SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed
dank je wel voor de fijne muziek @:Melting
Welterusten just me.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed
Welterusten just me!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed
Tsjuus!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef just me het volgende:
ik ga naar bed
Ze had die latere autotune toch niet nodigquote:
Misschien een klein beetje maar niet zo over the top.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had die latere autotune toch niet nodig
Zij deed het als gimmick, de rest omdat ze echt niet kunnen zingen…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had die latere autotune toch niet nodig
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Sting - If I Ever Lose My Faith In You
Er zit wel een kern van waarheid in, maar het heeft me verder nooit in de weg gestaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:12 schreef livelink het volgende:
@:symphonic , je haiku![]()
Hoop dat die niet autobiografisch was.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:16 schreef MadMaster het volgende:
De stemherkengenerator gooi ik even aan…
Saskia, al dan niet met Serge?
Deze hing aan de 220 volt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat ik eerder vanavond zei
Je moet niet gaan zingen als je net een vibrator genuttigd hebt
Ik in ieder geval niet, maar ik verwacht nog wel wat van @brother52quote:
Daarentegen niet van @DJ11quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar ik verwacht nog wel wat van @:brother52
Melting schudt de hoesjes gewoon uit zijn mouwquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien dat @:Melting het wel weet.
Dit is denk ik van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar ik verwacht nog wel wat van @:brother52
Het schijnt echt allemaal top 40 spul te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting schudt de hoesjes gewoon uit zijn mouw
Niet op dit moment, nee. Maar over het algemeen verwacht ik vrij veel van hem.quote:
Dat argument kan ik bijna niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is denk ik van voor mijn tijd.
Geen idee of je het nummer hierna ook obscuur vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Melting heeft het mapje 'Obscuur' open getrokkken…
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat argument kan ik bijna niet meer gebruiken
Zo oud ben je niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Die map is wel een aantal gig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Melting heeft het mapje 'Obscuur' open getrokkken…
Jawelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weer
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter dit voor mij.
Met dank aan mijnheer Pippel, die me ooit uitlegde waarom Hardrock mooi is.Slaap lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weer
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef brother52 het volgende:
Heb je de postzegels al besteld Melting?
Met dank aan mijnheer Pippel, die me ooit uitlegde waarom Hardrock mooi is.Ciao!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weer
Met dank aan mijnheer Pippel, die me ooit uitlegde waarom Hardrock mooi is.Welterusten Symph. Als je de naam van je leraar nog weet komt het wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weerAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Met dank aan mijnheer Pippel, die me ooit uitlegde waarom Hardrock mooi is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weerWelterusten, Symph!
L2B's Mixcloud
Met dank aan mijnheer Pippel, die me ooit uitlegde waarom Hardrock mooi is.Welterusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank Melting voor de fijne muziek weerKitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kan je dan Bruce z'n achterkant likken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef brother52 het volgende:
Heb je de postzegels al besteld Melting?
Dat kan ook zonder postzegel maar als ik de keuze heb dan liever de postzegel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dan Bruce z'n achterkant likken?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van het naar onderen scrollen als je je leeftijd door moet geven, krijg ik kramp in mijn vinger van zo lang als dat duurt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
Rick Astley - Never gonna give you up
Zo lang het geen officieel iets is, ben ik van 1995 of zo…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van het naar onderen scrollen als je je leeftijd door moet geven, krijg ik kramp in mijn vinger van zo lang als dat duurt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het geen officieel iets is, ben ik van 1995 of zo…
Volgens mij verstuurt de Royal Mail ze gewoon naar Nederland.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen idee of dat mogelijk is vanuit Nederland.
Wat hoorde je afgelopen middag nou en draaide je house?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist klapt de kerstverlichting in de kerstboom er uit.
Keurige timing, morgen moest 'ie toch weer in de opslag…
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist klapt de kerstverlichting in de kerstboom er uit.
Keurige timing, morgen moest 'ie toch weer in de opslag…
Huh?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat hoorde je afgelopen middag nou en draaide je house?
Ja, morgen even naar het tuincentrum…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu alvast nieuwe verlichting kopen in de uitverkoop?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Shag Sjersey weer, de nieuwe Oscar Harris van Melting…
Oh dat was gisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben de hele dag op pad geweest…
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Er staat hier iets te stuiteren, dus ik ga even op zoek...
Ow, dat.quote:
Hm, ik dacht meer aan een op de maat mee stampende menigte.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat.
Dat bleek een update en daarna een scan van Norton Anti Virus te zijn, dat vond mijn laptop geen goede combi met Virtual DJ…
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde een kam met vloeipapiertje als intro.
Ik heb met die combinatie nog nooit geluid weten te produceren…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde een kam met vloeipapiertje als intro.
Ik heb het ongetwijfeld geprobeerd, maar kan het me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb met die combinatie nog nooit geluid weten te produceren…
Mooi vooruitzicht.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Met een beetje mazzel zijn we eind dit jaar in Las Vegas…
quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo te horen was de sampler net uitgevonden.
quote:Op zondag 8 januari 2023 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Three Degrees -Take Good Care Of Yourself.
Wie is de familie Hekman?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie nu ook de neiging om de familie Hekman te bellen?
Oh nee, dat is natuurlijk firma Hekmanquote:
De b-kant is nog gecoverd door Iron Maiden.quote:
Die ken ik ook niet, volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh nee, dat is natuurlijk firma Hekman
quote:Op zondag 8 januari 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Is dat familie van de marathonschaatser?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
Klopt. B-kantje van Be quick or be dead.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
De b-kant is nog gecoverd door Iron Maiden.
quote:Op zondag 8 januari 2023 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Stond op je hoesje
https://www.hekmanmuziek.nl/
quote:Op zondag 8 januari 2023 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zou morgen of maandag even bellen. Kijken of ze dit nog weten.
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap.
Dank Melting en welterusten!
Welterusten!quote:Op zondag 8 januari 2023 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap.
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 8 januari 2023 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, helaas wel. Maar vroeg opstaan heeft ook altijd wel voordelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Inderdaad een kort nachtje zo te zien.
Zeker.quote:Op zondag 8 januari 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar vroeg opstaan heeft ook altijd wel voordelen.
Goedemorgen just me.quote:
Nope, misschien dat ik straks wat ga wandelen, dat is het dan weer voor vandaag. Ga jij nog de hort op?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Nog grote plannen voor vandaag?
Nee, heb ook geen plannen voor vandaag. Mezelf voorbereiden op komende week. Dan moet ik weer 2 dagen werken.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Nope, misschien dat ik straks wat ga wandelen, dat is het dan weer voor vandaag. Ga jij nog de hort op?
En de overige dagen ben je weg?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, heb ook geen plannen voor vandaag. Mezelf voorbereiden op komende week. Dan moet ik weer 2 dagen werken.
Maandag/disndag werken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Maandag/disndag werken.
Woensdag weer naar die organisatie voor mijn gezondheid.
Donderdag naar de horeca beurs ( voor mijn ongezondheid)
En vrijdag maar vrij genomen.
Daar is het een goede dag voor, als je toch niets andere gepland hebt.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef just me het volgende:
oh ja i had me voorgenomen om mijn keukenkastjes uit te zoeken vandaag!
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is het een goede dag voor, als je toch niets andere gepland hebt.![]()
Zoek het toch uit!
Leuk klusje, ik word altijd wel blij van opgeruimde kastjesquote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef just me het volgende:
oh ja i had me voorgenomen om mijn keukenkastjes uit te zoeken vandaag!
Ik vind het prima. Waarschijnlijk draai ik woensdagavondquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Als @:DJ11 geen plannen heeft voor volgende week zaterdag wil ik wel weer draaien.
Vroeger deed ik nog wel eens associatieshows, live en on the spot.
Wil dat nu ook doen, maar dan voorbereid (en als het allemaal,lukt kan ik ter plekke nog altijd omschakelen naar live)
Is dat van buiten net zo als van binnen? (Je hebt van die stoffen die van de ene kant meer doorzichtig zijn dan van de andere kant)quote:Op zondag 8 januari 2023 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe vouwgordijnen zijn wel heel transparantZe staan heel mooi, de kleuren zijn echt heel erg passend, maar voor de privacy doen ze helemaal niks
Ik ben nog niet buiten geweest, maar Symph zegt dat je er erg goed doorheen kunt kijken, zo’n vouwgordijn is natuurlijk ook maar gewoon een strak gespannen lapje stof. Op de keukenramen aan de voorkant kan ik nog wel folie plakken, daar staat toch nooit zon op en voor de ramen aan de zijkant moet ik maar even kijken wat daar de oplossing voor is.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat van buiten net zo als van binnen? (Je hebt van die stoffen die van de ene kant meer doorzichtig zijn dan van de andere kant)
Was hij verdwaald dan? Of had jij hem zelf gebeld?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:16 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen.
Dat was me een hele rare nacht.
In het kort stond rond 4 uur de huisarts voor de deur.
Maar daarna nog wel lekker geslapen
Zelfquote:Op zondag 8 januari 2023 14:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Was hij verdwaald dan? Of had jij hem zelf gebeld?
Gelukkig dan maar dat hij is gekomen en dat het kennelijk nu beter met je gaat.quote:
Oh coolquote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef livelink het volgende:
@:DDM, Modern Talking is een tiktok trend met Brother Louie. Dus dat kan wel weer eens een hitje worden.
wat ontzettend jammerquote:Op zondag 8 januari 2023 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze nieuwe vouwgordijnen zijn wel heel transparantZe staan heel mooi, de kleuren zijn echt heel erg passend, maar voor de privacy doen ze helemaal niks
Meter of 3, dus ik sta vol in de etalage in de keuken met al die grote ramen daar. Nu ligt er nog geen stoep maar er lopen dagelijks ontzettend veel mensen over de wegquote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
wat ontzettend jammer![]()
ik heb aan de voorkant helemaal geen gordijnen maar wel een voortuin(tje). Hoever komt de stoep van jullie raam af ?
Plakplastic onderaan het raam?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meter of 3, dus ik sta vol in de etalage in de keuken met al die grote ramen daar. Nu ligt er nog geen stoep maar er lopen dagelijks ontzettend veel mensen over de weg
Ik duim dat je met een mooie oplossing kunt komen en je toch van je mooie gordijnen kunt genietenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meter of 3, dus ik sta vol in de etalage in de keuken met al die grote ramen daar. Nu ligt er nog geen stoep maar er lopen dagelijks ontzettend veel mensen over de weg
Goed gedaan jochiequote:Op zondag 8 januari 2023 18:10 schreef brother52 het volgende:
Popquiz was leuk. De eerste 3 rondes (van 9) niet zo heel erg goed gescoord maar dat hebben we redelijk ingelopen in de andere 6. Een ronde met ‘zware’ muziek helpt dan wel. Mooi ook de wazige blikken van mijn teamgenoten terwijl ik maar door bleef schrijven![]()
8e geworden van 24 teams, had ik niet verwacht.
Jep, was een fluitje van 'n cent alhoewel ik de douchestant tever had uitgetrokken en ik opnieuw moest beginnenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Hangt bij jou het gordijn bij de voordeur al just me?
Kom inspiratie opdoen in deze topicreeks LIF / Perfect georganiseerde kastenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, was een fluitje van 'n cent alhoewel ik de douchestant tever had uitgetrokken en ik opnieuw moest beginnen
Het gordijn is nog veels te lang maar dat laat ik maar even zo.
Ik ga nu proberen om een systeem te krijgen in al die opbergbakjes die ik heb
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom inspiratie opdoen in deze topicreeks LIF / Perfect georganiseerde kasten
Ik volg er een paar op instagram, van grote professionals tot kleine die het naast hun reguliere baan doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter wil eigenlijk best wel een personal organizer worden. Zij wordt ook zeer gelukkig van opruimen en organiseren en een kamer gezellig maken. En ze houdt ook van schoonmaken, dus ze wil dat best combineren met het schoonmaken van alles.
Geen idee of je daarmee in je levensonderhoud kan voorzien, maar het zou echt iets voor haar zijn.
Ik moest dat even opzoeken:quote:Op zondag 8 januari 2023 22:20 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter wil eigenlijk best wel een personal organizer worden. Zij wordt ook zeer gelukkig van opruimen en organiseren en een kamer gezellig maken. En ze houdt ook van schoonmaken, dus ze wil dat best combineren met het schoonmaken van alles.
Geen idee of je daarmee in je levensonderhoud kan voorzien, maar het zou echt iets voor haar zijn.
Klinkt als de opvolger van de butler of dienstmeid van vroeger…quote:Een professional organizer coacht, begeleidt en adviseert mensen, die graag meer grip op hun ruimte, administratie en tijd willen. Bij particuliere huishoudens ondersteunen professional organizers vooral bij opruimen, administreren, plannen, huishouden en budgetteren.
Boeiend wel. Echt geen idee van wie ze het heeft, trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik volg er een paar op instagram, van grote professionals tot kleine die het naast hun reguliere baan doen.
Ja, het is een dienend beroep, maar dat ligt haar wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest dat even opzoeken:
[..]
Klinkt als de opvolger van de butler of dienstmeid van vroeger…
Een voormalig collega van mij was getrouwd met iemand die butler was van een freule in 's Graveland. Ik kon me niet inbeelden wat hij dan zoal de hele dag deed, behalve wat je in oude films ziet: Wijn inschenken en met het belletje rinkelen als het diner klaar was.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is een dienend beroep, maar dat ligt haar wel.
Dat lijkt me heel bijzonder.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een voormalig collega van mij was getrouwd met iemand die butler was van een freule in 's Graveland. Ik kon me niet inbeelden wat hij dan zoal de hele dag deed, behalve wat je in oude films ziet: Wijn inschenken en met het belletje rinkelen als het diner klaar was.
Hij bleek echter al datgene te doen wat er nu bij 'personal organizer' vermeld staat, inclusief de tuin van het landgoed.
Voordeel was dat ze in één van de buitengebouwen van het landgoed mochten wonen…
Ja, totdat de freule overleed.quote:
Dat is dan inderdaad de andere kant van de medaillequote:Op zondag 8 januari 2023 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, totdat de freule overleed.
Toen was hij werk- en dakloos, de nazaten verkochten namelijk het landhuis en daarmee was hijn overbodig…
quote:
Nee, ze worden (eenmalig) ingehuurd om de boel op te ruimen en te organiseren en structureren. Ik volg er eentje die vooral kinderkamers doet, die is binnenhuisarchitect en ontwerpt dus niet alleen iets moois maar vooral ook functioneels met de juiste opbergsystemen en ook dusdanig dat kinderen op hun eigen niveau (mee kunnen helpen) opruimen.quote:Op zondag 8 januari 2023 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest dat even opzoeken:
[..]
Klinkt als de opvolger van de butler of dienstmeid van vroeger…
quote:Programma van woensdag 11 januari:
19:00 uur: DJ11 - First 11 Of The Year
Ik ben bang dat een eenmalige inhuur bij/door mensen die daar hulp bij nodig hebben niet werkt/niet voldoende is.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ze worden (eenmalig) ingehuurd om de boel op te ruimen en te organiseren en structureren. Ik volg er eentje die vooral kinderkamers doet, die is binnenhuisarchitect en ontwerpt dus niet alleen iets moois maar vooral ook functioneels met de juiste opbergsystemen en ook dusdanig dat kinderen op hun eigen niveau (mee kunnen helpen) opruimen.
Ik vind het ook erg leuk, maar voor mij fysiek veel te zwaar om dat voor klanten te doen. Er komt ook een hoop psychologie bij kijken, naast de andere uitdagingen, je hoopt mensen weer een beetje op weg te kunnen helpen. Een van de buren hier verderop heeft er een bedrijfje in, naast haar reguliere baan.
onwaar 1/1/23 zat ook al 11 inquote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef DJ11 het volgende:
Het duurt nog even, maar ik kondig alvast mijn uitzending voor komende woensdag aan:
[..]
Ik sla even over.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Wel leuke serie Kaleidoscope, ben nu bezig met ep 4, Maar die kan je dus op 5040 manieren bekijken.
Ik vind 1 voor nu wel zat volgend jaar misschien nog een keer kunnen maar die kijk ik niet allemaal![]()
Ja, ik heb er over gelezen, maar het verhaal boeide me ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Het zijn maar 8 afleveringen, maar per startmoment. weer zoveel ,mogelijkheden en steeds kleine aanpassingen.
Goedemorgen deze morgen.quote:
quote:
Uiteindelijk is het gelukt. Ze zijn toch wel 2 volle weken bezig geweest om de boel weer in de lucht te krijgen. Alles werkt weerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:35 schreef just me het volgende:
[..]Symph, ging gisteren alles goed met je werk ? geen opstartproblemen na de vakantie ?
2 volle wekenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gelukt. Ze zijn toch wel 2 volle weken bezig geweest om de boel weer in de lucht te krijgen. Alles werkt weer
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Laatste dag voor het weekend.
Ja, vooral die kater vrijdagquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Niet schrikken, ik ga een klein testje doen via de stream...
Er is weer van alles en nog wat ge-update, dus even kijken of dat allemaal een beetje stabiel draait en ik geen stuiters meer heb op de stream...quote:
Denk dat je daarbij het beste deze stijl aan kan houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is weer van alles en nog wat ge-update, dus even kijken of dat allemaal een beetje stabiel draait en ik geen stuiters meer heb op de stream...
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je daarbij het beste deze stijl aan kan houden.
Ow, zonde...quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar werk ik niet meer mee. Alleen nog met Mixxx.
Zeg Mad, bedenk me net dat de controller die jij laatst liet zien een grafisch display heeft. Is dat de 3e die je kocht?quote:
De 4e.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Mad, bedenk me net dat de controller die jij laatst liet zien een grafisch display heeft. Is dat de 3e die je kocht?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 4e.
Ik heb 1 Behringer gehad, en daarna 2 Denon's...
Ja, maar die laatste Denon heb ik nu een jaar of 4 alweer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! En versleten knoppen. Kun je nagaan hoe vaak je aan het mixen was.
Ah, ze zijn er, mooi!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste Denon heb ik nu een jaar of 4 alweer.
Ik heb nu reserve knoppen in huis gehaald...
Ow, die zal ik waarschijnlijk ook wel hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier de versie die Carl Cox gebruikte:
Ken er ook een aardig stel en vind dit verreweg de beste, maar duurt veel te lang.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, die zal ik waarschijnlijk ook wel hebben.
Heb er een stuk of 50 versies van, zijn heel veel remixen van gemaakt…
Leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hier een dingetje staan met lichtjes en knopjes (een el cheapo Hercules controller). Even wat te eten pakken en dan maar eens even testen.
Nu niet meerquote:
Johnny Nash - I Can See Clearly Nowquote:Nu: Brother52 ziet alles weer helder
Ik ben nog wel een beetje goed bij mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gelukkig draaide je niet de Leen Towers versie.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een beetje goed bij mijn hoofd
Ja, vooral aan de drank geloof ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gisteren een docu over Alice gezien. Was in zijn hoogtijdagen knap aan de drank en drugs.
What does this button do?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:17 schreef brother52 het volgende:
Er zitten een paar knopjes op dit ding waarvan ik me af vraag wat ze doen.... lijkt me geen goed plan om dit nu at random te proberen
It loopsquote:
Jawel joh, je moet er toch achter zien te komen wat het doet!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:17 schreef brother52 het volgende:
Er zitten een paar knopjes op dit ding waarvan ik me af vraag wat ze doen.... lijkt me geen goed plan om dit nu at random te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |