quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:18 schreef wimderon het volgende:
Mooie Marcel Bosker-race van Marcel Bosker.
Ik had er wel 1 in de familie die echt de hele wereld voor het schaatsen rondreisde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:50 schreef wimderon het volgende:
Zou Bert er niet vaker dan 29 keer geweest zijn?
Ik ga tijdens de WK afstanden voor het eerst naar Thialfquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had er wel 1 in de familie die echt de hele wereld voor het schaatsen rondreisde.
Al het vakantiegeld ging eraan op.
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de WK afstanden voor het eerst naar Thialf
Neem je genoeg geld mee voor alle consumpties?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de WK afstanden voor het eerst naar Thialf
Is het zo ongelofelijk duur ook daar? Ik ben Amsterdam gewend dus hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neem je genoeg geld mee voor alle consumpties?
Dat wordt weer handjes op de benen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig is Roest altijd zeer constant op een 10km
Handjes op de knieën genot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig is Roest altijd zeer constant op een 10km
Ten opzichte van Amsterdamse concertzalen/Arena is het prima te betalen in Thialf.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is het zo ongelofelijk duur ook daar? Ik ben Amsterdam gewend dus hopelijk valt het mee.
Maar eigenlijk heb ik de kaartjes al gekocht en mogen de anderen de versnaperingen betalen
Vrij wisselvallig juist toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:15 schreef Marcoss het volgende:
"Roest woont in die 1500 meter"
Dat valt toch wel mee?
Ja, volgens mij ook, maar er werd nu gedaan alsof Roest met z'n 1500 zeker weer een flink gat gaat slaan met Eitrem..quote:
Wijlen haar maatje Paulien vond het overduidelijk veel leuker, maar die werd niet zo vaak uitgenodigd omdat ze eigenlijk altijd vrolijk was en nooit echt kritiek leverde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:25 schreef SilverEyes het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Ireen het heel leuk vindt aan tafel.
Dat klinkt als de perfecte NOS analistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wijlen haar maatje Paulien vond het overduidelijk veel leuker, maar die werd niet zo vaak uitgenodigd omdat ze eigenlijk altijd vrolijk was en nooit echt kritiek leverde.
Ja, het kan natuurlijk ook dat Paulien destijds gewoon zelf aangaf niet altijd beschikbaar te kunnen/willen gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat klinkt als de perfecte NOS analist
Oh, maar kritiek leveren ben ik helemaal voor, indien terecht. Maar beetje uitstralen dat je het leuk vindt om ermee bezig te zijn hou ik wel van.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wijlen haar maatje Paulien vond het overduidelijk veel leuker, maar die werd niet zo vaak uitgenodigd omdat ze eigenlijk altijd vrolijk was en nooit echt kritiek leverde.
De tijd dringt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:34 schreef Remco het volgende:
Ach Hein, die gun ik nog wel een van Velde achtige 1.07.18 in Italië over 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |