Lijkt wel een foto van vroege zomerquote:
Succesquote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met trainen voor de Nijmeegse 4Daagse. Het moet dit jaar maar eens gaan gebeuren, als ik me kan inschrijven tenminste.
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met trainen voor de Nijmeegse 4Daagse. Het moet dit jaar maar eens gaan gebeuren, als ik me kan inschrijven tenminste.
Inderdaad. Vooral die hitte maakt het zwaar.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.
Vorig jaar was het toch 3 ipv 4 dagen..quote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die hitte maakt het zwaar.
Anders. Nu vooral duurlopen. Bij Kili was het hoogteverschillen en duurlopen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Succesgaat vast lukken, zelfde hoeveelheid training als voor de Kili?
ja dat is wel een dingetjequote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat het niet weer zo warm is dan.
Mensen moeten vrij hebben denk ik? Of zo. Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het niet beter om het in een andere maand te doen, denk ik dan.
Nou ja het was tot voor kort ook niet eens echt waarschijnlijk dat het meer dan 25 graden was natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen moeten vrij hebben denk ik? Of zo. Geen idee eigenlijk.
Ze mogen die data wel eens heroverwegen. Een maand later, in augustus, zou qua zonlicht al veel schelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar moet wel te regelen zijn, zou je denken.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet je daarvoor trainenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef Prisha het volgende:
Prisha met haar 7-mijls laarzen.quote:
Goedzoquote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord is wel lekker aan het prutsen
Er op en er over zo meteenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord is wel lekker aan het prutsen
Goftedomme Lucky Feyenoord weerquote:
Oh die ellende met de absurd lange blessure tijden gaat ook gewoon door zo te lezenquote:
Ja her en der wel jaquote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die ellende met de absurd lange blessure tijden gaat ook gewoon door zo te lezen
Het zou ok zijn als het het tijdrekken kon terugdringen en zo maar dat zie ik niet gebeurenquote:
Ik welquote:
Eitje toch? Dat moet dan makkelijk onder de 1,5 uur kunnenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een marathon toch ook rennen zonder trainen?
Dat hangt ervan af hoeveel pilsjes je onderweg nog drinktquote:Op zondag 8 januari 2023 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eitje toch? Dat moet dan makkelijk onder de 1,5 uur kunnen
Makkie toch.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt een marathon toch ook rennen zonder trainen?
thanks! Ja herkenbaar wat je zegt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:09 schreef devzero het volgende:
Maar serieus, ik hou van wandelen, maar doe nooit meer dan 10 a 20 km (wel heuvelachtige bospaden). Dus ik denk dat als je 4 dagen iedere dag 30, 40, of 50km gaat wandelen, je toch redelijk wat moet trainen. Veel success @:Prisha
Als je minder dan een kratje drinkt onderweg gaat het moeilijk worden iddquote:Op zondag 8 januari 2023 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoeveel pilsjes je onderweg nog drinkt
Het is een leuke uitdaging en als ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik die 4daags waarschijnlijk wel geprobeerd. Mijn vader heeft het iets van 15 keer gedaan, maar hij is er geloof ik mee stopt rond covid. Hij doet nu de alternatieve.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Ja herkenbaar wat je zegt.
Ik ben ook meer een hiker/bergwandelaar. Klimmen en klauteren is meer mijn ding. Lange afstanden op vlakke ondergrond is niet helemaal waar ik van geniet. Maar ik vind het wel leuk om iets heel anders te proberen en de grenzen te verleggen.
15 x jee johquote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een leuke uitdaging en als ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik die 4daags waarschijnlijk wel geprobeerd. Mijn vader heeft het iets van 15 keer gedaan, maar hij is er geloof ik mee stopt rond covid. Hij doet nu de alternatieve.
Ik welquote:Op zondag 8 januari 2023 14:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik welIk heb nooit eerder 4 dagen achter elkaar 40 km gelopen.
Ach, voor hem was het "maar" 4x 30KMquote:
4x30 is ook knap! Het blijven flinke afstanden die je achter elkaar loopt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, voor hem was het "maar" 4x 30KMNa zijn pension doet hij regelmatig van die NS wandelingen, die zijn ook leuk. Ik stap hier mijn auto in (
) en rijd naar een of ander state park waar ik een paar uur ga wandelen
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaarquote:Op zondag 8 januari 2023 15:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
4x30 is ook knap! Het blijven flinke afstanden die je achter elkaar loopt.
NS wandelingen, daar heb ik een aantal van in het vizier
echt johquote:Op zondag 8 januari 2023 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaar
Goede schoenen en sokken is inderdaad een pre. Dus niet op flipflops die 4-daags gaan wandelenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had geen voeten meer over 1 grote blaar
Goede ingelopen wandelschoenenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede schoenen en sokken is inderdaad een pre. Dus niet op flipflops die 4-daags gaan wandelen
Ja. Vooral dat soort leren wandelschoenen kunnen forse blaren geven als ze nog nieuw zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goede ingelopen wandelschoenen
ja dit. Extra paar sokken meenemen, zeker als het regent.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
En zorgen dat je voeten droog blijven
quote:Op zondag 8 januari 2023 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jij bent een pro dat weet ik en is een makkie voor je![]()
Je kan je tempo ook aanpassen aan andere mensen dat is mijn laaste tipquote:Op zondag 8 januari 2023 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dit. Extra paar sokken meenemen, zeker als het regent.
lol stelletje prutsersquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
Ajax heeft het er daar in Nijmegen maar weer moeilijk mee zo te zien
Ik had gister nog een filmpje gekeken over Marco Van Basten die was echt super voor die tijdquote:Op zondag 8 januari 2023 16:18 schreef chufi het volgende:
Ajax heeft het er daar in Nijmegen maar weer moeilijk mee zo te zien
kloptquote:Op zondag 8 januari 2023 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had gister nog een filmpje gekeken over Marco Van Basten die was echt super voor die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |