo'n zeecontainer plaatsen, waar vervolgens 60 mime-spelers uit komen, allemaal geschminkt als pierrot, die zich dan als mieren verspreiden over het hele terrein.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten we in ieder geval op het goede forum,
idioten zat hier op diverse boards
Wat ben je ook een eikel, wat denk je wat er gebeurd als MrsL en ik in die arena worden gezet? Of FF en ik?quote:Op zondag 8 januari 2023 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kunnen we het misschien beter verplaatsen naar rotterdan, daar hebben ze een arena-achtig ding staan. Die is alleen wel wat ouder dan de Romeinse ruines en een stuk rotter.
Maar goed, er komt er toch maar 1 levend van het veld
Ik denk dat er dan iemand binnenkort eend eetquote:Op maandag 9 januari 2023 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een eikel, wat denk je wat er gebeurd als MrsL en ik in die arena worden gezet? Of FF en ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |