SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Spargoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee meer hoe dit stel heet. Nederlanders toch?
En die kleine vrouw als tegenhanger.quote:
Ja dat was maar een kontkrummeltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En die kleine vrouw als tegenhanger.
Ja, de uurtjes zijn voorbij gevlogenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker hoor allemaal en alweer bijna 2 uur verder!
Inderdaad, het voelt als nog geen eens een half uurquote:
Die staat buiten te roken met Elvisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
James Brown is dead.
Dankjewel Symph, dat waren fijne uren!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, het voelt als nog geen eens een half uur
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat buiten te roken met Elvis
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting staat al op scherp bij de server met een moker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Zo, die is wel heel erg bleek.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, die is wel heel erg bleek.
Ze hebben haar nog even uit de kist gehaald voor de foto?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, die is wel heel erg bleek.
Ze hebben haar nog even uit de kist gehaald voor de foto?
is toch ook gezelligquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Ik heb niet veel meegekregen helaas, omdat mijn dochter thuis is.
Gezellig tochquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Symph. Ik heb niet veel meegekregen helaas, omdat mijn dochter thuis is.
Wanneer draai je weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De tijd is echt omgevlogen net.
Was weer lekker achter de draaitafel
Ja je had het naar je zin hè.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De tijd is echt omgevlogen net.
Was weer lekker achter de draaitafel
Zekerquote:
Snel weerquote:
ja absoluutquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja je had het naar je zin hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |