SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Spargoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee meer hoe dit stel heet. Nederlanders toch?
En die kleine vrouw als tegenhanger.quote:
Ja dat was maar een kontkrummeltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En die kleine vrouw als tegenhanger.
Ja, de uurtjes zijn voorbij gevlogenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker hoor allemaal en alweer bijna 2 uur verder!
Inderdaad, het voelt als nog geen eens een half uurquote:
Die staat buiten te roken met Elvisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
James Brown is dead.
Dankjewel Symph, dat waren fijne uren!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, het voelt als nog geen eens een half uur
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat buiten te roken met Elvis
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting staat al op scherp bij de server met een moker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Zo, die is wel heel erg bleek.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, die is wel heel erg bleek.
Ze hebben haar nog even uit de kist gehaald voor de foto?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, die is wel heel erg bleek.
Ze hebben haar nog even uit de kist gehaald voor de foto?
is toch ook gezelligquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Ik heb niet veel meegekregen helaas, omdat mijn dochter thuis is.
Gezellig tochquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Ik heb niet veel meegekregen helaas, omdat mijn dochter thuis is.
Wanneer draai je weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De tijd is echt omgevlogen net.
Was weer lekker achter de draaitafel
Ja je had het naar je zin hè.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De tijd is echt omgevlogen net.
Was weer lekker achter de draaitafel
Zekerquote:
Snel weerquote:
ja absoluutquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja je had het naar je zin hè.
Kun je die dan ook nog goed verstaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen naar een concert van mijn oom. Limburgse liedjes in Zeist.
https://podium-beaufort.n(...)van-loo-ivo-rosbeek/
Tofquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je die dan ook nog goed verstaan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
Limburgs verstaan lukt me wel. Spreken niet.
Dat heb ik met Westfries. Ik versta het prima, maar ik kan het echt niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
Limburgs verstaan lukt me wel. Spreken niet.
Dat was Bartjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Madonna - Ik bid niet voor bruine bonen
Volgens mij versta ik daar helemaal niks van.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik met Westfries. Ik versta het prima, maar ik kan het echt niet.
Ik gebruik ongemerkt wel veel westfriese uitdrukkingen en woorden.
Dat soort platen draai ik wel vaker.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met één thee.
En tis nog fout ook, sukkel.
just me gaat wel heel gek doen van deze muziek!quote:
Ik moest het aan mijn man vragenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met één thee.
En tis nog fout ook, sukkel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest het aan mijn man vragen![]()
En die wist zelfs the Blackhearts.
ik probeer een beetje van mijn stijve spieren af te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
just me gaat wel heel gek doen van deze muziek!
ja wat is het nu, dat hoofd of that head ?quote:
Je nek is in ieder geval al niet meer stijfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik probeer een beetje van mijn stijve spieren af te komen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
ja wat is het nu, dat hoofd of that head ?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Je nek is in ieder geval al niet meer stijf
Het was redelijk vals wel hier en daarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:36 schreef brother52 het volgende:
Ik ben blij dat mijn ramen niet van kristal zijn.
Dat moet dan wel weer uit kristal natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet dan wel weer uit kristal natuurlijk.
Jij moet geen penningmeester van Radio49 worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Zo irritant, rekening van de Apotheek per mail van ¤4,50 oid, via een beveiligde link kan je dan een PDF downloaden en dan moet je het handmatig overnemen. Per 1 november zouden er iDeal knopjes bij zitten. Nou ze wachten maar mooi even. Betalingskenmerk is er ook niet duidelijk op te vinden.
Lutsers.
Dat lukt me niet met Tom Jones hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lukt me niet met Tom Jones hoor
Maar knal ger dan iig een betalingskenmerk in en zet het dan niet in een PDF maar iets dat je kan copy pasten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij moet geen penningmeester van Radio49 worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:45 schreef Symphonic het volgende:
En deze staat nog wel op mijn verlanglijstje.
Tom Jones![]()
Tja, zo krijg ik de facturen van Webcasting ook binnen. Goed voor mijn geheugentraining om wat getallen te onthouden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar knal ger dan iig een betalingskenmerk in en zet het dan niet in een PDF maar iets dat je kan copy pasten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard - Congratulations and jubilations
stiekeme hint van Melting ?quote:
Dat zijn er genoeg. Maar om die nou allemaal op te gaan noemen.....quote:
Zingen bedoel je?quote:
Ja.... hij heeft dan ook veel muziek gemaakt die in de top 40 heeft gestaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
Cliff is de laatste tijd wel een vaste waarde in jouw shows, Melting.
Zo cru wilde ik het niet brengen, maar eigenlijk bedoelde ik dat wel.quote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet Living Doll met de Young Ones.
Hier... leen de mijne even.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar mijn labelmachine is even stuk
Heel mooi dit
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier... leen de mijne even.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer dan toch weer denken aan Miss You Nights van Cliff Richard.
Melting heeft mij gebrainwashed
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Vind het erg vervelend dit.
Je moet niet zingen als je net een vibrator hebt genuttigd
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Dit moeten Saskia en Serge zijn (de familie Schaap)
Toch hoor je de passie welquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef Symphonic het volgende:
en jij moet dit niet posten als ik net een slokje wijn heb genomenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat het een Nederlandse band is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
en jij moet dit niet posten als ik net een slokje wijn heb genomen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
en jij moet dit niet posten als ik net een slokje wijn heb genomen
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan je me niet matsen en ff met een stift aanpassen?
[..]
[..]
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik afhaken. Het breekt me op dat ik afgelopen nacht nauwelijks heb geslapen. Ik duik m'n bed in. Bedankt Melting, fijne avond allemaal.
Welterusten 11!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik afhaken. Het breekt me op dat ik afgelopen nacht nauwelijks heb geslapen. Ik duik m'n bed in. Bedankt Melting, fijne avond allemaal.
dan wens ik je een betere nachtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Beterschap!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Als @:DJ11 geen plannen heeft voor volgende week zaterdag wil ik wel weer draaien.
Vroeger deed ik nog wel eens associatieshows, live en on the spot.
Wil dat nu ook doen, maar dan voorbereid (en als het allemaal,lukt kan ik ter plekke nog altijd omschakelen naar live)
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
Michael Jackson - Living off the wall
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om deze artiest vanavond niet te draaien
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ga je van whisky flauwe grappen maken dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit aan de whisky, dus als ik straks flauwe grappen maak weten jullie waar het aan ligt.
Nou, erger nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je van whisky flauwe grappen maken dan?
Het kost mij normaal geen enkele moeite om hem niet te draaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou mijn hart alvast vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit aan de whisky, dus als ik straks flauwe grappen maak weten jullie waar het aan ligt.
Mij ook niet, maar ik had een cover klaarstaan en die heb ik vervangen door dat nummer van Normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kost mij normaal geen enkele moeite om hem niet te draaien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Robert Plant of Robert Palmer, wat maakt het uit.
Haha, ik moest op de hoes kijken nadat je het typte.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Robert Plant of Robert Palmer, wat maakt het uit.
Wat zeg je? Begin je te twerken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ass seen on MTV. Oh jee het begint al te werken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:35 schreef livelink het volgende:
Om leuk mee te kunnen posten moet ik mezelf nu dan ook maar wat inschenken.
Nee, wel aan het speciaal bier.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vind ik een goed plan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:35 schreef livelink het volgende:
Om leuk mee te kunnen posten moet ik mezelf nu dan ook maar wat inschenken.
Die is ze nog van haar scherm aan het poetsenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed plan.
just me zit ook al aan de wijn.
Wat gaat het worden?
Prosecco. Die had ik nog van de Kerst en heb ik bij het eten opengemaakt voor mijn dochter en mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed plan.
just me zit ook al aan de wijn.
Wat gaat het worden?
\quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ze nog van haar scherm aan het poetsen
Wijn resistant!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
\
gelukkig is mijn scherm wel wat gewend
Mijn toetsenbord daarentegen heeft echt te lijden gehad van dit soort acties.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
\
gelukkig is mijn scherm wel wat gewend
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord daarentegen heeft echt te lijden gehad van dit soort acties.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Een prima te volgen recept wel. Behalve dat ik niet weet wat larderen is. Maar de rest gaat zeker lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eend
Voorbereiding
10 minuten
Bereidingswijze
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met zout en peper. Een longdrinkglas voor de helft met whiskey vullen, de whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten
(let op)!! Weer 2 glaven opdjinken en de sjerven van het eeiste glav oplaapen. Na een hav uuiii de hoven opedoen om de eend t sjekken, denove een schop geve.
Twee glave whiskey insjenke en het middelste glaf leegdwinke. De noveopedoen nadattet eerste glaf leegis en de sjotel vastpakke.
Blantwondezalf op de binnekant van de regtehantsjoen smere en de eent oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vegen, jehande ontfette met viskie en de tupe salf feeroprape.
Tkapoote glazzzopveege en deent terug inde hove doen.
Deent oprape en deove eers opedoen, de tweede flez biskie opedoen en overeindzette.
Opstaan fan de vjoer ent vetspek onder de kas fege, nogis opstaan van de vjoer en tochma blijve sjitte.
De bles opde grondzette, uide bles drinke wande glave zijn op of kjabot.
Denove aflette deooge sluite en omvalle, als je weer wakker wordt.
Beter richten dus…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Met spek omwikkelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Een prima te volgen recept wel. Behalve dat ik niet weet wat larderen is. Maar de rest gaat zeker lukken
Daar kon Muis ook wat vanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
En nog is de eend niet gaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat recept staat ook al een kwart eeuw op internet.
Een succes-recept dus. Ik laat de spek wel zitten hoor. Dat vind ik zonde van de eend en van de vloer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat recept staat ook al een kwart eeuw op internet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Een succes-recept dus. Ik laat de spek wel zitten hoor. Dat vind ik zonde van de eend en van de vloer.
Gelukkig is mijn toetsenbord los. Een nieuw toetsenbord is beter te overzien dan een nieuwe laptop.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:46 schreef brother52 het volgende:
The Shirelles - Will you still love me tomorrow
Je merkt wel dat jij nog niet aan de drank bent. Ik wilde net typen dat het raden wel te lijden had onder de alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:46 schreef brother52 het volgende:
The Shirelles - Will you still love me tomorrow
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je merkt wel dat jij nog niet aan de drank bent. Ik wilde net typen dat het raden wel te lijden had onder de alcohol.
Ga je dingen nu afkeuren op het woordje Still?quote:
Ik moet ook oefenen voor morgen. Dan doe ik mee aan een top2000 popquiz.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je merkt wel dat jij nog niet aan de drank bent. Ik wilde net typen dat het raden wel te lijden had onder de alcohol.
Nee.... op het feit dat ik morgen ook niet meer van hem houd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je dingen nu afkeuren op het woordje Still?
Nou jaa zeg...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... op het feit dat ik morgen ook niet meer van hem houd.
Zou zo maar kunnen met die zonnebril op.quote:
maar ook niet minder ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel glazen heb je al gehad dan?quote:
Dit is mijn 3e denk ik. De fles moet op en mijn dochter werkt niet meer mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel glazen heb je al gehad dan?
Ze drinkt alleen de inhoud volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel glazen heb je al gehad dan?
Van je dochter moet je het hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e denk ik. De fles moet op en mijn dochter werkt niet meer mee.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e denk ik. De fles moet op en mijn dochter werkt niet meer mee.
Dat had ik bij The Shirts met Tell me your plans.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Als kund had ik echt de schurft aan dit kauwgomkauwende mormel (gek genoeg niet aan de muziek, maar aan dat onsmakelijke gekauw bij de top pop opnames)
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Dit zouden de Dolly Dots kunnen zijn
Ja dat was ook zoietsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik bij The Shirts met Tell me your plans.
En dat vond ik zelf niet eens zo erg, maar mijn moeder zei er consequent wat van.
Mijn pa vroeg zodra CCR te horen was of dat kattengejank uit kon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik bij The Shirts met Tell me your plans.
En dat vond ik zelf niet eens zo erg, maar mijn moeder zei er consequent wat van.
Zeker net dat optreden waar ik geen kaartje voor had?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blondie stond ook ooit op te treden in haar blote flots.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker net dat optreden waar ik geen kaartje voor had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |