Eens, maar ergens keert de wal het schip. deze zaak gaat niet om de grenzen van juice, maar in haar verweer stelt ze bewust niet aan wederhoor te doen (na de vorige zaak denken ze dat ze èn media zijn èn geen plichten hebben):quote:Op maandag 9 januari 2023 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik idd het grootste probleem in deze: het geeft Yvonne kredietwaardigheid die ze niet verdient.
Aan de andere kant zou het me ook niets verbazen als huisvriend Guido den A. haar heeft voorgehouden dat er niet zoiets bestaat als negatieve publiciteit en dat hij de komende weken zijn blaadje vult met interviews met Rachel, de schoonmaakster van Rachel en buurman Ton.
Voor Guido den A. bestaat er idd niet zoiets als negatieve publiciteit, hij verdient er sowieso aan.
Gaat Rachel nu ook RTL Boulevard aanklagen?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Boulevard hebben ze iets van vijf keer gecremeerde kroket gezegd
Zou Andrie ook Boelevaar hebben gekeken? Heee, oma op het nieuws! Met een kroket?quote:Op maandag 9 januari 2023 18:51 schreef totebel het volgende:
Wat mij dan benieuwt: wat staat er in de appjes van An2 "Ma! Gecremeerde kroket dat je bent!!!!!!😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️
(Van Dobben, waar blijven jullie met de sponsordeal?)
Moeten we toch de insta van Mo maar even in de gaten houden...quote:Op maandag 9 januari 2023 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Zou Andrie ook Boelevaar hebben gekeken? Heee, oma op het nieuws! Met een kroket?
Loekie Link en Eddy Zoëy(Morsink) zijn 2 sneuneuzen. Heel boulevard is een walgelijk hypocriet kliekje.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
Bij Boulevard hebben ze iets van vijf keer gecremeerde kroket gezegd
Een krakend gecremeerde kroket.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:12 schreef Andromache het volgende:
Dit vraagt om een carnavalskraker! Retteketet, je lijkt een gecremeerde kroket!
Nee, Faithfully is langs de zijkant van de rechterhand. adelaar is links (en die was er in Thailand ineens).quote:Op maandag 9 januari 2023 19:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb gelijk even de story van Antwee gecheckt of ze vandaag toevallig patat met kroket aten maar ik vind alleen een filmpje dat hij naar de achterbank zit te kijken hoe Andrie een liedje meezingt.
Antwee lijkt ineens een adelaar op zijn (linker?)hand te hebben, was dat waar de Faithfully tekst stond?
Oh gelukkig, geen scoop van mijquote:Op maandag 9 januari 2023 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, Faithfully is langs de zijkant van de rechterhand. adelaar is links (en die was er in Thailand ineens).
Of vader, je weet het niet he? 😉quote:Op maandag 9 januari 2023 20:30 schreef Andromache het volgende:
@:totebel ik zou heel rap een NFT of iets anders waar je geld aan kunt verdienen registreren, jíj bent geestelijk moeder van de gecremeerde kroket
hij kon niet lagerquote:Op maandag 9 januari 2023 20:34 schreef DKUp het volgende:
Gecremeerde kroket woest, wat een heerlijke beelden met die paraplu vandaag
Volgens mij was het mevrouw Otto die haar zo noemde. Raggel zou wel uitkijken om haar tegen te spreken. Zo'n meningsverschil zou niet in de rechtbank worden uitgevochten...quote:Op maandag 9 januari 2023 17:46 schreef quirina het volgende:
Klaas Otto mocht Raggel wel ouwe speedjunk noemen.
Lijkt mij erger dan gecremeerde kreket.
Sja, Klaasquote:Op maandag 9 januari 2023 17:46 schreef quirina het volgende:
Klaas Otto mocht Raggel wel ouwe speedjunk noemen.
Lijkt mij erger dan gecremeerde kreket.
Oh lala dat is een Cartier ring! Zou……..quote:Op maandag 9 januari 2023 19:43 schreef Leandra het volgende:
Geen patat met kroket voor Monique, maar gezonde pastasalade...
https://www.instagram.com/p/CnM-yIRLqew/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Je bent veel te krokantquote:Op maandag 9 januari 2023 21:16 schreef Andromache het volgende:
Gecremeerde kroket,
Gecremeerde kroket,
Ik wil met jou naar be-hed
Met mijn knakworst erin
Met mijn knakworst erin
Heb jij ook zoveel zi-hin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |